Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: PTI #75474:
Ako budu chciet jazdit cez Galenovu, ked v sucasnosti nie je mozne prejst na Kuzmanyho? A ze by to do 15. stihli upravit ten usek, sa mi nezda prilis realne.
Reply on: 5 #75473:
Keď to zvládne Rastislavova X Kukučínova (dúfajme), tak Kukučínova X Žižkova to zvládne bez problémov. Jedná sa o dva týždne, keď tu budú v protismere jazdiť aj autobusy od NO k Moldavskej /Toryskej/. Po 15.februári, keď sa uzavrie celá severná strana Štúrovej, tieto autobusy budú jazdiť po obchádzke Timonova - Galenova .....
Reply on: slavo69KT #75469:
Nejako si neviem predstaviť, ako toto zvládne križovatka Kukučínova x Žižkova...
Reply on: Tatranka #75471:
Taky tak. A tiež aj tej trati z Havlíčkovej na Ťahanovce. Mimo nikoho, mimo ničoho.

Čudujem sa, že nikto tam nezaradil predĺženie trate na Bardejovskej. Ale beriem, toto sú len návrhy zásad. V ďalších etapách bude nutné presne definovať čo, kde, ako. Kde obratisko, kde spojka, sociálne zázemia pre personál a podobne.

Z iného súdka: zaráža ma, že nikoho nenapadlo navrhnúť iné riešenie MÚK Dargovských hrdinov, konkrétne časti križovatky s odbočením na Ťahanovce od mesta. Súčasný stav už predsa nevyhovuje dnešnej dobe a dopravnému zaťaženiu ?
Reply on: veteran #75470:
Trať Havlíčkova - Čermeľ??? Smejem sa hlasno ?
Návrh zásad a základných smerov rozvoja mesta Košice
http://www.kosice.sk/article.php?id=15229

Návrh ARKA:
– zachovať súčasne jestvujúcu sieť tratí ED
– navrhovaná trať Námestie Maratónu mieru – Masarykova – Terminál Sever – Sídlisko Ťahanovce
– navrhovaná trať Havlíčkova – Čermeľ
– navrhovaná trať Pereš – Letisko
– navrhovaná trať Važecká – Krásna
– P+R a parkovacie domy: Steel Aréna, Terminál Sever, Južné nábrežie pri Vyšnom Opátskom, VSS, OC Optima/Luník VIII, PP Pereš/Letisko

Návrh CASUA:
– zachovať súčasne jestvujúcu sieť tratí ED
– navrhovaná trať Barca – Šebastovce (uzol s TT)
– navrhovaná trať Važecká – Krásna – (Východné mesto)
– v rámci TT zjazdnosť trate Staničné námestie – železničná stanica – Košice–predmestie – Nižné kapustníky električkami
– navrhovaná trať Námestie Maratónu mieru – Masarykova – Terminál Sever – Sídlisko Ťahanovce
– v rámci TT zjazdnosť trate Terminál Sever – ŽZ Ťahanovce električkami
– navrhovaná trať Havlíčkova – Kostolianska cesta – ŽZ Ťahanovce – Sídlisko Ťahanovce
– P+R: Krásna, PP Pereš, Terminál Sever
– redukcia plochy stanice a rušňového depa – presun do priestoru trojuholníka Krásna–Barca
– vynechanie koridoru pre vysokorýchlostnú železnicu
Humory z magistrátu: http://www.kosice.sk/static/prilohy/prm/Program_rozvoja_mesta_Kosice_2015-2020.pdf

Vraj strategický dokument. Košice - mesto kvalitnej dopravy, strany 14 až 16. Prázdne frázy, zopár akože opatrení bez akýchkoľvek konkrétností.
Reply on: PTI #75464:
narozdiel od baterkobusov by sa baterkobriky SKUTOČNE využili
Reply on: romeo #75463:
Ta ňe...Nahradzime somarmi. Mame ich dosc...? ? ?
Reply on: veteran #75462:
Ta ňeznaš? Mlatek, autogen i farba ta ňe ?
http://ekonomika.idnes.cz/ceska-tramvaj-na-baterky-je-na-svete-a-miri-do-seattlu-pcu-/ekoakcie.aspx?c=A150112_172303_ekoakcie_fih


Z článku: Vývoj bateriového pohonu je reakcí na rostoucí zájem o tramvaje nezávislé na trakčním vedení. Začínají být žádané v centrech historických měst.
Reply on: Dispecer #75460:
aha,nová doba...kone už netreba ?
Reply on: KosickyTiger #75461:
Údržba. Ta to co? V živoce som ňečul take daco.
Reply on: romeo #75459:
Vynikajúci nápad. Ešte keby urobil DPMK takú vec - že vhodíš mincu a drezína sa ti odblokuje a môžeš ísť na vlastný pohon po hlavnej. DPMK by si takto možno aj niečo zarobil. (alebo by bola údržba drahšia?)
Reply on: romeo #75459:
Drezínu na ručný pohon predsa máme... ?
http://imhd.sk/ke/vozidlo/8797/DPMK-1-1.html
lacnejšie ako vybudovanie trolejí na Hlavnej by bolo prevádzkovanie nejakej drezíny,či už na ručný pohon,alebo motorovej s väčšou kapacitou, ale to len také moje sci-fi ?
Reply on: solaris.S #75443:
Referendum je vyhradne celostatne, cize riesi nieco co sa tyka vsetkych obcanov vacsinou je to prijatie noveho zakona alebo novelizqcie.
A nechat hlasovat cely stat koli par autobusom v nejakom meste je blbost. Nehovoriac o nutnosti znacnych technickych znalosti ktore nema nikto az na par sotousov a inzinierov.
Reply on: 110mat110 #75449:
Tiež si myslím.
V minulosti boli iné dopravné toky, iná konfigurácia dopravných prostriedkov, atď. Hlavná ulica ako taká je pohodlne obsiahnuteľná pešo, oba jej konce sú ľahko dostupné MHD, zavedením električky by sa zhoršila bezpečnosť chodcov. Jediný prínos by možno bola priama spojnica sever-juh, ale inak nič. Pamätám si ako to bolo, keď tam jazdili autá a električky, išlo to síce, ale zrušenie dopravy a vytvorenie pešej zóny ľudia viac vítali ako kritizovali. Z Hlavnej bola vytvorená zóna kľudu a tak nech to aj zostane. Stačí, že je zhovadená nezmyslami ako "potoky", aj zle navrhnutým cyklochodníkom, aj prebytkom nevužiteľných električkových koľají. O letných "sedeniach" vonku ani nehovorím...

Pre milovníkov nostalgie: Kôli nejakej historickej el. linke tiež nemá zmysel investovať ťažké peniaze do infraštruktúry na Hlavnej, aj to čo tam je, je nepoužiteľné. Škoda, že koňka sa neujala, resp. nikto o to nemá záujem.?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.