Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
nech je toto video mementom pre vsetkych ktori pojdu zajtra k urnam snad tych zlodejskych smradov zastavime https://www.youtube.com/watch?v=kYNK0bQGTBg
Reply on: forest #74662:
Obavam sa, ze blamaze s trolejbusmy uz nebudu. Vobec ziadne. Pretoze o par mesiacov uz nebudeme mat s akymi trolejbusmi.
Reply on: forest #74662:
Presne tak! Treba zvrhnúť Rašiho aj celý ten ten smerizmus.
ludia ,hlavne podte zajtra volit aby sme mohli zastavit tu smeracku spinavu zberbu z vedenia mesta a dpmk na cele so smerackym spinavym skorumpovanym zapredancom hrehorcakom vsetky tie nehorazne svinstva a spinavosti co sa robia momentalne v dpmk ci v meste.. a zabranili tak do buducna takymto spinavym praktikam ako boli milionova kradez pri nakupe srackoelektriciek kadibudiek varii ci srackobusov kry-sor, ci spinavy pochybny tender na reko kolajnic v meste ci blamaze s trolejbusmi..toto sa uz nesmie v buducnosti opakovat! ?
Reply on: KVKV #74649:
ja s tym plne suhlasim. toto http://imhd.sk/ba/galeria-media/update/8674/obojsmerna-skodovka-v-detailoch-7-11-2014.html?#127374-Priestor-dveri-pri-klbe a toto http://imhd.sk/ke/galeria-media/2606/twt-pragoimex-variolf2.html?#124802-Elektricka-bola-prvykrat-pristupna-verejnosti
je zasadny rozdiel.
Aj ked priznam sa, ze povodne som mal dost rovnaky nazor ako niekto v DPMK.
Vravel som, ze za tie prachy radsej mohli kupit dostatocny pocet Vario LF3 aby nahradili aj T6A5, nie len takmer vsetky T3. Dnes viem, ze som sa mylil. Len dufam, ze 30T a 29T budu spolahlive. Ale tak 15 rokov sa o ne bude starat vyrobca, tak hadam nebude problem..
Reply on: KVKV #74658:
samozrejme gramaticke chyby by robit nemal. ak je toto pravda ?
Reply on: Sheep221 #74650:
panstvo a preco ste nespustili taky tlak, ako sa podarilo pre trolejbusovom tendri v Bratislave. Vysledok sice je rovnaky, no sor realne sutazil so solarisom v el. aukcii o cene.
Reply on: TA #74655:
Hovorca je v podstate PAPAGÁJ. NESMIE MAŤ a NESMIE PREZENTOVAŤ vlastný názor. Musí byť svojmu zamestnávatelovi naprosto loajálny. Jeho intelekt by mal zvládať "správne odpovede" na nepríjemné otázky. Pokial nevie, tvári sa , že nepočuje alebo odvedie tému. Treba mať na to žalúdok. Ale platené je to dobre. Hovorca s vami nebude viesť polemickú diskusiu, nikdy Vás nepodporí v názoroch, ktoré poukazujú na chybné rozhodnutia vo vedení firiem aj keby boli dokázanou pravdou. Ideálny hovorca nemusí byť a spravidla ani nie je odborníkom v obore svojich vyhlásení, väčšinou sa rovnako skvele uplatní aj u inej firmy s celkom inou náplňou práce.
A k Variam, ešte si počkáme kým budú voziť ľudí ?
Reply on: Ámos #74648:
Lenže hovorca by nemal klamať vo svojich vyjadreniach. Mnohokrát je to spôsobené, predpokladám, jej nevedomosťou, ale niektoré nepravdivé informácie zaváňajú vyslovene úmyselným zavádzaním.
Reply on: Samuelito #74653:
Chod na DPMK a dokaz im latny ISIC a pokutu nedostanes
Zdravim, pred 10 minutami som dostal pokutu, vraj neplatny ISIC, cca pred mesiacom ma v tej istej elektricke kontroloval revizor a s ISICom nebol problem, dnes som dostal 60 euro. Mam na nom prolongacnu znamku aj som si ho v skole na terminaly aktivoval, co teraz? ja platit nemam v plane mal som kupeny listok aj ISIC som mal....
Dakujem za odpoved
Samuel
Reply on: Ámos #74648:
Dobre? Ja si už ani nepamätám na tlačovú správu, ktorú by napísala bez jedinej gramatickej či faktickej chyby. Ledaže by to písala jej asistentka ?
Reply on: Ámos #74648:
Možno. Až na to, že v konkrétnom prípade to tak celkom nie je. Kvalitu jej práce hodnotiť "nebudem", byť jej šéfom, tak sfleku letí na dlažbu ?
Reply on: Ámos #74646:
Realna cena varia je asi 700K, oni ho kupili za 1450K. V inych mestach za take peniaze kupuju siemensy, my kupime redizajnovane K2.
Reply on: Ámos #74636:
..."nuz nesedel som vo variu ani v 30T, takze sa da zatial porovnavat len podla obrazkov, no podla tych je rozdiel priepastny"...
Škodovky sú vozy novej, modernej koncepcie. Plná nízkopodlažnosť vyžaduje tomu odpovedajúcu konštrukciu podvozku a jeho pohonu. Napríklad u typu 15T (praha) k "rovnaniu oblúkov" nedochádza , podvozky sú otočné. Tento jav je výrazne obmedzený aj u "lacnejších" typov /Bratislava,Miskolc,Konya.../. Škodovácke tramvaje prešli od Astry dodnes výrazným vývojom, dnešné vozy už s prvými typmi nemajú nič spoločné. Pretrváva len predsudok o nedobrých vlastnostiach podvozkov.
Vario, rozne vany, dvojvany sú v podstate stále akýmsi derivátom prastarých T3,K2. Ich prvé prototypy vznikali prestavbou povodných T3,K2. Stále sa používa 80 rokov stará konštrukcia PCC podvozku (s malými obmenami) a s tým sa nedá postaviť plne np tramvaj. Je to tramvaj PRO CHUDÝHO BRATRA. Je to akokeby sa niekto pokúšal prekonštruovať RTO bus na np typ.
Reply on: Tatranka #74645:
hovorca je na to, aby prezentoval dobre meno firmy a obhajoval jej smerovanie (v tomto pripade aj SMERovanie). Moze tisickrat nesuhlasit s tym co sa vo firme deje, ze sa urobila nakupom tychto zvlastnosti chyba, no na verejnost to na sebe nesmie zdat. Je to proste jej praca a v tomto ponimani sa zda, ze si ju robi dobre.
Reply on: veteran #74642:
fakt je ten, ze stav trati vo Viedni po nakupe ULFov sa kazdym rokom zhorsoval. neviem ako je to dnes, uz som dlhie vo Viedni nebol, no kedy si som chodieval pravidelne a bolo to citit kazdou navstevou.
Reply on: Sheep221 #74639:
ako ze dvojnasobnu cenu? prosim vysvetli nevyznam sa do problematiky

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.