predam pisaci stroj s valcom na traktorovy papier formatu A2 a TABULATOROM NA ZASTAVKOVE CESTOVNE PORIADKY! Zn: lacno, DPMK aj darujem za odvoz, kupil som si salovy ROBOTRON s elektronkami zo Sovietska!
Ale ked ma niekto utkvelu predstavu, ze si potrebujem dokazat svoju nadradenost alebo nieco take, tak nech si to kludne mysli nadalej, blud je nevyvratny.

1018
Ta prva veta ma byt nejaka vyhrazka? Aaale no, pokojne, zlaty moj, ked Ti len to k stastiu chyba komentovat moju osobu, nech sa paci, ja sa nicomu nebranim. Ak Ti len po tom srdiecko pisti...
Aku informaciu naviac (vlastne 5x viac ako vravis) mi poskytne system RG Mielec oproti BUSE? Lebo ja nemam ani najmensi pocit, ze by ste poskytovali tymto systemom hlbsie informacie, nez my. Ak sa konkretizujeme na PO, tak skor naopak, vas vnutorny panel napriklad okrem nejakej divnej skratky ciela neposkytuje NIC.
DPMK nezamestnava ani jedneho cloveka navyse oproti povodnemu stavu. Jeden clovek popri svojej praci robi nahravanie do vozov a ja externe (popri ostatnej praci) robim tvorbu resp. aktualizaciu udajov. To, ze v DPMK sa do dnesnej doby nepouziva odborny software na tvorbu cestovnych poriadkov nema s konecnou podobou BUSE pre cestujucich ziadnu suvislost. Lenze to Tvoje populisticke "tukanie na stroji" je klasika, coho sa tu vzdy chytas a od coho zacinas. Takze este raz opakujem, ani jedna pracovna sila naviac.
A co sa tyka toho vasho hlasenia zastavok, ktore dostanem v kazdom voze, objektivne musis uznat, ze polovica tych hlasovych znaciek je nahratych nekvalitne - zly hlas, jeho melodia a po technickej stranke je to "prehulene", co v konecnom vysledku pre ne-presovcana neznamena ziaden krok vpred.
Ak si dovolim tieto fakty zhrnut a upozornit na ne, dostane sa mi rozvahy o tom, co sa Ti snazim vysvetlit. Vies co, pan dokonaly? Preskumaj najprv zivot okolo seba, ale nie v dosahu poldruha metra, ale aspon poldruha kilometra.