Reply on: Sarko #5518:
Ono už dnes je na Triede SNP max. rýchlosť 60 km/h zatiaľčo na obchvate 80 km/h. Takže rozhodne to nemožno počítať len na kilometre. Ale ak by protistojace varianty stále vychádzali rovnocenne, môžeme vodičov tranzitu k správnemu rozhodnutiu inšpirovať ešte prestavaním zelenej vlny na Triede SNP na rýchlosť 50 km/h. A myslím, že žiadneho kamionistu jazda päťdesiatkou baviť nebude.Ale ja si osobne myslím, že už dnes (odliadnuc od stavebnej činnosti na nábreží, čo je dočasný jav) je pre tranzit stále výhodnejší obchvat - hoci s nejakým kilometrom navyše, ale väčšou maximálnou povolenou rýchlosťou a nezdržiavaním sa dvoma kruhovými objazdmi. Takže podľa mojej mienky by som s Triedou SNP nerobil zatiaľ nič.
Vladimír
Ale zbytočne naňho budeš čakať, lebo Ti nezastaví alebo ak aj zastaví, bude mať blbé komentáre.
Jedného dňa L60 napokon zrušia pre totálnu nevyužitosť. A na vine budú jej VODIČI, ktorí si z nej svojvoľne spravili vyhradenú dopravu.
Re #5512 Sarko: Nesúhlasím, dôvod, že autobus po Triede SNP nejazdí, nie je dôvodom na zrušenie zelenej vlny. My môžeme tranzitu odporúčať obchvat cez Nižné Kapustníky a Prešovskú, ale nikdy celkom nevylúčime jazdy cez Triedu SNP. A Terasa ako sídlisko určite lepšie znáša diaľkovú dopravu zo zelenou vlnou, ktorá zabezpečí, že tranzit pred semaformi nebrzdí a po naskočení zelenej sa znovu nerozbieha.
Re #5515 SHORTY - k prvému odstavcu: Pevne verím, že v tomto prípade je riešením úprava jazdných dôb a nie zrušenie preferencie
Sú to ale všetko veľmi zaujímavé veci. Priznám sa, že som si ani neuvedomil, že na toľkých miestach už preferencia ako-tak alebo celkom funguje.