Reply on: balky #2483:
Nemyslím si, že by stanica zdvojené intervaly na L3 a 7 neuniesla. Ale aj napriek tomu som za zachovanie súčasného linkového vedenia električiek. To považujem za ideálne. V rozhodujúcich smeroch sú zavedené priame linky a súčasne sa žiaden vzťah nevykonáva dvojicou liniek (pokiaľ to nie je nutné).Ak sem-tam náhodou električka na Jazero vypadne, DPMK by mal mať páky na to, aby napr. pohotovo odklonil L3, 7, 9 a R2 do Barce a so zálohovými busmi jazdil medzi Važcom a VSS, križovatkou. Zriaďovať umelo priame autobusové linky na Jazero len preto, že čo keď raz vypadne električka je podľa mňa nezmysel.
Re #2484 Dopravák: Môj adrenalín je v pohode. Ale nehnevaj sa, zdá sa mi, že sa na vec dívaš veľmi povrchne. Furča je prístupná z dvoch smerov, pričom prepravné nároky sú v oboch prípadoch približne vyrovnané. Dá sa povedať, že počet cestujúcich v smere Nám. Maratónu mieru - Mier - Fruča sa rovná počtu cestujúcich v smere Nám. osloboditeľov - Sečovská - Furča. O severe niet čo diskutovať, trolejbusy zakonzervovali na niekoľko rokov súčasný stav, t.j. linka cez Mier na Lingov. Ale čo juh? Časť prúdu možno pustiť cez celú Furču po L18 a cez Mier na KVP, ale všetko určite nie (minimálne v špičke)! Takže niečo jednoducho musí chodiť z NO len na Furču a točiť sa teda kde? No na Exnárovej!

Sarko
Ále no, proti TD nemám nič, akurát sú zle vyriešené. Úsek Mlynská bašta-NO vôbec nemal byť. Stavba TD bola rozdelená na 4 etapy:
I. Lingov - Mier - Mlynská bašta
II. Mlynská bašta - Vojenská - Ipeľská - Tr. KVP - Moskovská - Myslava
III. Lechkého - Tr. KVP - Toryská - Štúrova - Nám. osloboditeľov
IV. Nám. osloboditeľov - Palackého - Sečovská - Tr. gen. Svobodu - Exnárova
Mali to byť dve vzájomne "prepletené tangenciály" a až toto by boli linky ako sa patrí a nekafrali by do remesla elekričkám. V úseku MB - ŽS mala už dávno stáť električková trať.