Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dispecer #54958:
Kde a prečo? Keby sa obmedzili intervaly v špičke zvyšilo by sa na vikend a sedlo. 12 minutovy interval plus 50 a 55 to je až veľmi prehnany luxus na taku ulicu a nevyhovarajte sa že ten 12 min interval je pre THC na tej 18ke lebo ani tam to nie je až tka treba podľa mňa keď od tesca jazdi L27 a da sa na ňu prestupiť z 5é a55.

Viď prispevok od Tbusa #54967
Reply on: Iv #54890:
napr. obmedziť 18-ku v špičke... spoj každých 12 minút keť watsonovou prechádza 50+55 tiež každých 12 minút je prehnaný luxus... 6 minútový interval v špike / 2 dňový cez víkend?
Keď má isť o mňa tak už pre d dvoma rokmi som ťažko preglgával to, že z ŤHC sa všetky linky presunuli na okružnú jazdu celým sídliskom, a spodom nešlo nič... mne osobne sa cesta týmto natiahla o 5 minút (každý jeden spoj keď niekam cestujem).. ok zvykol som si, zvyknem si aj na obchádzku L36 10 semafórov po ceste naviac k novej nemocnici, o 8 minút dlhšia cesta... šak čo som mladý, sa neponáhľam predsa , idel leto joj parada ?

Re #54899 Iv: to by riešil krátky voz cez víkend (po vzore z minulosti)

Re #54901 VLK: návrh prejazdov kazdeho druheho spoja L27 na 18, presmerovanie linky 22 cez watsonovu

Re #54915 gabo5607: haha, len školy? Bývajú tam aj ľudia. A aj pracujú niektorí...

Re #54933 5: nedotknuteľná 12-ka (šesnástkosedmičkoštvorka), nad ktorou sa vznáša zvláštna aura, vďaka ktorej sa nedá s ňou nič robiť... ? ?
Reply on: Mr.Henky #54871:
prv pozriem na odchody a az potom zistujem preco tam nie je to co tam malo byt... btw stare cp boli akurat uz len ńa imhd

Re #54881 5: boxersky mech zavesiť
Reply on: Peter55 #54948:
uznávam, medzi Tebou uvedenými odchodmi je teoretický rozdiel. Ale prakticky je to to isté. Okrem toho stačí si zapamätať 1. odchod, ostatné si dopočítaš (alebo ešte ďalšia možnosť: "KeĎ tam byvam automaticky sa mi to zapiše do hlavy.").

V #54943 som ale poukazoval na niečo na iné (čakanie na spoj:
1. buď počkám doma na svoju vysnívanú L 18 (čakanie do 60 minút)
2. alebo sa prejdem 5 - 10 minút k amfiteátru, kde mi najneskôr do 10 minút príde L 6 alebo L 9, medzitým môže prísť aj L 19 (teda čakanie 10 + 10 = 20 minút).
Tým len chcem poukázať, že 60-minútový interval je volovina.
K novemu FotoUPDATE - ? ? ? - Kedy zacne DPMK fotit vsetkych svojich zamestnancov pri vykonavani svojej prace, na ktoru su mimochodom taktiez poverenymi osobami?! ?
Reply on: Vladimír #54962:
Pri intervale 5 resp. 6 min. v spicke (19+36) 100 x radsej obetujem preklad s 18, ak by to len trosku mohlo pomoct problemu o ktorom sa bavime.
Reply on: erikson #54961:
Predĺžením intervalu L18 v špičke sa rozbije preklad 18+19+36 v úseku KVP - Nová nemocnica a zmeny v trasách 50/55 zas nepovolí mesto.
Reply on: Dispecer #54958:
Ale ved ked sme kritizovali tak aspon trochu tu zaznievali aj navrhy a otazky. L 12, poobedny interval na Watsonke L 18, 50, 55 skratenie 50 a 55....
Reply on: eMareq #54957:
chapem, a snad tiez raz dospejem k efektivnejsim rieseniam 🙂
Reply on: 5 #54955:
Akurát zabúdaš na to, že: do Cassovie chodili 3 linky cez víkend a dohromady 7 spojov. Teraz sú to dve linky a o spoj menej. Tú vetvu linky 12 z Podhradovej by som zrušil takoj, no ale duochodcovia by zaklopali na dvere terajšej starostky, možného budúceho starostu Ing. Filipka a bolo by po zrušení linky 12...
Reply on: PTI #54893:
Ďakujem pekne za taký 40 min. interval... Potom sa nečudujem, že počas vášho pôsobenia v DP to tak vyzeralo, ako vyzeralo...

Ako poviem to takto, myslím, že pre celé Košice je lepšie, aby "trpela" nejaká malá nie až tak významná časť mesta (premávka 18 cez špičky prac. dní), ako mesto celé (navrhovaný 40 min. interval)...

Re #54927 Peter55: Peťo, ale uvedomuješ si to, že ten 60 min. interval na 18 by spôsobil to, že aj niekde inde by sa museli predlžovať intervaly?

Re #54952 5: 12 je na tom porovnateľne (cez víkend) ako 18, ale odteraz veľmi čisto teoreticky by sa v istom úseku mohla časť cestujúcich z 18 presunúť na ňu... ?

A keď tak pozerám, v podstate sa stále opakujeme jeden aj druhý tábor...

A ešte malý odkaz na záver:
Pokiaľ neviete robiť kompromisy, tak radšej nerobte nič. ?
Reply on: aljosa #54954:
Tvoj subjektívny dojem zdieľam aj ja, ale ja mám na to iný prístup a nemusím tu preliezať cez 3 strany jalovej "diskusie".
Reply on: aljosa #54954:
a kedze zdielaju tak k listu primatorovi a spol. pokusne prilozim tuto vytlacenu diskusiu ? . Mozno sa dockam aj odpovede....
Reply on: eMareq #54953:
Na Podhradovej sa cez víkend pridalo. Na L16 z 30' na 20', to je nárast ponúkanej kapacity o 33%. Pritom L12 (severná časť - Podhradová) ostala nedotknutá.
A čuduj sa svete, zrušila sa L18... a nikto mi to nechce vysvetliť. ?
Reply on: eMareq #54953:
nuz preto, cit.: "Toto diskusné fórum je určené predovšetkým pre debaty o košickej doprave." Je dobre zistit prave debatou na fore tohto typu, ci moj subjektivny dojem z chybajuceho prepojenia urcitej vetvy kosickej MHD zdielaju i ini ludia. Nic viac, nic menej.
Reply on: 5 #54952:
Tak potom prečo si svoju oprávnenú nespokojnosť riešia tu? Tu im nikto nevyčaruje tie 2-3 spoje za hodinu naspäť ani keby sa rozliali na kolomaž.
Reply on: eMareq #54946:
Nemuselo byť, to všetci vedia.

Ale keď sa 3-krát neodpovie na jasne položenú otázku (a viem, že sa to číta), o niečom to asi hovorí.
Reply on: eMareq #54946:
Zoznam poslancov: http://www.kosice.sk/clanok.asp?file=gov_2006-2010_poslanci.htm
po rozkliknutí na jeho meno dostanete email.

Magistrát mesta Košice
Tr. SNP 48/A
040 11 Košice
tel.: ++421-(0)55-6419 112
fax: ++421-(0)55-6437 175
email: sekretariatprimatora @ kosice.sk
Reply on: aljosa #54935:
Nie, platiť dane a cestovné nestačí. Lebo výšku cestovného určuje magistrát a ten zároveň aj určuje rozsah výkonov MHD.

Jeho požiadavka znela jasne - zoškrtať kilometre, ale na linkové vedenie nijako zásadne nesiahať. A tak sa aj od 19.6. stane. Že sa výsledok nepáči všetkým, sa dalo od začiatku čakať. A to je ešte prekvapením, že sa to podarilo spraviť tak, že sa nezhoršuje úplne všetko. Práve prestupy boli pri zmenách zohľadnené tým, že sa radšej niektoré špecifické vzťahy sekli úplne namiesto toho, aby sa V CELOM MESTE PLOŠNE pozhoršovali intervaly na všetkých linkách. Vždy sa ľahšie prestupuje pri hustejších ako pri redších intervaloch.
Reply on: eMareq #54946:
uz som zistil, ze na "doprava @ kosice.sk" to asi ani nikto necita alebo to ide rovno do spamu. U samotneho najvyssieho taky tak. Ved oni sa neunuvaju ani zareagovat.....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.