Myslíš ten E91-2 pri benzínke???
), si musí stlačiť tlačidlo pre opätovné zaregistrovanie. Aby mal vodič istotu, že zaregistrovanie bolo úspešné, rozvieti sa mu pod električkovým semaforom neprerušované žlté svetlo a po jeho zhasnutí naskočí voľno pre električku.
Ešte doplním, že nejde o žiadnu kameru, ale snímač, ktorý si vytvorí len akési kontúry (po hľadaní správneho výrazu som objavil lepší výraz - vytvorí sa binárny signál obrysu), takže prípadné odcudzenie snímača neprinesie páchateľovi žiaden úžitok. Samozrejme, vôbec to nemusí byť tak, ako som opísal a zariadenie môže pracovať aj na oveľa jednoduchšom princípe. Najprv však musím zistiť o aký model snímača ide.
Na krizovatke o ktorej tu piseme, pred casom preprogramovanim CSS a zmenou organizacie zaradovacich pruhov z Gemerskej a Pri Pracharni doslo k zeefektivneniu cyklu krizovatky a to tak, ze IGK ktore idu z tychto ulic rovno, mozu byt zaradene aj v kombinovanom "rovnolavom" pruhu a dochadza k mensiemu zdrzaniu vozidiel aj vplyvom e-preferencie.
Vladimír
Ja sa len stále obávam toho, že sa raz niečo naozaj stane a cestujúci podľa predpisu stlačí trikrát tlačidlo, no vodič nezastaví, lebo to vezme ako zastávku na znamenie.
Na moje obavy mi bolo povedané, niečo v zmysle, že "Keby sa ozaj niečo stalo, tak by ľudia začali kričať. A keby ľudia kričali, tak by som to ihneď riešiť šiel."
Re #5483 Esíčko - k poslednej vete: A vie to ona vôbec? Keď sa tam budeš zase raz prechádzať, skús sa rozutekať po električkovom páse, či Ti náhodou nehodí signál "voľno" ?
Re #5484 Sarko: Ešte je tu možnosť, že je stanovená nejaká minimálna doba medzi dvoma preferovanými prejazdmi električky. Keď sa krátko pre prejazde jednej priblíži druhá električku, tú môže systém nechať počkať celé kolečko, aby boli aspoň čiastočne zachované aj gumokolie záujmy.
I keď tým asi podceňujem vodičov električiek, zrejme by túto súvislosť vypozorovali...