Reply on: Isidor #8209:
OK, kosicku neschopnost rozumne investovat som prezentoval ako svoj nazor a podlozil som ho niekolkymi pozorovaniami, ale rad by som casom videl nejake podlozene nazory s dokazmi toho, ze KE vedia investovat aj rozumne.Moje nazory na KE su citatelne medzi riadkami az hroza, to je pravda. Hlupost je vsade a napriklad v Prahe jej je minimalne rovnako, ked nie viac, ako v KE. V Bratislave takisto. Ale vies co je rozdiel? Ked napises Bratislavcanovi, ze to a to v BA MHD je riesene debilne, tak to uzna. V KE nie, tam budete (niektori) hajit svoje do posledneho dychu. Preto moje rypanie do KE. Cest vynimkam, ktore su diskusii pristupne a do ktorych ani nerypem. Nepotrebujem si nic dokazovat, tu nejde o mna, ale o vasu MHD - a ostatne, "dokazovat si" cosi mozem radsej inde, ako tu

Isidor
Ďalej. "Systém, kedy má vodič čokoľvek stláčať považujem za dosť nedokonalý" - možno nedokonalý (vec pohľadu), ale funkčný, štandardný a bežne používaný.
"za rovnako nešťastné považujem košické zadávanie ručné prehadzovanie cieľov na konečnej zastávke" - to isté.
V konečnom dôsledku teda "kvalita" systému nezávisí od prevedenia ani od značky (dokonca ani od mesta...), ale od jeho funkčnosti v praxi a samotnej úrovne informovania cestujúcich. Preto "problém" s "košickým" prehadzovaním cieľov na konečnej (ak nejaký je) v skutočnosti nie je problém s ručným prehadzovaním cieľov, ale s prístupom vodičov a nadriadených a to je celkom iná kapitola.
PS: Asi aká časť vodičov je schopná bez mihnutia oka vypnúť automatiku a ručne nahodiť inú linku (tvoj odhad)?