Myslíš ten E91-2 pri benzínke???
), si musí stlačiť tlačidlo pre opätovné zaregistrovanie. Aby mal vodič istotu, že zaregistrovanie bolo úspešné, rozvieti sa mu pod električkovým semaforom neprerušované žlté svetlo a po jeho zhasnutí naskočí voľno pre električku.
Ešte doplním, že nejde o žiadnu kameru, ale snímač, ktorý si vytvorí len akési kontúry (po hľadaní správneho výrazu som objavil lepší výraz - vytvorí sa binárny signál obrysu), takže prípadné odcudzenie snímača neprinesie páchateľovi žiaden úžitok. Samozrejme, vôbec to nemusí byť tak, ako som opísal a zariadenie môže pracovať aj na oveľa jednoduchšom princípe. Najprv však musím zistiť o aký model snímača ide.
Na krizovatke o ktorej tu piseme, pred casom preprogramovanim CSS a zmenou organizacie zaradovacich pruhov z Gemerskej a Pri Pracharni doslo k zeefektivneniu cyklu krizovatky a to tak, ze IGK ktore idu z tychto ulic rovno, mozu byt zaradene aj v kombinovanom "rovnolavom" pruhu a dochadza k mensiemu zdrzaniu vozidiel aj vplyvom e-preferencie.
LUK
V tomto roku je zatiaľ objednaných 415 vozidiel (80% ročného plánu) o.i. do týchto miest:
Berlin, Bochum, München, Reutlingen, Troisdorf (Nemecko)
Como, Napoli (Taliansko)
Riga (Lotyšsko)
Tallinn (Estónsko)
Narbonne (Francúzsko)
Košice (Slovensko)
Ostrava, Olomouc (Česko)
Götzis/Voralberg (Rakúsko)
Winterthur, Chur, LaChaux-de-Fonds, Kreuzlingen, Swiss post (Švajčiarsko)
Kraków (Poľsko)
Takže ja neviem, čo sa stále dakto na ne ponosuje, určite by si Francúzi, Nemci, Švajčiari a ďalší neobjednávali šmejdy:-)