Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Prosím ako bude organizovaná doprava dňa 24.12. – 25.12., medzi cca23:00 – 01:30, to jest v čase polnočnej omše ? V informácii som sa to nedočítal. Pokial sa počíta len s nočnými spojmi, je to zúfalo málo.
Býva už takým zvykom v Košiciach, že v tej dobe sa mnohí ludia chcú dostať do dómu a dalších kostolov v centre mesta.
Pamätám sa , že ešte aj za komunistov sa toto akosi v tichosti tolerovalo a doprava bola zaistená pomerne dobre.
Či to tam dnes riadia samí ateisti , inoverci a „zajordánski slováci“ ?
Reply on: Axel #29047:

No ja aspoň slabo dúfam, že ked si máme zvykať na častejšie prestupy (nič proti nim), tak že snáď niekomu z kompetentných docvakne, že by sa malo niečo robiť aj s tou zastávkovou turistikou.
(prípadne dajme návrh subjektu „5“)
Reply on: 5 #29046:

Asi ma to baví na rozdiel od dobre platených profesionálov z dpmk . Aspoň máte z čoho čerpať. A zadarmo !! Ja som ešte zatial žiadny návrh nedal, iba som sa vyjadroval k roznym návrhom.
Reply on: redburger #29062:

Pre Redburger a TA

Áno, je to presne tak, vychádzam z toho, že Košice zatial nie sú schopné odolať vidieckemu teroru, takže priamu bus linku do centra, teda na stanicu a slúžila by zároveň aj NJ a nábrežiu. Neviem však odhadnúť, aké reakcie by boli na spojenie L19 a 13, teda že by konala závlek k mlynu .

K električkám: Oficiálny návrh sice nemení trasy , len intervaly plus nová L8. Pokial som to pochopil, tak cielom bolo získať čo možno najhustší interval rovnomerne v celej sieti v rozmedzí 10-15 min/sedlo. S výnimkou Barce, tam stačí 20min.
Takže potom v hlavných trasách :
NJ-NO 3/7 – 10‘ (+L4 od xVSS)
NO-Havličkova 2/4 – 10‘ (+L9 od N.MM)
NO-B.Něm. 7/8 – 10‘
Spol.pav.-N.MM 6/9 – 7,5‘
Nepodarilo sa doplniť interval na 10min v úseku NO-Spol.pav. Aj ked L6 má 15min, Od NO ju bude využívať minimum ludí. Než mám čakať na šestku, to radšej trolejbusom k magistrátu a vnúteným prestupom na L6/9. Prípadne niektorým abusom v paralelnej trase s ED. Toto považujem za jeden nedostatok, druhým je zbytočné vyťažovanie L9. Len pre úplnosť zopakujem o čom sa vie, že preberá kapacitu v smere NJ-N.MM-Havličkova práve tradičnej L1. Jej zavedením by na úsek xVSS-terasa stačil v sedle 20‘ int. a mohla by sa skrátiť.
V mojom návrhu sa L1 a 6 súčasťou systému piatich nosných liniek mhd, zverejnené
Ešte k pripomienke (TA), že zrušením L3 stratí 20tis. sídlisko dobré spojenie s centrom a stanicou. Nestratí nič. Interval sa nezmení , len sa na NO prestúpi na niektorú z troch liniek na stanicu.

Je niekomu z Vás jasný zmysel abus linky 51 v trase NO-DPMK ? Zdorazňujem, že v tejto časti trasy!

...ale tá linka z Maše do centra je bohužial aj v novom návrhu !!!
Reply on: Josip3211 #29069:
Asi tak : L10 - Madridska - Hanojská - Termostav - NO - Železníky - OC CASSOVIA ?

L27 - Madridská - Hanojská - OD Mier - Žel.Stanica - Termostav - Kalinovská - Lingov ? ? ? ?
K tym zmenam: Ako bude premavat linka 10 a 27? Za odpoved Dakujem ? ?
Reply on: Axel #29067:
Dedina, v ktorej byvam sa konci Baltickou.
Reply on: COMFORT #29066:
Dedinou, ktora sa konci pri jazere niekde na Ciernomorskej...
Ako vidim niektori diskutujuci robia sidl. Nad Jazerom dedinou. ?
k najnovším novinkám - > 1. január je Nový rok a nie nový rok. To by sa tak jazdilo potom po celý rok 2008 ?
som prekvapeny stylom debaty aky sa tu vedie,mali by ste trochu ubrat na plyne- k nicomu to nevedie potom to vedie k zruseniu diskusii
Preco organizacia dopravy na 24.12. nespomina trolejbusove linky? ako to bude s nimi?
Reply on: TA #29061:
nemyslim ze je to az taka podpora busov namiesto elektriciek. navrhovane lv vychadza z l 13 + 19, to by sa dalo do jednej linky a sice do tej, co navrhuje KVKV. opatske nejak obsluzit treba.aj cast jazera s nim susediacu.
A z linky 7 a 3 spravis linku jedna, len by som ju tiahol ako je sedmicka.
Ak by siel za hodinu raz z krasnej bus na stanicu cez opatske a kazdych 10 minut v sedle ta L1, nevidim v tom problem.
Ale iste, dalo by sa to vyriesit lepsie, KVKV chcel iba takto zapchat hubu krasnej.
Ja sa celkom stotoznujem s tym ako to je navrhnute teraz....v krasnej su blbi uplne, ze sa i to nepaci
Reply on: redburger #29060:
prečo podporovať busy na úkor električiek?
Reply on: TA #29059:
treba si uvedomit , ze linka 1 by mala 6 a 10 minutove intervaly, nie? a kto by nesiel na NO ale rovno na stanicu, mal by ten bus z krasnej ?
Reply on: KVKV #29044:
L 3, ktorá obsluhuje spojenie 20-tisícového sídliska s centrom a stanicou zrušiť kvôli Krásnej? ? To kde sme? Potom rovno zrušme aj trolejbusy, veď aj Myslavčania možno chcú nejakú linku od Maši okolo magistrátu do centra...
17.12.1983 otvorenie električkovej trate na Jazero.
Otvorenie hotelu Slovan, pred 36r..
Reply on: S499.1023 #29056:
asi viem o čom hovoríš...
Reply on: matway #29050:
Pardon. Vodiča MHD som robil desať rokov, už 14 rokov sa živím kancelárskou prácou. A veľmi často si povzdychnem, že by som si išiel ODDÝCHNUŤ za volant. Nastúpiš o x:xx, skončíš o y:yy, zabudneš na robotu, máš voľno.
Reply on: dragula #29054:
oki,to ale nie je z mojej hlavy...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.