Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TA #75480:
Určite sa čaká na Kuzmányho? Toto nedajú za 2 týždne, aj keby tam pracovali 24/7.

Keď uzavrú o 2 týždne celú severnú stranu Štúrovej, tak to bude koniec. Mali na to veľa času, niekoľko rokov a oni to teraz hrr-brr robia na poslednú chvíľu, všetko na raz.
Reply on: PTI #75477:
Ak to dobre chápem, najprv sa uzavrie južná časť Štúrovej a bude sa čakať na to, aby dorobili južný koniec Kuzmányho? Len v Kocúrkove sa celé mesiace nič nerobí a potom, keď sa už uzavrie jeden smer ulice, tak sa bude čakať, či vôbec stihnú dokončiť, čo už malo byť dávno hotové. Načo potom vôbec začínať s uzávierkou južnej časti Štúrovej, keď nie je vôbec jasné, že sa to stihne?
Reply on: shimimi #75478:
pod križovatkou pri súde sa budú upravovať aj siete, kanalizácia aj mimo telesa trate
Reply on: PTI #75477:
Nemohla sa nechať prejazdná Štúrová aspon jeden jazdný pruh pre mhd?
Reply on: shimimi #75476:
Preložia sa tam vybraté BKV panely hore spodkom. Musia to do 15-teho stihnúť, inak sa Štúrova nezavrie. To je podmienka.
Reply on: Pali_KE #75475:
urobi sa docasní prechod. zasypu jamu hlinou, štrkou a bude prejazd hotový.
Reply on: PTI #75474:
Ako budu chciet jazdit cez Galenovu, ked v sucasnosti nie je mozne prejst na Kuzmanyho? A ze by to do 15. stihli upravit ten usek, sa mi nezda prilis realne.
Reply on: 5 #75473:
Keď to zvládne Rastislavova X Kukučínova (dúfajme), tak Kukučínova X Žižkova to zvládne bez problémov. Jedná sa o dva týždne, keď tu budú v protismere jazdiť aj autobusy od NO k Moldavskej /Toryskej/. Po 15.februári, keď sa uzavrie celá severná strana Štúrovej, tieto autobusy budú jazdiť po obchádzke Timonova - Galenova .....
Reply on: slavo69KT #75469:
Nejako si neviem predstaviť, ako toto zvládne križovatka Kukučínova x Žižkova...
Reply on: Tatranka #75471:
Taky tak. A tiež aj tej trati z Havlíčkovej na Ťahanovce. Mimo nikoho, mimo ničoho.

Čudujem sa, že nikto tam nezaradil predĺženie trate na Bardejovskej. Ale beriem, toto sú len návrhy zásad. V ďalších etapách bude nutné presne definovať čo, kde, ako. Kde obratisko, kde spojka, sociálne zázemia pre personál a podobne.

Z iného súdka: zaráža ma, že nikoho nenapadlo navrhnúť iné riešenie MÚK Dargovských hrdinov, konkrétne časti križovatky s odbočením na Ťahanovce od mesta. Súčasný stav už predsa nevyhovuje dnešnej dobe a dopravnému zaťaženiu ?
Reply on: veteran #75470:
Trať Havlíčkova - Čermeľ??? Smejem sa hlasno ?
Návrh zásad a základných smerov rozvoja mesta Košice
http://www.kosice.sk/article.php?id=15229

Návrh ARKA:
– zachovať súčasne jestvujúcu sieť tratí ED
– navrhovaná trať Námestie Maratónu mieru – Masarykova – Terminál Sever – Sídlisko Ťahanovce
– navrhovaná trať Havlíčkova – Čermeľ
– navrhovaná trať Pereš – Letisko
– navrhovaná trať Važecká – Krásna
– P+R a parkovacie domy: Steel Aréna, Terminál Sever, Južné nábrežie pri Vyšnom Opátskom, VSS, OC Optima/Luník VIII, PP Pereš/Letisko

Návrh CASUA:
– zachovať súčasne jestvujúcu sieť tratí ED
– navrhovaná trať Barca – Šebastovce (uzol s TT)
– navrhovaná trať Važecká – Krásna – (Východné mesto)
– v rámci TT zjazdnosť trate Staničné námestie – železničná stanica – Košice–predmestie – Nižné kapustníky električkami
– navrhovaná trať Námestie Maratónu mieru – Masarykova – Terminál Sever – Sídlisko Ťahanovce
– v rámci TT zjazdnosť trate Terminál Sever – ŽZ Ťahanovce električkami
– navrhovaná trať Havlíčkova – Kostolianska cesta – ŽZ Ťahanovce – Sídlisko Ťahanovce
– P+R: Krásna, PP Pereš, Terminál Sever
– redukcia plochy stanice a rušňového depa – presun do priestoru trojuholníka Krásna–Barca
– vynechanie koridoru pre vysokorýchlostnú železnicu
Humory z magistrátu: http://www.kosice.sk/static/prilohy/prm/Program_rozvoja_mesta_Kosice_2015-2020.pdf

Vraj strategický dokument. Košice - mesto kvalitnej dopravy, strany 14 až 16. Prázdne frázy, zopár akože opatrení bez akýchkoľvek konkrétností.
Reply on: PTI #75464:
narozdiel od baterkobusov by sa baterkobriky SKUTOČNE využili
Reply on: romeo #75463:
Ta ňe...Nahradzime somarmi. Mame ich dosc...? ? ?
Reply on: veteran #75462:
Ta ňeznaš? Mlatek, autogen i farba ta ňe ?
http://ekonomika.idnes.cz/ceska-tramvaj-na-baterky-je-na-svete-a-miri-do-seattlu-pcu-/ekoakcie.aspx?c=A150112_172303_ekoakcie_fih


Z článku: Vývoj bateriového pohonu je reakcí na rostoucí zájem o tramvaje nezávislé na trakčním vedení. Začínají být žádané v centrech historických měst.
Reply on: Dispecer #75460:
aha,nová doba...kone už netreba ?
Reply on: KosickyTiger #75461:
Údržba. Ta to co? V živoce som ňečul take daco.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.