Prosím ako bude organizovaná doprava dňa 24.12. – 25.12., medzi cca23:00 – 01:30, to jest v čase polnočnej omše ? V informácii som sa to nedočítal. Pokial sa počíta len s nočnými spojmi, je to zúfalo málo.
Býva už takým zvykom v Košiciach, že v tej dobe sa mnohí ludia chcú dostať do dómu a dalších kostolov v centre mesta.
Pamätám sa , že ešte aj za komunistov sa toto akosi v tichosti tolerovalo a doprava bola zaistená pomerne dobre.
Či to tam dnes riadia samí ateisti , inoverci a „zajordánski slováci“ ?
Býva už takým zvykom v Košiciach, že v tej dobe sa mnohí ludia chcú dostať do dómu a dalších kostolov v centre mesta.
Pamätám sa , že ešte aj za komunistov sa toto akosi v tichosti tolerovalo a doprava bola zaistená pomerne dobre.
Či to tam dnes riadia samí ateisti , inoverci a „zajordánski slováci“ ?
KVKV
Pre Redburger a TA
Áno, je to presne tak, vychádzam z toho, že Košice zatial nie sú schopné odolať vidieckemu teroru, takže priamu bus linku do centra, teda na stanicu a slúžila by zároveň aj NJ a nábrežiu. Neviem však odhadnúť, aké reakcie by boli na spojenie L19 a 13, teda že by konala závlek k mlynu .
K električkám: Oficiálny návrh sice nemení trasy , len intervaly plus nová L8. Pokial som to pochopil, tak cielom bolo získať čo možno najhustší interval rovnomerne v celej sieti v rozmedzí 10-15 min/sedlo. S výnimkou Barce, tam stačí 20min.
Takže potom v hlavných trasách :
NJ-NO 3/7 – 10‘ (+L4 od xVSS)
NO-Havličkova 2/4 – 10‘ (+L9 od N.MM)
NO-B.Něm. 7/8 – 10‘
Spol.pav.-N.MM 6/9 – 7,5‘
Nepodarilo sa doplniť interval na 10min v úseku NO-Spol.pav. Aj ked L6 má 15min, Od NO ju bude využívať minimum ludí. Než mám čakať na šestku, to radšej trolejbusom k magistrátu a vnúteným prestupom na L6/9. Prípadne niektorým abusom v paralelnej trase s ED. Toto považujem za jeden nedostatok, druhým je zbytočné vyťažovanie L9. Len pre úplnosť zopakujem o čom sa vie, že preberá kapacitu v smere NJ-N.MM-Havličkova práve tradičnej L1. Jej zavedením by na úsek xVSS-terasa stačil v sedle 20‘ int. a mohla by sa skrátiť.
V mojom návrhu sa L1 a 6 súčasťou systému piatich nosných liniek mhd, zverejnené
Ešte k pripomienke (TA), že zrušením L3 stratí 20tis. sídlisko dobré spojenie s centrom a stanicou. Nestratí nič. Interval sa nezmení , len sa na NO prestúpi na niektorú z troch liniek na stanicu.
Je niekomu z Vás jasný zmysel abus linky 51 v trase NO-DPMK ? Zdorazňujem, že v tejto časti trasy!
...ale tá linka z Maše do centra je bohužial aj v novom návrhu !!!