Reply on: BMko #5508:
Podmienená preferencia sa dá nastaviť ľubovoľne, takže to je len otázkou naprogramovania. Na niektorých križovatkách je silná prevádzka HGK (taká vzorová je napr. Toryská-Tr. SNP), tak kým tu neexistuje preferencia pomocou napr. infra, tvrdá preferencia by HGK mohla dosť zdržiavať. Tu by som predvídavo ponechal stanovištia električiek pred križovatkami. Výstavbu samostatných odbočovacích a pripájacích pruhov schvaľujem, ale nie na sídliskovej komunikácii. Z Tr. SNP sa aj vďaka zelenej vlne pre IGK stala superrýchla diaľničná výpadovka, ktorá sa v minulosti preťažila práve kvôli zelenej vlne. Myslím si, že na Tr. SNP by zelená vlna fungovať nemala, pretože tadiaľ nepremáva žiadna pravidelná linka HGK a dopravný okruh už dávnejšie mohol po premyslení organizácie prevziať dokončený dialničný obchvat na Červenom raku. Dohodnime sa tiež, že dynamická preferencia v KE je nie nefunkčná, ale nepoužívaná. Pokiaľ by sme tvrdili, že nie je funčná, hocikto by si mohol myslieť, že naprogramovanie dynamickej preferencie nie je možné.
Dopravák
Re #5473 Vladimír: a to o tých trolejbusoch máš odkiaľ.... 15TrMky majú dokanca dve odlišovacie znamenia... Núdzové - cengot ako u busoch a pre Kočíky - také zvláštne, ako keby mobil zvonil...
Re #5486 Vladimír: citujem Ťa "Keď som sa tuším nejakého vodiča na to pýtal, bolo mi odpovedané, že zvuková signalizácia pri stlačení STOP-ky by sa miešala so zvukom signalizujúcim beznapäťový stav"...
Práve počas dažďov s pred pár dní som to na vlastné uši počul... pípalo to jedna radosť... išlo ma rozhodiť, ale ubezpečujem Ťa, bol to úplne iný zvuk (nie Núdzový ani pre Kočíky)...