Reply on: Vladimír #5460:
A je len na technikoch, ako nastavia signalizaciu hlasno. Ale to by najprv nasi dielensky museli chciet
), si musí stlačiť tlačidlo pre opätovné zaregistrovanie. Aby mal vodič istotu, že zaregistrovanie bolo úspešné, rozvieti sa mu pod električkovým semaforom neprerušované žlté svetlo a po jeho zhasnutí naskočí voľno pre električku.
Na krizovatke o ktorej tu piseme, pred casom preprogramovanim CSS a zmenou organizacie zaradovacich pruhov z Gemerskej a Pri Pracharni doslo k zeefektivneniu cyklu krizovatky a to tak, ze IGK ktore idu z tychto ulic rovno, mozu byt zaradene aj v kombinovanom "rovnolavom" pruhu a dochadza k mensiemu zdrzaniu vozidiel aj vplyvom e-preferencie.
Sarko
K tým senzorom - snažil som sa na nete nájsť konkrétny model od fy Siemens, ktorý je použitý na našich CSS, ale nikde nič. Môže ísť o snímač, ktorý pracuje napr. na báze digitálneho spracovania obrazu v presne vymedzenom zornom poli s presnou veľkosťou snímaného výrezu. Obraz sa v senzore vyhodnotí a pokiaľ ten zodpovedá referenčnému objektu, aktivuje sa spustenie PP. Akýkoľvek pokus rozutekaním po električkovom páse by takto nemal mať úspech.