Re Sarko: Obávam sa, že linka v trase Štadión Technickej univerzity - Nám. osloboditeľov - Barca nebude môcť nikdy vzniknúť. Jedným s dôvodov je aj fakt, že ani jedna konečná nie je uspôsobená na vyčkávanie vozidiel.
To sú základné pravidlá a fakty a Ty si tým, akokoľvek by si chcel, nepohneš. Nemôžeš znásilňovať prúdy, že budeš posielať kvantá spojov niekam, kam netreba iba preto, že Tebe sa nepáči nejaká otočka.
Ale aj ty máš pravdu
Okey! Ináč napísal som, že neplatí to pre Lingov a aj Modrák - Hnedák -Torysu ... Preto by tade mal premávať (pozor dvihne sa Ti adrenalín) expres L55, ktorý by Furčou prechádzal (doviezol a vyzbieral cestujúcich)
L32 zrušiť, trolejbusy doviesť na ŽS a urobiť expres prechádzajúci Furčou (popri trati L18) - nezachádzal by na Lingov, nestál by na Sečovskej ani na Colnici. A všetci sme spokojní
Len som reagoval na Tvoj príspevok ohľadne konečnej Exnárová. Mne je L32 totálne ukradnutá. Tak ako napísal BM stačilo natiahnúť troleje na ŽS a je to. Žiadnu L32-jku by netrebalo.
balky
-L3 by musela chodit minimalne v dvojnasobnych intervaloch,t.j. nahradzat aj L7.
-preniesol by si velku zataz na slucku na ZST. Neviem si predstavit, ako by sa ti tam otacali L3 a L2 minimalne dvakrat castejsie za hodinu ako doteraz.
-z No by si vytvoril jedno velke mravenisko. Predstav si rano, ako sa ludia po vystupeni z L3 masovo hrnu na zastavku pred Dargovom. Ta zastavka nie je na tolko ludi prisposobena.
preco sa kazdy pri redukcii dopravy zameria najskor na jazero? Myslim, ze toto sidlisko uz davno plati za svoju polohu. Neda sa obsluhovat z dvoch stran, a z liniek, ktore su uz aj tak otrasne, by kazdy este nieco obmedzoval, rusil. Ale uz pomaly niet co. Busy su tam podla DPMK zbytocne, lebo tam jazdia elektricky. Ale kto poradi ludom, ako ist rano do prace, ked elektricky z roznych pricin nejazdia?