Akurát zabúdaš na to, že: do Cassovie chodili 3 linky cez víkend a dohromady 7 spojov. Teraz sú to dve linky a o spoj menej. Tú vetvu linky 12 z Podhradovej by som zrušil takoj, no ale duochodcovia by zaklopali na dvere terajšej starostky, možného budúceho starostu Ing. Filipka a bolo by po zrušení linky 12...
Ďakujem pekne za taký 40 min. interval... Potom sa nečudujem, že počas vášho pôsobenia v DP to tak vyzeralo, ako vyzeralo...
Ako poviem to takto, myslím, že pre celé Košice je lepšie, aby "trpela" nejaká malá nie až tak významná časť mesta (premávka 18 cez špičky prac. dní), ako mesto celé (navrhovaný 40 min. interval)...
Re #54927 Peter55: Peťo, ale uvedomuješ si to, že ten 60 min. interval na 18 by spôsobil to, že aj niekde inde by sa museli predlžovať intervaly?
Re #54952 5: 12 je na tom porovnateľne (cez víkend) ako 18, ale odteraz veľmi čisto teoreticky by sa v istom úseku mohla časť cestujúcich z 18 presunúť na ňu... ?
A keď tak pozerám, v podstate sa stále opakujeme jeden aj druhý tábor...
A ešte malý odkaz na záver:
Pokiaľ neviete robiť kompromisy, tak radšej nerobte nič. ?
Na Podhradovej sa cez víkend pridalo. Na L16 z 30' na 20', to je nárast ponúkanej kapacity o 33%. Pritom L12 (severná časť - Podhradová) ostala nedotknutá.
A čuduj sa svete, zrušila sa L18... a nikto mi to nechce vysvetliť. ?
nuz preto, cit.: "Toto diskusné fórum je určené predovšetkým pre debaty o košickej doprave." Je dobre zistit prave debatou na fore tohto typu, ci moj subjektivny dojem z chybajuceho prepojenia urcitej vetvy kosickej MHD zdielaju i ini ludia. Nic viac, nic menej.
Nie, platiť dane a cestovné nestačí. Lebo výšku cestovného určuje magistrát a ten zároveň aj určuje rozsah výkonov MHD.
Jeho požiadavka znela jasne - zoškrtať kilometre, ale na linkové vedenie nijako zásadne nesiahať. A tak sa aj od 19.6. stane. Že sa výsledok nepáči všetkým, sa dalo od začiatku čakať. A to je ešte prekvapením, že sa to podarilo spraviť tak, že sa nezhoršuje úplne všetko. Práve prestupy boli pri zmenách zohľadnené tým, že sa radšej niektoré špecifické vzťahy sekli úplne namiesto toho, aby sa V CELOM MESTE PLOŠNE pozhoršovali intervaly na všetkých linkách. Vždy sa ľahšie prestupuje pri hustejších ako pri redších intervaloch.
uz som zistil, ze na "doprava @ kosice.sk" to asi ani nikto necita alebo to ide rovno do spamu. U samotneho najvyssieho taky tak. Ved oni sa neunuvaju ani zareagovat.....
Čo je prosimŤa ťažke na tom, že autobus ide napr vždy na celu alebo na pol alebo na 03???? KeĎ tam byvam automaticky sa mi to zapiše do hlavy.
Ale taky CP na 18 kde v jednu hodinu ide bus na 15, 30, 45 a v druhu na 14, 29, 44 sa ti nezda ťažky?
Všetkých nespokojencov, ktorí nesúhlasia s upravenou prevádzkou linky 18, spravte nasledovné:
- napíšte list svojim poslancom / starostom za tú ktorú MČ v ktorej ste a táto linka sa Vás priamo dotýka, kde ich požiadate aby apelovali na primátora, magistrát ohľadom navrátenia premávky linky 18 okrem špičky aj počas sedla a cez víkend. Alebo choďte za nimi osobne. Starosta je tam takmer každý deň a poslanci majú svoje poslanecké dni.
- napíšte list na magistrát, kde žiadate návrat linky 18,
- spisujte petíciu (hoci tu veľa vody asi nenamútite), nejaké vzory nájdete na webe.
T.j. máte viacero možností ako sa domáhať naspäť linky 18. Vypisovaním po fórach (a osočovaním / nadávaním na ludí, ktorí za to nemôžu) vyriešite akurát tak veľké gówno.
A 27.11. nezabudnite prísť voliť do komunálnych volieb.
asi patrím medzi ľudí, ktorým sa vôbec nepozdáva učenie sa CP naspamäť. Osobne radšej by som prešiel k amfiteátru alebo inde než čakal niekde na zastávke (alebo hoci aj doma, keďže viem, že stále v x. minútu v hodine ide spoj).
A teraz to zober z 2. stránky (z pohľadu ľudí, ktorí tadiaľ prechádzajú): hodinový interval - myslíš, ako veľmi by bol atraktívny pre KVP a ŤHC
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TA
A teraz to zober z 2. stránky (z pohľadu ľudí, ktorí tadiaľ prechádzajú): hodinový interval - myslíš, ako veľmi by bol atraktívny pre KVP a ŤHC