Reply on: PTI #54970:
Za Vášho spolupôsobenia v predstavenstve sa jazdilo o milión km viac (dosť podstatný detail). Situácia sa obrátila k horšiemu, keď sa dostal k moci Knapík. A začalo sa to predlžovaním intervalov na nočnej doprave. Iste doprava sa AJ posilňovala (vznik linky 50 (THC - NMM), potom jej zrušenie, potom vznik linky 57 (KVP, Kl - THC) (2.8. zrušená), potom vznik linky 51, nejaké tie spoje naviac u linky 54, vznik linky 39, ktorá bola stále v skúšobnej prevádzke atď.). Ale chaos a nezmysly pretrvávali! A vedelo sa o tom, lebo sa tu už x-krát pranierovalo. Len sa s tým nič nerobilo. Namiesto toho, aby sa systém sprehľadnil, sa vymýšľali stále rôzne záplaty, ale neriešiace podstatu veci a to úplne zlý základ, ktorý nastavil bývalý dopravný námestník a jeho žiak ho obhajoval (hoci s kozmetickými úpravami - stále to bola tá istá stará baba, ktorá dostávala nové šaty). Takže si nevravme, že neboli a nerobili sa haluze (viď linka 39 s intervalom 60' cez víkend).
Napíšem to tak: vo Vašom pôsobení v predstavenstve bola podľa mňa reálna a veľká šanca s tým niečo robiť, lež neboli tam akosi inak (dopredu) zmýšľajúci ľudia (a ktovie či bola voľa? teda okrem formálneho záujmu). A ako píšem na začiatku, bolo aj za čo.
Veľmi dobre si spomínam, keď som na zmene robil s exRDaT, keď sme to mali hotové, tak potom prišla správa, že každý rok sa malo obmedziť po 500.000 km. Čo by ste vraveli vtedy ak by k tomu naozaj došlo? Neodniesla by si to len nejaká linka 18 (tá by bola celkom iste zrušená komplet)?
Ja 30, 40, 60 minútové intervaly na základných(!) linkách neuznávam.
Re #54971 5: K tým posilňovaniam špičiek poobede: ja s tým súhlasím. Tých 12-minút je a bude cez školský rok celkom iste vítaná vzpruha. A ešte by som ju rozšíril aj na trolejbusovú dopravu. Tam je tá poobedná 15-minútovka tak-tak na hrane. Sám na sebe pozorujem, že radšej idem linkou 50, ktorá ide hneď za L72 - lebo je ten autobus prázdnejší. Keby tam bol lepší interval, no tak nejakú L50 oželiem (a ani nieje potrebná). Isteže nesúhlasím so zrušením dopravy po Watsonovej. Ale sme v takej situácii, že manévrovacie možnosti sa proste vyčerpali.
Re #54967 tbus: Na jednom konci linky 12 bývajú duochodcovia a na druhom býva istý Jozef, ktorý sedí v prdstavenstve ako jeho podprdseda. Máš nejakú reálnu šancu presvedčiť jednu aj druhú skupinu, aby sa tej linky vzdali (alebo dovolili nejakú zmenu)?
cit:
"návrh prejazdov kazdeho druheho spoja L27 na 18, presmerovanie linky 22 cez watsonovu"
Nie, radšej natrvalo presmerovať L22 s nadväznosťou L19 na Amfiteátri a viac spojmi. A linku 18 nechať trvalo špičkovú.
eMareq