zopakujem svoju otázku spred pár dní: aký vzťah bude riešiť L4 z Barce na Amfik? Prakticky kopíruje L7. Celé to navrhovanie LV (teraz, aj v minulosti) je len obyčajné tápanie metódou pokus-omyl, bez nejakého seriózneho prieskumu a zavedenia systému.
to ma nenapadlo, ale aj keby sa to rátalo ako 1 zastávka, tak cestovanie by nebolo bezplatné, keďže po nástupe si povinne musíš označiť / zakúpiť CL. Akurát Emtrest by ich musel rozlišovať, lebo ak by tam niekto nastúpil a chcel aj vystúpiť, v prípade 2-násobného priloženia BČK k označovaču v rámci 1 zastávky by mu neoptimalizovalo CL na 4-zastávkový.
Re #46824 pedro77: to je jasné. 10-minútový CL je oveľa lepšie riešenie.
aj keby sa podchody obnovili ( za koho peniaze? ) museli by sa neustále udržiavať. A keďže sme na Slovensku, za týždeň po ukončení výluky by vyzerali ako dnes. To už potom fakt radšej urobiť prestupný bod na konečnej. Ale seriózne - spoločné zastávky pre ED aj AD.
naprogramovat sa da vsetko, ide o to ze by to asi bolo moc zlozite a aj substrat by bol z toho zmateny, asi ozaj bude lepsie nahradit tento typ listka 10minutovym ako je to napr. v presove
možno by som chcel od Emtrestu veľa, ale nedokázal by hlásiť obe zastávky ako samostatné, ale pri použití a optimalizácii na 4-zastávkový CL by ich rátal len ako 1
aspoň bude ďalší dôvod, prečo zrušiť zvrhlosť menom 4-zastávkový lístok (za rovnakú cenu ŠTU -Hl.pošta aj Ťahanovce - USS) a zaviesť štandardný 10-minútový prestupný ?
no pokial sa bude hlasit, tak bude teda v systeme a bude sa zaratavat do 4zastavkoveho listka, cize napr.od TU sa uz nebude dat dostat ku krajskemu sudu ale len k hl.poste
No veď keby sa urobila zastávka pred Hiltonom, zastávka na Južnej triede a obnovil pľac pred Dargovom, problém by som nevidel. Všade by sa zastavovalo 2x.
Re #46812 pedro77: A prečo by sa nemala hlásiť aj táto druhá zastávka?
v smere od TU vacsinou aj tak stoji na semafore, tam sa to uz pytalo, este by mohli zaviest taketo predkrizovatkove zastavky aj na NO po tom co tam vyrastie Gaypark (alebo aj skor ked sa da)
ak bude L7 zastavovat pri starej radnici dvakrat, bude to aj v emteste? alebo to ostane po starom a elektricka bude na jednej zastavke len otvarat dvere bez hlasenia. ak v systeme zastavka nepribudne tak vyhodu vidim v lepsej vyuzitelnosti 4zastavkoveho listka
RDZ 50