Bolo by dosť dobré obnoviiť naspäť výpravu. Je škoda, že to padlo do zabudnutia od minulého roka, ale chápem, že asi nieje človek, ktorý by to spravoval.
Zatiaľ o tom nie je nič známe.
Po zaradení prímestských Scanií by počet vozidiel ako takých mal pre potreby NR stačiť. Problémom je skôr permanentný nedostatok kĺbových vozidiel, a tie v RK nie sú.
Ako sú dostupné obyčajné secondhand pokladne, neviem posúdiť. Skôr bude zaujímavé sledovať, ako sa popasujú so statickými a dynamickými dátami pre zastávkové tabule. Toto asi bude chvíľu trvať.
Práve pozerám, že v zozname prijatých uznesení už je aj schválenie koncesnej zmluvy a tarify, tak hádam čoskoro dojde aj k zverejneniu podpísanej zmluvy.
Evidentne majú chybu v roku, ale tak myslel som, že topoľčianska MHD nemôže už preraziť väčšie dno. Možno sa mýlim, ale zatiaľ to vyzerá na vcelku fiasko.
Uvidíme, čo bude od 1.4.2021, či sa dočkáme nejakého zmysluplnejšieho linkového vedenia, pravidelného intervalu či nebodaj predplatných lístkov. Máte niekto odkaz aj na zmluvu s technickými špecifikáciami vozidiel?
Je to taká z núdze cnosť - nový dopravca totiž zatiaľ nevlastní žiadne tarifné zariadenia. Na druhej strane, v časovej tiesni tak bude o niečo menej zmätkov, čo je určite dobre, a v neposlednom rade to bude tiež nie zlé PR predtým než vysvitne, že doterajšie karty sa už v MHD TO nebudú dať použiť.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.