Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: pedro77 #46910:
hej, jediným dôvodom je najskôr to, že L 34 bude nosná. Hoci taktiež sa mi to zdá čudné. Inak, podľa schémy v PDFku o novom LV, je L 34 zakreslená v smere od Optimy cez novovybudovanú komunikáciu medzi halou Cassosport a hádzanárskou halou.
Reply on: 280 #46904:
a nas ostatnych pripravis o kulturny zazitok ? nieeeeee ?
nechapem preco je nova L34 nosna, stara L34 v useku kvp-lunik 8 nebola taka vyuzita ako v useku mesto-kvp, ovsem nejaki ludia v nej predsa len boli, co asi ukazal aj prieskum, lenze jednu krutu pravdu prieskum neukazal, a to ze vacsia polovica(!) cestujucich prichadzajucich na lunik 8 nenastupila na kvp ale v meste!. bohuzial cesta naokolo cez kvp je asi rychlejsia a istejsia ako nejake spekulovanie s prestupom na L10. lenze teraz stara L34 konci, L17 sa obmedzuje a tak ostava len L10 s uzasnym jednosmernym prestupom pri krajskom sude 😞 ?
Prečo u R1 smerujúcej do USS je ako konečná uvedený prázdny text? ❓
nova L30 je vlastne polovica z L27 z 2.8.2008 a ta aj napriek bonusu v podobe zachadzky na NO bola (v useku lingov-stanica) malo vyuzivana, zlom nastal az vymenou za L17, kde na identickom useku uz bola vyuyita viac. Som zvedavy ako to bude s novou L30
Reply on: TA #46903:
to vies, nejde o to ktora vetva je silnejsia, ale ktora prechadza lunikom ix a na nej teda musi ostat povodne cislo 🙂 navyse nova L34 je titulovana ako nosna.. hmmmm
Reply on: Peter55 #46905:
Úlohu školského spoja s intervalom 60´. ? A nechápem čo za spojenie je škola v Krásnej a v Šaci. Či to sa budeme skladať na súkromnú linku pre určité skupiny obyvateľstva, ktoré navštevujú špeciálnu školu na Jazere a v Krásnej? Nejaké sociálne výhody by mali mať, ale tak toto je myslím riadne prehnané. A myslím, že takých ľudí treba začleňovať do spoločnosti, nie ich diferencovať do špeciálnych škôl, na špeciálne sídliská a do špeciálnych autobusov, to len tak na okraj.
Reply on: jt #46893:
A čo je na tom zle? 52ka ma mať ulohu školskeho spoja tak nevidim dôvod aby sa trepala cez cele mesto keď do šace ide z mesta L20.
Reply on: RDZ 50 #46825:
to ti radsej poviem osobne a bez cenzury...
Reply on: Crossfire #46900:
evidentne je vetva ŤHC - KVP silnejšia a viac využívaná ako vetva KVP - OC Cassovia. V zásade je to jedno, ako bude označená, ale prečo to meniť, ak to nie je potrebné? ( Ešte navyše vetva KVP - OC Cassovia zároveň upravuje svoju trasu. )
Na
autobusy linky 21 bude možné prestúpiť z električkových liniek R pri OC
Optima alebo z autobusových liniek RA na zastávke Perešská.
To všetky RA-čky budú zastavovať na perešskej? ?
Reply on: jt #46872:
" Systém dokázal rozoznať, že keďže som na zastávke NO nastúpil do iného vozidla, musel som na tej istej aj vystúpiť, a teda zo stanice som prešiel iba 4 minúty, hoc som ešte čakal na zastávke na ďalšiu linku. Precestovanú dĺžku mi nepočítal 30 - 10 min, ale 30 - 4. "

--->>> to je somarina. CL platí nie na 30 minút cesty, ale 30 minút od zakúpenia podľa jazdnej doby v CP ( nie reálneho času ). Do doby platnosti CL sa ráta aj čas potrený na prestup, Tebe ho nezarátal. Príčinou by teoreticky mohla byť mimoriadna udalosť na trase, o ktorej bol systém aktuálne informovaný ( sme v Košiciach, takže neverím ), a preto Ti vyhodnotil cestu takto - teda napr., že spoj, do ktorého si nastupoval po prestupe meškal a podobne. Skôr by som vysvetlenie tejto udalosti hľadal v zle nastavenom čase v 1 z vozidiel, ktorými si cestoval.
Reply on: TA #46899:
sak ju delia na polku ty kks, tak jedna vetva ostava ako L34 a druhu musia dat inu nie??? alebo vies co... niee... navrhujem, aby jedna bola 34Ť - akoze tahanovska vetva.. a druha 34O - akoze OPTIMA vetva.. a smerujuce na KVP by boli 34K ?
Reply on: Crossfire #46898:
" tak to kosickej cestujucej verejnosti moze byt sum a fuk "

--->>> ak to je, ako vravíš, prečo si potom robiť námahu prečíslovaním linky, keď je to podľa Teba jedno?
Reply on: TA #46894:
to co je za blbost, ze by to bolo pre cestujucich jednoduchsie??? kks, to uz cele kosice su ako vyebany Lunik IX?? ze su zvyknuti na 11tku (dve palicky), tak im nechame 11tku?? a kedze THC malo 34ku, tak im nechame 34ku, aby sa to chudatkam neplietlo?? boha uz sa spamatajte... hoc by ju premenovali aj na linku 1547, tak to kosickej cestujucej verejnosti moze byt sum a fuk .. dolezita je trasa ?
Reply on: jt #46893:
Všimnite si tiež rozdiel oproti súčasnému stavu, teda o koľko sa zvýši/zníži prepravná kapacita. Najžiarivejší príklad:

Krásna
špička ráno 144%
špička popoludní 120%
sedlo ❗ 287% ❗
voľný deň ❗ 215% ❗

V sedle navýšenie na 287%, cez voľné dni viac než dvojnásobná kapacita. Navyše na trase, ktorá vedie popri električkových koľajách, na ktorých sa ruší jedna celá linka takmer v plnom rozsahu. Veď z Krásnej jazdia už počas okraja popoludňajšej špičky doslova prázdne autobusy. Už viackrát som odtiaľ šiel napríklad o štvrtej, piatej a niekoľkokrát som bol okrem vodiča jediná osoba vo vozidle. Čo potom bude v sedle napríklad na pravé poludnie, keď je každý v práci, škole? Práve vtedy treba zvýšiť kapacitu takmer trojnásobne a ako bonus nechať na paralelnej električkovej trase o jednu linku menej. ? ? ?
Reply on: patrick51 #46881:
hlavne poslednú kapitolu by si mali predstavenstvo+mesto otrieskať o hlavu, cením snahu autorov ,napriek neľahkej situácii, logicky zdôvodniť zmeny a nájsť pozitívne prvky.
Reply on: TA #46894:
ale pre DP je cestujúci na poslednom mieste ?
Nechápem, prečo sa v číselnom rade vynechali linky 35 a 37. Navyše L 34 bude v podstate pre väčšinu trasy prečíslovaná na 36 namiesto toho, aby ostala 34 a pre novú L 34 by sa radšej zaviedlo označenie 36. Z pohľadu cestujúcich by to bolo určite jednoduchšie.
Reply on: patrick51 #46892:
"Linka 52 bude premávať v zrýchlenej trase Važecká – Slanecká – Perešská – Nemocnica Šaca, pričom bude zastavovať iba v mestských častiach Nad jazerom a Šaca. Ich odchody budú prispôsobené začiatkom a koncom školského vyučovania v Šaci a potrebám Nemocnice Šaca."

To čo je za hlúposť? Zastávky iba v okrajových MČ Nad Jazerom a Šaca? Trasa Slanecká - Perešská, čiže to pôjde priamo po juhovýchodnom obchvate do Šace? Spojenie škôl pri linke 54 zmysel dáva, aj keď to trasovanie okolo Južnej triedy je na zamyslenie, ale tak toto? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.