Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: erikson #54961:
Predĺžením intervalu L18 v špičke sa rozbije preklad 18+19+36 v úseku KVP - Nová nemocnica a zmeny v trasách 50/55 zas nepovolí mesto.
Reply on: Dispecer #54958:
Ale ved ked sme kritizovali tak aspon trochu tu zaznievali aj navrhy a otazky. L 12, poobedny interval na Watsonke L 18, 50, 55 skratenie 50 a 55....
Reply on: eMareq #54957:
chapem, a snad tiez raz dospejem k efektivnejsim rieseniam 🙂
Reply on: 5 #54955:
Akurát zabúdaš na to, že: do Cassovie chodili 3 linky cez víkend a dohromady 7 spojov. Teraz sú to dve linky a o spoj menej. Tú vetvu linky 12 z Podhradovej by som zrušil takoj, no ale duochodcovia by zaklopali na dvere terajšej starostky, možného budúceho starostu Ing. Filipka a bolo by po zrušení linky 12...
Reply on: PTI #54893:
Ďakujem pekne za taký 40 min. interval... Potom sa nečudujem, že počas vášho pôsobenia v DP to tak vyzeralo, ako vyzeralo...

Ako poviem to takto, myslím, že pre celé Košice je lepšie, aby "trpela" nejaká malá nie až tak významná časť mesta (premávka 18 cez špičky prac. dní), ako mesto celé (navrhovaný 40 min. interval)...

Re #54927 Peter55: Peťo, ale uvedomuješ si to, že ten 60 min. interval na 18 by spôsobil to, že aj niekde inde by sa museli predlžovať intervaly?

Re #54952 5: 12 je na tom porovnateľne (cez víkend) ako 18, ale odteraz veľmi čisto teoreticky by sa v istom úseku mohla časť cestujúcich z 18 presunúť na ňu... ?

A keď tak pozerám, v podstate sa stále opakujeme jeden aj druhý tábor...

A ešte malý odkaz na záver:
Pokiaľ neviete robiť kompromisy, tak radšej nerobte nič. ?
Reply on: aljosa #54954:
Tvoj subjektívny dojem zdieľam aj ja, ale ja mám na to iný prístup a nemusím tu preliezať cez 3 strany jalovej "diskusie".
Reply on: aljosa #54954:
a kedze zdielaju tak k listu primatorovi a spol. pokusne prilozim tuto vytlacenu diskusiu ? . Mozno sa dockam aj odpovede....
Reply on: eMareq #54953:
Na Podhradovej sa cez víkend pridalo. Na L16 z 30' na 20', to je nárast ponúkanej kapacity o 33%. Pritom L12 (severná časť - Podhradová) ostala nedotknutá.
A čuduj sa svete, zrušila sa L18... a nikto mi to nechce vysvetliť. ?
Reply on: eMareq #54953:
nuz preto, cit.: "Toto diskusné fórum je určené predovšetkým pre debaty o košickej doprave." Je dobre zistit prave debatou na fore tohto typu, ci moj subjektivny dojem z chybajuceho prepojenia urcitej vetvy kosickej MHD zdielaju i ini ludia. Nic viac, nic menej.
Reply on: 5 #54952:
Tak potom prečo si svoju oprávnenú nespokojnosť riešia tu? Tu im nikto nevyčaruje tie 2-3 spoje za hodinu naspäť ani keby sa rozliali na kolomaž.
Reply on: eMareq #54946:
Nemuselo byť, to všetci vedia.

Ale keď sa 3-krát neodpovie na jasne položenú otázku (a viem, že sa to číta), o niečom to asi hovorí.
Reply on: eMareq #54946:
Zoznam poslancov: http://www.kosice.sk/clanok.asp?file=gov_2006-2010_poslanci.htm
po rozkliknutí na jeho meno dostanete email.

Magistrát mesta Košice
Tr. SNP 48/A
040 11 Košice
tel.: ++421-(0)55-6419 112
fax: ++421-(0)55-6437 175
email: sekretariatprimatora @ kosice.sk
Reply on: aljosa #54935:
Nie, platiť dane a cestovné nestačí. Lebo výšku cestovného určuje magistrát a ten zároveň aj určuje rozsah výkonov MHD.

Jeho požiadavka znela jasne - zoškrtať kilometre, ale na linkové vedenie nijako zásadne nesiahať. A tak sa aj od 19.6. stane. Že sa výsledok nepáči všetkým, sa dalo od začiatku čakať. A to je ešte prekvapením, že sa to podarilo spraviť tak, že sa nezhoršuje úplne všetko. Práve prestupy boli pri zmenách zohľadnené tým, že sa radšej niektoré špecifické vzťahy sekli úplne namiesto toho, aby sa V CELOM MESTE PLOŠNE pozhoršovali intervaly na všetkých linkách. Vždy sa ľahšie prestupuje pri hustejších ako pri redších intervaloch.
Reply on: eMareq #54946:
uz som zistil, ze na "doprava @ kosice.sk" to asi ani nikto necita alebo to ide rovno do spamu. U samotneho najvyssieho taky tak. Ved oni sa neunuvaju ani zareagovat.....
Reply on: TA #54943:
Čo je prosimŤa ťažke na tom, že autobus ide napr vždy na celu alebo na pol alebo na 03???? KeĎ tam byvam automaticky sa mi to zapiše do hlavy.
Ale taky CP na 18 kde v jednu hodinu ide bus na 15, 30, 45 a v druhu na 14, 29, 44 sa ti nezda ťažky?
samozrejme, ze to bude takto pokracovat, nic ine ani neostava. Len bohuzial zase raz az po funuse sa da nieco robit 😞 A potom latat, platat.
Všetkých nespokojencov, ktorí nesúhlasia s upravenou prevádzkou linky 18, spravte nasledovné:
- napíšte list svojim poslancom / starostom za tú ktorú MČ v ktorej ste a táto linka sa Vás priamo dotýka, kde ich požiadate aby apelovali na primátora, magistrát ohľadom navrátenia premávky linky 18 okrem špičky aj počas sedla a cez víkend. Alebo choďte za nimi osobne. Starosta je tam takmer každý deň a poslanci majú svoje poslanecké dni.
- napíšte list na magistrát, kde žiadate návrat linky 18,
- spisujte petíciu (hoci tu veľa vody asi nenamútite), nejaké vzory nájdete na webe.

T.j. máte viacero možností ako sa domáhať naspäť linky 18. Vypisovaním po fórach (a osočovaním / nadávaním na ludí, ktorí za to nemôžu) vyriešite akurát tak veľké gówno.

A 27.11. nezabudnite prísť voliť do komunálnych volieb.
Reply on: Peter55 #54939:
tam islo o podstatu a ta je spravna, aj ked rozumiem aj tomu ci Ty pises
Reply on: erikson #54940:
jasne, miesto 5tich minut budem cestovat 30, nie? dakujem dakujem ?
Reply on: Peter55 #54937:
asi patrím medzi ľudí, ktorým sa vôbec nepozdáva učenie sa CP naspamäť. Osobne radšej by som prešiel k amfiteátru alebo inde než čakal niekde na zastávke (alebo hoci aj doma, keďže viem, že stále v x. minútu v hodine ide spoj).
A teraz to zober z 2. stránky (z pohľadu ľudí, ktorí tadiaľ prechádzajú): hodinový interval - myslíš, ako veľmi by bol atraktívny pre KVP a ŤHC ❓

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.