Áno, je to presne tak, vychádzam z toho, že Košice zatial nie sú schopné odolať vidieckemu teroru, takže priamu bus linku do centra, teda na stanicu a slúžila by zároveň aj NJ a nábrežiu. Neviem však odhadnúť, aké reakcie by boli na spojenie L19 a 13, teda že by konala závlek k mlynu .
K električkám: Oficiálny návrh sice nemení trasy , len intervaly plus nová L8. Pokial som to pochopil, tak cielom bolo získať čo možno najhustší interval rovnomerne v celej sieti v rozmedzí 10-15 min/sedlo. S výnimkou Barce, tam stačí 20min.
Takže potom v hlavných trasách :
NJ-NO 3/7 – 10‘ (+L4 od xVSS)
NO-Havličkova 2/4 – 10‘ (+L9 od N.MM)
NO-B.Něm. 7/8 – 10‘
Spol.pav.-N.MM 6/9 – 7,5‘
Nepodarilo sa doplniť interval na 10min v úseku NO-Spol.pav. Aj ked L6 má 15min, Od NO ju bude využívať minimum ludí. Než mám čakať na šestku, to radšej trolejbusom k magistrátu a vnúteným prestupom na L6/9. Prípadne niektorým abusom v paralelnej trase s ED. Toto považujem za jeden nedostatok, druhým je zbytočné vyťažovanie L9. Len pre úplnosť zopakujem o čom sa vie, že preberá kapacitu v smere NJ-N.MM-Havličkova práve tradičnej L1. Jej zavedením by na úsek xVSS-terasa stačil v sedle 20‘ int. a mohla by sa skrátiť.
V mojom návrhu sa L1 a 6 súčasťou systému piatich nosných liniek mhd, zverejnené
Ešte k pripomienke (TA), že zrušením L3 stratí 20tis. sídlisko dobré spojenie s centrom a stanicou. Nestratí nič. Interval sa nezmení , len sa na NO prestúpi na niektorú z troch liniek na stanicu.
Je niekomu z Vás jasný zmysel abus linky 51 v trase NO-DPMK ? Zdorazňujem, že v tejto časti trasy!
...ale tá linka z Maše do centra je bohužial aj v novom návrhu !!!
nemyslim ze je to az taka podpora busov namiesto elektriciek. navrhovane lv vychadza z l 13 + 19, to by sa dalo do jednej linky a sice do tej, co navrhuje KVKV. opatske nejak obsluzit treba.aj cast jazera s nim susediacu.
A z linky 7 a 3 spravis linku jedna, len by som ju tiahol ako je sedmicka.
Ak by siel za hodinu raz z krasnej bus na stanicu cez opatske a kazdych 10 minut v sedle ta L1, nevidim v tom problem.
Ale iste, dalo by sa to vyriesit lepsie, KVKV chcel iba takto zapchat hubu krasnej.
Ja sa celkom stotoznujem s tym ako to je navrhnute teraz....v krasnej su blbi uplne, ze sa i to nepaci
L 3, ktorá obsluhuje spojenie 20-tisícového sídliska s centrom a stanicou zrušiť kvôli Krásnej? ? To kde sme? Potom rovno zrušme aj trolejbusy, veď aj Myslavčania možno chcú nejakú linku od Maši okolo magistrátu do centra...
Pardon. Vodiča MHD som robil desať rokov, už 14 rokov sa živím kancelárskou prácou. A veľmi často si povzdychnem, že by som si išiel ODDÝCHNUŤ za volant. Nastúpiš o x:xx, skončíš o y:yy, zabudneš na robotu, máš voľno.
dobre, mňa len zarážal Tvoj citát: "pokiaľ nie si letec,abo rušňovodič,tak vedz,že som to tu už spomínal,že vodič MHD je psychicky tretia najnáročnejšia profesia"
Týmto nechcem vyjadriť, že práca vodiča mhd nieje psychicky náročná, chcem len vyjadriť, že nesúhlasím s tvojím citátom.
KVKV
Pre Redburger a TA
Áno, je to presne tak, vychádzam z toho, že Košice zatial nie sú schopné odolať vidieckemu teroru, takže priamu bus linku do centra, teda na stanicu a slúžila by zároveň aj NJ a nábrežiu. Neviem však odhadnúť, aké reakcie by boli na spojenie L19 a 13, teda že by konala závlek k mlynu .
K električkám: Oficiálny návrh sice nemení trasy , len intervaly plus nová L8. Pokial som to pochopil, tak cielom bolo získať čo možno najhustší interval rovnomerne v celej sieti v rozmedzí 10-15 min/sedlo. S výnimkou Barce, tam stačí 20min.
Takže potom v hlavných trasách :
NJ-NO 3/7 – 10‘ (+L4 od xVSS)
NO-Havličkova 2/4 – 10‘ (+L9 od N.MM)
NO-B.Něm. 7/8 – 10‘
Spol.pav.-N.MM 6/9 – 7,5‘
Nepodarilo sa doplniť interval na 10min v úseku NO-Spol.pav. Aj ked L6 má 15min, Od NO ju bude využívať minimum ludí. Než mám čakať na šestku, to radšej trolejbusom k magistrátu a vnúteným prestupom na L6/9. Prípadne niektorým abusom v paralelnej trase s ED. Toto považujem za jeden nedostatok, druhým je zbytočné vyťažovanie L9. Len pre úplnosť zopakujem o čom sa vie, že preberá kapacitu v smere NJ-N.MM-Havličkova práve tradičnej L1. Jej zavedením by na úsek xVSS-terasa stačil v sedle 20‘ int. a mohla by sa skrátiť.
V mojom návrhu sa L1 a 6 súčasťou systému piatich nosných liniek mhd, zverejnené
Ešte k pripomienke (TA), že zrušením L3 stratí 20tis. sídlisko dobré spojenie s centrom a stanicou. Nestratí nič. Interval sa nezmení , len sa na NO prestúpi na niektorú z troch liniek na stanicu.
Je niekomu z Vás jasný zmysel abus linky 51 v trase NO-DPMK ? Zdorazňujem, že v tejto časti trasy!
...ale tá linka z Maše do centra je bohužial aj v novom návrhu !!!