Bol Jul, August, September. Bolo teplo, svietilo slnko bol tam jeden bager a vsetci to mali na haku. Teraz snezi, leje, je zima a traja cigani sa tvaria ze robia. Neni sanca to za dva tyzdne stihnut. Este sa tesim na uzavretie priecestia pri Poste. Cele centrum bude uzavrete.
Bol som vcera v BA. Bolo okolo 6:30 rano. Na starom moste sa makalo. 3 zeriavy kopa robotnikov a nakladaky so strkom sa vkuse tocili. Poobede dost kruto sbezilo, fukal vietor ale robilo sa.
Bol som vcera v BA. Bolo okolo 6:30 rano. Na starom moste sa makalo. 3 zeriavy kopa robotnikov a nakladaky so strkom sa vkuse tocili. Poobede dost kruto sbezilo, fukal vietor ale robilo sa.
veteran
http://www.kosice.sk/article.php?id=15229
Návrh ARKA:
– zachovať súčasne jestvujúcu sieť tratí ED
– navrhovaná trať Námestie Maratónu mieru – Masarykova – Terminál Sever – Sídlisko Ťahanovce
– navrhovaná trať Havlíčkova – Čermeľ
– navrhovaná trať Pereš – Letisko
– navrhovaná trať Važecká – Krásna
– P+R a parkovacie domy: Steel Aréna, Terminál Sever, Južné nábrežie pri Vyšnom Opátskom, VSS, OC Optima/Luník VIII, PP Pereš/Letisko
Návrh CASUA:
– zachovať súčasne jestvujúcu sieť tratí ED
– navrhovaná trať Barca – Šebastovce (uzol s TT)
– navrhovaná trať Važecká – Krásna – (Východné mesto)
– v rámci TT zjazdnosť trate Staničné námestie – železničná stanica – Košice–predmestie – Nižné kapustníky električkami
– navrhovaná trať Námestie Maratónu mieru – Masarykova – Terminál Sever – Sídlisko Ťahanovce
– v rámci TT zjazdnosť trate Terminál Sever – ŽZ Ťahanovce električkami
– navrhovaná trať Havlíčkova – Kostolianska cesta – ŽZ Ťahanovce – Sídlisko Ťahanovce
– P+R: Krásna, PP Pereš, Terminál Sever
– redukcia plochy stanice a rušňového depa – presun do priestoru trojuholníka Krásna–Barca
– vynechanie koridoru pre vysokorýchlostnú železnicu