Reakcia na: Fero #1300:
FEMO vobec neohovara, len konstatuje. Nie kazdy ma zaludok a vydrz aby robil u niektorych sukromnikov (poznam aj kamionove firmy podobneho razenia).Mas pravdu v tom ze SAD by sa mohla posnazit co sa tyka presnosti, cistoty, upravy, ... proste to co vela nestoji.
Vladimír
Na potrebu zrkadla na križovatke Nitrianska - Pražská som bol už upozornený aj vodičmi MHD. Verím, že sa nám podarí jeho inštaláciu presadiť.
Re #1259 black: Pravdou je, že večer chodia autobusy rýchlejšie ako v čase špičky. Nový cestovný poriadok platný od 1.7.2005 by mal už toto plne zohľadňovať. Samozrejme náskoky oproti cestovnému poriadku neobhajujem, podnikáme rôzne kroky na elimináciu tohto neduhu.
Re #1262 Majkl: Budem stručný. BUSE stojí až do 10(!)-násobku viac ako R&G. Myslím, že je to pádny argument pre spoločnosť s rozpočtom ako SAD Nitra.
Okrem toho, čitateľnosť posledných Mielcov s BUSE je už porovnateľná. Informačná hodnota závisí od nastavenia užívateľom. Vnútorné displeje už dnes ukazujú takmer všetko čo majú (niečo by som povedal, že aj navyše), s vonkajšími sa ešte bude treba pohrať.
Re #1268 sesi: Aj kompetentných súčasných stav štve. Ani ja neviem pochopiť davy (pritom pravidelných) cestujúcich, ktorí ignorujú EZČK a vedome na každej jazde preplácajú štyri koruny, pri prestupe aj viac. Asi by to chcelo minimálne prehĺbiť cenový rozdiel medzi týmito druhmi platby.
Re #1271 Michal: Napriek tomu, že SAD-ka prevádzkuje dopravu, je v takýchto otázkach prakticky bezmocná. Jazdí len tak, ako jej mesto prikáže. A keďže mesto doposiaľ nenapadlo, že potrebuje nočnú dopravu, neobjednalo si ju u SAD a tak nočná doprava byť nemôže ani keby SAD-ka chcela. Skrátka a dobre, to čo sa pýtaš, treba sa pýtať na www.nitra.sk alebo priamo na MsÚ.
Re #1272 Michal: Nesúhlasím. Už dnes sú doby staničenia vozidel na zastávkach neúnsné. Navyše naše pokladne nie sú vybavené funkciou nabíjania EZČK.
Re #1279 DUSTIN: Porovnávanie SAD Nitra a Turancarov žltý expres je scestné. Jednak preto, že Turancan nerobí dopravu vo verejnom záujme (na trase Bratislava - Nitra si zarobíš, ale na trase Edisonova - Šindolka nie) a jednak preto, že SAD Nitra ako poberateľ dotácií má tú "smolu", že je pod drobnohľadom všetkých možných kontrolných inštitúcií a nemôže si zákon obchádzať ako chce (a tak šetriť náklady) ako nemenovaná "žltá firma".
Re #1280 DUSTIN: Ak MsÚ bude mať záujem o voľné lístky pre Nitrančanov, SAD Nitra ich ihneď zavedie.