Reply on: eMareq #2466:
aj SarkoČo máte stále proti trolejbusom !!! Budem sa opakovať, ale súčasné riešenie trolejbusovej trate považujem za najlepšie aké mohlo spomedzi prvých tratí vzniknúť.
ALa Bottová: vtedy to bolo najlepšie riešenie aké mohlo padnúť. Predstavte si, že by troleje ťahali cez NMM až na KVP (alebo ktovie kde) - nebola by obslúžená časť Vodná, Jakabov palác, ŽS a NO ani z jedného z týchto sídlisk - a to znamená ťahanie ďalších (zbytočných) autobusových liniek cez tieto úseky.
Len som reagoval na Tvoj príspevok ohľadne konečnej Exnárová. Mne je L32 totálne ukradnutá. Tak ako napísal BM stačilo natiahnúť troleje na ŽS a je to. Žiadnu L32-jku by netrebalo.
To ze T3 v Prahe su z vonka nablyskane este neznamena ze niesu na hranici zivotnosti a uprava T3P je krajna nudza.
eMareq
K L8 - tato linka je podla mojho osobneho navrhu (aj bola) nic neriesiaca. Strasne malo spojov a mizivy interval. Skor som to bral vtedy ako iniciativu DP, ked sa postavila trat od Moldavskej po VSS - krizovatku -> pridat spoj ku L9 (ak neratam presmerovanie R2) zriadenie R8.
No a spominam si na V
9: 09, 59
10: 49
11: 29
L6 a L9 mala na prelome rokov 1998/1999 spominany 15 min. interval
Co sa tyka zrusenia L1, 5 a 8 tie sa zrusili po letnych prazdninach '93.
Na rychlodrahe sa zmenilo len to, ze kedysi (1992) premavali s odstupom 30 minut R1 a R3 a dnes to je R1 a R7. Co sa tyka L1 A L8 tie su zavedene len ucelovo (napr. minuly silvester, ci polnocne omse) a L8 hlavne kvoli dusickam.