Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peter55 #28990:
tak potom navrhujem, nech sa znova zavedie v mhd sprievodca...
Reply on: 5 #28992:
len si zabudol, že aj tých 5% naničhodníkov sú stále cestujúci. To už je problém DPMK ,že to zdržuje. Nech sa stým vysporiada on a nie dávať za vinu ľudom, ktorý len využívajú poskytovanú službu.

Bohužiaľ na Slovensku neplatí a asi ani dlho platiť nebude jedno staré príslovie: Náš zákazník, náš pán...
Doplnkový predaj má už v názve uvedené, že ide o službu doplnkovú, teda nadštandardnú. Za každý nadštandard sa platí. Zvýšením jeho ceny služba ako taká predsa nezanikla. Kto chce, môže ju využiť aj naďalej.

Postavme otázku opačne. MHD je tu pre cestujúcich. Pýtam sa, pre ktorých? Pre tých 5%, ktorí si nevedia kúpiť mesačník, ani el. peňaženku, ani CL v riadnom predaji, ALEBO pre zvyšných 95% ľudí, ktorí s tým problém nemajú a ktorých doplnkový predaj oným 5%-ám LEN ZDRŽUJE?
Reply on: Kari #28989:
Posledných päť slov hovorí za všetko....
Reply on: dragula #28986:
Ano ma MHD slúžiť ľudom a vodič má ŠOFEROVAŤ a NIE PREDÁVAŤ. Keď príde autobus s meškaním na zastávku tak len vyberáte hodinky a buzerujete vodiča, že kd bol - predával listky. ☠
Podľa logiky ľudí ako Peter55 by bolo najlepšie, keby ľudia platili paušálne ročné lístky a chodili pečo, aby neotravovali našich ctených vodičov...
Reply on: Isidor #28987:
úspešne sa o tom dennodenne presviedčam ?
Reply on: dragula #28986:
v KE je veľa vecí naopak
Reply on: Peter55 #28985:
Tak moment, myslel som že MHD má slúžiť cestujúcim a nie cestujúci MHD... ?
Reply on: Isidor #28984:
Tu ide o to aby si šahovina nerobila z vodičov predpredaj a nie o to aby sa vyhovelo "cestujucim"
Reply on: redburger #28983:
ten za 30 by ale mohol platiť hodinu, nech sa s ním človek dostane odkiaľkoľvek kamkoľvek, keď už zaňho dá o 50% viac.
Reply on: Kari #28982:
jasneze budu chodit na cierno, matematika je jednoducha :kolko je pokuta? 1000 korun. kolko stoji u vodica ? 30 korun, do mesta a nazad 60. takze 16 krat do mesta a nazad a uz som v pluse ? .
Je to jasne, ma byt viac predajnych miest, i ked neviem co ludom si brani kupit listky do zasoby, podla mna zas tak malo tych miest na kupu listka nieje a ked raz idem okolo, kupim 10 - 20 a hotovo. Podla mna aj ludia su hodne debilni a ako si nevedia dojst k tomu, ze sa o nich nik starat nebude.
A preaj u vodica by som nechal ako je a sice 30 korun, to je v pohode.
Ešte k tej doprave na letisko: súhlasím s redburgerom, že v takom stave to nemá zmysel a treba nechať 2 páry spojov, ako boli voľakedy na striedanie zmien. Ja som včera doletel z PRG (bez batožiny), ale vedel som vopred, že pokiaľ nedoletíme tak s 10-15 minút náskokom, bus nestihnem. Keby to fungovalo normálne, tak tým ľuďom sa neoplatí dávať za taxi 300 Sk, ale pôjdu busom za 20 ? Sk

Ešte niečo teda k tomu doplnkovému predaju: keby prezident USS prišiel za svojim akcionárom a povedal, že zavádza novú technológiu, ktorej výsledkom sa predpokladajú nižšie tržby, tak si zajtra balí kufre. GR DPMK si to povie na zastupiteľstve a výsledkom je vysoká podpora návrhu. Mňa ako cestujúceho vôbec nezaujíma, akú majú maržu vodiči či stánkari, resp. aké zmluvy má DPMK (aj keď to zhodou okolností viem). Mňa zaujíma, kde si môžm kúpiť lístok pred cestou. Realita? Často nefungujúce (alebo neexistujúce) automaty, nápis na stánkoch "Lístky MHD nepredávame" a doplnkový CL za 30 Sk. Jasné že ľudia budú viac chodiť na čierno a tu prítomní vodiči, ktorí plamenne bojujú za zrušenie doplnkového predaja budú márne čakať na zlepšenie miezd a podmienok...
Reply on: Isidor #28978:
Si zavolaj na dispecing ci ti nemozu presunut odchod. ?
Reply on: SHORTY #28974:
?
Reply on: Isidor #28976:
Nemyslím, že je to moc, kým prejdu všetci cez check-in...
Reply on: LeLe #28977:
no úplné sci-fi by bolo, keby si každý pri rezervácii/registrácii zaškrtol, či chce po prílete využiť služby DPMK, a autobus by čakal len na tých konkrétnych ľudí (prípadne nikoho ?)
ach jo, pozerám že prílet z PRG 20:15, odchody L23 20:10, 21:50, to aby som si zas organizoval odvoz ?
Reply on: Isidor #28976:
Ale zase si treba uvedomiť že sa nedá vyhovieť všetkým, najlepšia by bola varianta čakať na prílet konkrétneho lietadla, teda aj v prípade meškania lietadla by na ľudí bus počkal. Ale to je asi veľká hudba budúcnosti.
Reply on: SHORTY #28974:
u skyeurope sa check-in končí 40 min. pred odletom, takže 2 hodiny trčať na letisku je moc ?
Co sa tyka 23ky. Minule som v smere do mesta videl dva taxiky spolocnosti, ktora robi vyhradu taxi pre letisko a za nimi 23ku, v ktorej bolo odhadom 10, mozno 14 cestujucich. Bolo to pri Optime, takze vsetci isli z letiska.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.