Reply on: Isidor #8209:
OK, kosicku neschopnost rozumne investovat som prezentoval ako svoj nazor a podlozil som ho niekolkymi pozorovaniami, ale rad by som casom videl nejake podlozene nazory s dokazmi toho, ze KE vedia investovat aj rozumne.Moje nazory na KE su citatelne medzi riadkami az hroza, to je pravda. Hlupost je vsade a napriklad v Prahe jej je minimalne rovnako, ked nie viac, ako v KE. V Bratislave takisto. Ale vies co je rozdiel? Ked napises Bratislavcanovi, ze to a to v BA MHD je riesene debilne, tak to uzna. V KE nie, tam budete (niektori) hajit svoje do posledneho dychu. Preto moje rypanie do KE. Cest vynimkam, ktore su diskusii pristupne a do ktorych ani nerypem. Nepotrebujem si nic dokazovat, tu nejde o mna, ale o vasu MHD - a ostatne, "dokazovat si" cosi mozem radsej inde, ako tu
Ale ked ma niekto utkvelu predstavu, ze si potrebujem dokazat svoju nadradenost alebo nieco take, tak nech si to kludne mysli nadalej, blud je nevyvratny.

Isidor
Ďalej. "Systém, kedy má vodič čokoľvek stláčať považujem za dosť nedokonalý" - možno nedokonalý (vec pohľadu), ale funkčný, štandardný a bežne používaný.
"za rovnako nešťastné považujem košické zadávanie ručné prehadzovanie cieľov na konečnej zastávke" - to isté.
V konečnom dôsledku teda "kvalita" systému nezávisí od prevedenia ani od značky (dokonca ani od mesta...), ale od jeho funkčnosti v praxi a samotnej úrovne informovania cestujúcich. Preto "problém" s "košickým" prehadzovaním cieľov na konečnej (ak nejaký je) v skutočnosti nie je problém s ručným prehadzovaním cieľov, ale s prístupom vodičov a nadriadených a to je celkom iná kapitola.
PS: Asi aká časť vodičov je schopná bez mihnutia oka vypnúť automatiku a ručne nahodiť inú linku (tvoj odhad)?