Reply on: d3k0 #47014:
No ano pointou mestskej hromadnej dopravy je chodit peso....doteraz bola tato linka platna...cez vikend si moze kludne byt interval polhodinovy aby sa k nemocnici dalo dostat stale na celu a usetria sa km....este nema nerovnaky interval...ked sa nerovnaky interval neda tak nebude....30 ma sluzit ako pripojovy spoj k 17-ke.Ako to chcu dat dokopy pri rozlicnych intervaloch? Potom cela 30-ka bude uplne zbytocna...lebo na stanicu pojde zopar ludi...a tak ju zrusia uplne.A mozme chodit peso stale...Re #47015 Dimi: Mozno by tam pomohlo nieco ako je to na stanici.Ale pri Lidli funguje fakt doprava rychlejsie pri vypnutych semaforoch...
jt
Aby som sa ale vrátil späť - áno, každý vidí za problémami iba DPMK. Ale to, prečo je podnik nútený konať tak, ako koná, sa už nikto nedozvie. Tiež považujem za nesprávne, aby vysoké posty obsadzovali politickí nominanti bez odborného vzdelania. Politika ale patrí do spoločnosti, čiže to je akási nevyhnutnosť, no dalo by sa to urobiť aj lepšie. Napríklad angažovať odborníka, ktorí by sa ale priamo zodpovedal, napríklad primátorovi alebo námestníkovi pre dopravu. Akési spojenie politickej nominácie a odbornosti. Lenže takto by sa nedali pretláčať známi, kamaráti, švagrovia a neviem kto na dobre platené miesta a nedali by sa "privatizovať" linky podľa vlastných predstáv.