Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Návrh zásad a základných smerov rozvoja mesta Košice
http://www.kosice.sk/article.php?id=15229

Návrh ARKA:
– zachovať súčasne jestvujúcu sieť tratí ED
– navrhovaná trať Námestie Maratónu mieru – Masarykova – Terminál Sever – Sídlisko Ťahanovce
– navrhovaná trať Havlíčkova – Čermeľ
– navrhovaná trať Pereš – Letisko
– navrhovaná trať Važecká – Krásna
– P+R a parkovacie domy: Steel Aréna, Terminál Sever, Južné nábrežie pri Vyšnom Opátskom, VSS, OC Optima/Luník VIII, PP Pereš/Letisko

Návrh CASUA:
– zachovať súčasne jestvujúcu sieť tratí ED
– navrhovaná trať Barca – Šebastovce (uzol s TT)
– navrhovaná trať Važecká – Krásna – (Východné mesto)
– v rámci TT zjazdnosť trate Staničné námestie – železničná stanica – Košice–predmestie – Nižné kapustníky električkami
– navrhovaná trať Námestie Maratónu mieru – Masarykova – Terminál Sever – Sídlisko Ťahanovce
– v rámci TT zjazdnosť trate Terminál Sever – ŽZ Ťahanovce električkami
– navrhovaná trať Havlíčkova – Kostolianska cesta – ŽZ Ťahanovce – Sídlisko Ťahanovce
– P+R: Krásna, PP Pereš, Terminál Sever
– redukcia plochy stanice a rušňového depa – presun do priestoru trojuholníka Krásna–Barca
– vynechanie koridoru pre vysokorýchlostnú železnicu
Humory z magistrátu: http://www.kosice.sk/static/prilohy/prm/Program_rozvoja_mesta_Kosice_2015-2020.pdf

Vraj strategický dokument. Košice - mesto kvalitnej dopravy, strany 14 až 16. Prázdne frázy, zopár akože opatrení bez akýchkoľvek konkrétností.
Reply on: PTI #75464:
narozdiel od baterkobusov by sa baterkobriky SKUTOČNE využili
Reply on: romeo #75463:
Ta ňe...Nahradzime somarmi. Mame ich dosc...? ? ?
Reply on: veteran #75462:
Ta ňeznaš? Mlatek, autogen i farba ta ňe ?
http://ekonomika.idnes.cz/ceska-tramvaj-na-baterky-je-na-svete-a-miri-do-seattlu-pcu-/ekoakcie.aspx?c=A150112_172303_ekoakcie_fih


Z článku: Vývoj bateriového pohonu je reakcí na rostoucí zájem o tramvaje nezávislé na trakčním vedení. Začínají být žádané v centrech historických měst.
Reply on: Dispecer #75460:
aha,nová doba...kone už netreba ?
Reply on: KosickyTiger #75461:
Údržba. Ta to co? V živoce som ňečul take daco.
Reply on: romeo #75459:
Vynikajúci nápad. Ešte keby urobil DPMK takú vec - že vhodíš mincu a drezína sa ti odblokuje a môžeš ísť na vlastný pohon po hlavnej. DPMK by si takto možno aj niečo zarobil. (alebo by bola údržba drahšia?)
Reply on: romeo #75459:
Drezínu na ručný pohon predsa máme... ?
http://imhd.sk/ke/vozidlo/8797/DPMK-1-1.html
lacnejšie ako vybudovanie trolejí na Hlavnej by bolo prevádzkovanie nejakej drezíny,či už na ručný pohon,alebo motorovej s väčšou kapacitou, ale to len také moje sci-fi ?
Reply on: solaris.S #75443:
Referendum je vyhradne celostatne, cize riesi nieco co sa tyka vsetkych obcanov vacsinou je to prijatie noveho zakona alebo novelizqcie.
A nechat hlasovat cely stat koli par autobusom v nejakom meste je blbost. Nehovoriac o nutnosti znacnych technickych znalosti ktore nema nikto az na par sotousov a inzinierov.
Reply on: 110mat110 #75449:
Tiež si myslím.
V minulosti boli iné dopravné toky, iná konfigurácia dopravných prostriedkov, atď. Hlavná ulica ako taká je pohodlne obsiahnuteľná pešo, oba jej konce sú ľahko dostupné MHD, zavedením električky by sa zhoršila bezpečnosť chodcov. Jediný prínos by možno bola priama spojnica sever-juh, ale inak nič. Pamätám si ako to bolo, keď tam jazdili autá a električky, išlo to síce, ale zrušenie dopravy a vytvorenie pešej zóny ľudia viac vítali ako kritizovali. Z Hlavnej bola vytvorená zóna kľudu a tak nech to aj zostane. Stačí, že je zhovadená nezmyslami ako "potoky", aj zle navrhnutým cyklochodníkom, aj prebytkom nevužiteľných električkových koľají. O letných "sedeniach" vonku ani nehovorím...

Pre milovníkov nostalgie: Kôli nejakej historickej el. linke tiež nemá zmysel investovať ťažké peniaze do infraštruktúry na Hlavnej, aj to čo tam je, je nepoužiteľné. Škoda, že koňka sa neujala, resp. nikto o to nemá záujem.?
Reply on: 110mat110 #75449:
Električka je mestotvorný prvok, v x mestách premáva v historických častiach, nevidím dôvod, prečo by nemohla v Košiciach. Samozrejme nie v niekdajšom rozsahu.

Plná Hlavná... Pár pekných dní v roku? Lebo keď po nej idem teraz okolo piatej (pod)večer, tak tam skapal pes. Víkendy mimo leta detto. No a keď je naozaj plná, tak je to kvôli neúmernému rozťahovaniu sa prevádzok po chodníku. Chodci sa cítia stiesnene, tak logicky idú na cestičku pre cyklistov a máme kolízie. Toto je ďalej neúnosné a to aj bez električky.
Reply on: veteran #75442:
Šak zato su červene , sudruhove! ?
Reply on: Alco #75452:
presne, iveco-irisbus citelis bol jeden velky omyl, este snad horsie ako sor nb18 tie su aspon priestranne ,proste nic nenahradi stare dobre solarisy urbina18 verim ze aj v oblasti trolejbusov uspeju(kiezby) trollina 18
Reply on: solaris.S #75445:
Skús si na ňom odpracovať jednu 10 hodinovú službu napr. na L10, L19, L34 a budeš s bombou v batohu hľadať ústredie ich firmy...
Reply on: solaris.S #75450:
A načo by nám boli poslanci, primátori a starostovia, keď chceš každú jednu vec riešiť referendom? Či oni by rozhodovali o tom, ktorú vec riešiť referendom?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.