Papyr:
Ano, spolupracoval som s DPMK uz aj predtym, tvorba grafikonov a externa vypomoc na Odbore Priprava dopravneho procesu (ex Odbor Dopravne sluzby).
Ostatny moj nazor je uplne totozny s Isidorom, nebudem sa opakovat. Ide o to vediet prijat objektivnu kritiku, ale aj (v Tvojom pripade) tu objektivnu kritiku vytvorit, aby objektivnou skutocne bola.
Ano, spolupracoval som s DPMK uz aj predtym, tvorba grafikonov a externa vypomoc na Odbore Priprava dopravneho procesu (ex Odbor Dopravne sluzby).
Ostatny moj nazor je uplne totozny s Isidorom, nebudem sa opakovat. Ide o to vediet prijat objektivnu kritiku, ale aj (v Tvojom pripade) tu objektivnu kritiku vytvorit, aby objektivnou skutocne bola.
Isidor
Ďalej. "Systém, kedy má vodič čokoľvek stláčať považujem za dosť nedokonalý" - možno nedokonalý (vec pohľadu), ale funkčný, štandardný a bežne používaný.
"za rovnako nešťastné považujem košické zadávanie ručné prehadzovanie cieľov na konečnej zastávke" - to isté.
V konečnom dôsledku teda "kvalita" systému nezávisí od prevedenia ani od značky (dokonca ani od mesta...), ale od jeho funkčnosti v praxi a samotnej úrovne informovania cestujúcich. Preto "problém" s "košickým" prehadzovaním cieľov na konečnej (ak nejaký je) v skutočnosti nie je problém s ručným prehadzovaním cieľov, ale s prístupom vodičov a nadriadených a to je celkom iná kapitola.
PS: Asi aká časť vodičov je schopná bez mihnutia oka vypnúť automatiku a ručne nahodiť inú linku (tvoj odhad)?