Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eMareq #46835:
Síce privatizáciou sa to nazvať nedá, ale doplním:
linka 50 - súdružka nádejná europoslankyňa Smolková
Reply on: 5 #46836:
?

A ešte som sa včera dozvedel istej korekcii na L29. Má ísť najprv na Bottovu a tak potom na stanicu. No cement. ?
Reply on: eMareq #46834:
Zavolám do Sociálnej poisťovne, že akú klapku má pani Mel Nicsáková? ? ?
A keď už som načal tému o takýchto privatizéroch verejného záujmu tak pre skompletovanie dodávam:
dvojdňová L32 - privatizér Jutka
nová L13 a L52L - privatizér Kažimír
zachádzka L54 na Dneperskú - privatizéri Forgáč (po "usmerňujúcom" telefonáte a zmienke o jeho manželke) a Jenčová.

A to určite ešte o mnohých nevieme.
Reply on: 5 #46833:
Presne tak, tým privatizérom linky 4 je Melničák (KDH). Lenže Jožko sa prerátal. A keď bude treba robiť korekcie (pridávať spoje), tak táto sprivatizovaná linka pôjde prvá na odstrel. ?
Reply on: eMareq #46832:
Podľa výpisu z OR SR býva jeden člen predstavenstva kúsok od konečnej L4 v Barci. Žeby zásah do čierneho?
Reply on: Kari #46828:
Samozrejme, že to nebude nič riešiť. Ale moja žena nebude prestupovať, nie? ?
Reply on: RDZ 50 #46830:
Aspoň bude dobrý argument na zrušenie štvorky. Veď načo dve súbežné linky, stačí jedna, tak druhú zrušíme.
Reply on: jt #46829:
ta vieš, trojku už niekto pochoval tak treba ešte aj štvorku "rozbrabrať"... ?
Reply on: Kari #46828:
Zrejme niekomu ide o znepríjemnenie cestovania na Komenského. Takto 4 na 90% trate kopíruje trasu sedmičky.
Reply on: Kari #46572:
zopakujem svoju otázku spred pár dní: aký vzťah bude riešiť L4 z Barce na Amfik? Prakticky kopíruje L7. Celé to navrhovanie LV (teraz, aj v minulosti) je len obyčajné tápanie metódou pokus-omyl, bez nejakého seriózneho prieskumu a zavedenia systému.
Reply on: tbus #46823:
to ma nenapadlo, ale aj keby sa to rátalo ako 1 zastávka, tak cestovanie by nebolo bezplatné, keďže po nástupe si povinne musíš označiť / zakúpiť CL. Akurát Emtrest by ich musel rozlišovať, lebo ak by tam niekto nastúpil a chcel aj vystúpiť, v prípade 2-násobného priloženia BČK k označovaču v rámci 1 zastávky by mu neoptimalizovalo CL na 4-zastávkový.

Re #46824 pedro77: to je jasné. 10-minútový CL je oveľa lepšie riešenie.
Reply on: elektrickar #46794:
aj keby sa podchody obnovili ( za koho peniaze? ) museli by sa neustále udržiavať. A keďže sme na Slovensku, za týždeň po ukončení výluky by vyzerali ako dnes. To už potom fakt radšej urobiť prestupný bod na konečnej. Ale seriózne - spoločné zastávky pre ED aj AD.
Reply on: KT6A5 #46821:
chudáci štvorkári, prišli o miestnosť a tí, ktorí majú skrinku na loky budú pizzovať ešte viac... Však spýtajme sa na názor 280tka ?
Reply on: TA #46822:
naprogramovat sa da vsetko, ide o to ze by to asi bolo moc zlozite a aj substrat by bol z toho zmateny, asi ozaj bude lepsie nahradit tento typ listka 10minutovym ako je to napr. v presove
Reply on: TA #46822:
cez križovatku by sa cestovalo zdarma ?
Reply on: pedro77 #46812:
možno by som chcel od Emtrestu veľa, ale nedokázal by hlásiť obe zastávky ako samostatné, ale pri použití a optimalizácii na 4-zastávkový CL by ich rátal len ako 1 ❓
Reply on: eMareq #46796:
Už mi bolo smutno že sa na amfiku otáča iba R7(konečne sa bude využívať celé obratisko) ?
Reply on: pedro77 #46817:
aspoň bude ďalší dôvod, prečo zrušiť zvrhlosť menom 4-zastávkový lístok (za rovnakú cenu ŠTU -Hl.pošta aj Ťahanovce - USS) a zaviesť štandardný 10-minútový prestupný ?
Reply on: pedro77 #46817:
No tak sa nebude dať dostať na 4-zastávkový lístok ku kr. súdu, ale len po Hlavnú poštu. Bude to normálna zastávka.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.