Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: pedro77 #45898:
Ano
Reply on: TA #45896:
ozaj, preco tam nazachadzaju desiny vsetky ? je to koli tomu ze optima dala malo love aby tam chodili vsetky ?
Reply on: VLK #45875:
" všetky operácie s čipovou kartou sa zaznamenávajú na čipovú kartu (je to pamäťové médium) a rovnako do štatistiky zariadenia, ktoré s tou kartou aktuálne pracovalo. Takže revízorská čítačka kontroluje dáta, ktoré sú uložené na karte. "

--->>> ako je potom možné, že ak si zakúpim CL v 1. voze a som kontrolovaný v 2. voze ( v rámci platnosti CL ), čítačka dokáže zistiť, že mám zakúpený CL až po prezentovaní sa v 2. voze ❓
Reply on: pedro77 #45883:
snáď nechceš, aby dôchodcovia z Michalovskej chodili 300 m na ďalšiu zastávku. To kto kedy videl starých ľudí ( voličov ) toľko obťažovať chodením ❓
Reply on: eMareq #45894:
Minimálne popoludní by to šlo. X čaká na VSS, príde električka, ľudia prestúpia, X odchádza. Aj ráno by sa to dalo naplánovať. Však už majú toľko prieskumov, mali by vedieť aspoň približne odhadnúť zdržanie v rannej špičke a prispôsobiť tomu odchody X z Jazera.
Reply on: 5 #45889:
Vzhľadom na situáciu na Slaneckej ceste i v prípade naviazania prípojov by tie chodili náhodne (ráno smer Važec - VSS a poobede zase naopak), aj keď by dispečer musel riadiť odjazdy elín, tak aby nechodili prázdne. Čím by sa nepravidelnosť prenášala.
Reply on: Isidor #45876:
akoby nemohli rovno k tej správe pridať aj CP L X.
Reply on: eMareq #45888:
3 - 10 min, to by nebolo zlé, ale len, ak by boli všetky autobusy veľkokapacitné. Každému je ale jasné, že sa tu vystrieda celý vozový park, takže príde plná súprava a všetko sa to bude tlačiť do Nemtudomu, alebo, v tom horšom prípade, do Novoplanu. Aký problém môže byť v tom, aby busy chodili po električkovej trati v oboch smeroch? Okrem toho, že sa zdržia v zápche a cestujúci budú čakať na "pravidelnú" náhradnú dopravu.
?

Re #45891 Nodes: Každý druhý spoj bude prázdny, tak aspoň bude perfektný argument pre obmedzenie spojov.
Reply on: 5 #45889:
Mozno ten "pravidelny interval" ma suvislost so znizovanim vykonov.
Reply on: eMareq #45888:
To je len stavebné povolenie, nič viac. Kľudne sa to môže robiť aj o rok.
... aj o dva roky, aj o 5 rokov, aj nikdy ....
Reply on: eMareq #45881:
Čo asi môže byť výsledkom pravidelného intervalu X? Jedna X pôjde naprázdno, ďalšia bude brať ľudí z dvoch KT-čiek... Úplný blud.

Podobne dodrbané sú aj "prípoje" k DŽ. "Linka č. 14 prichádza na zastávku „Čermeľ“ 35 minút pred odchodom vláčika, takže pri vláčiku je dostatok času na zakúpenie cestovných lístkov na vláčik (spoj s príchodom 5 minút pred odchodom vláčika ako prípoj používať neodporúčame)."

Keď robím výluku, tak zabezpečiť prípoj viazaný na každý spoj by mala byť psia povinnosť dopravcu. No ale však nie každý má systém manažérstva kvality.
Reply on: franko5240 #45885:
Zápchy ich možno nebudú brzdiť na začiatku od Krásnej ale pri výjazde od Levočskej áno.

Re #45884 VLI: To je len stavebné povolenie, nič viac. Kľudne sa to môže robiť aj o rok.

CP X
SO, NE:
http://www.upnito.sk/download.php?dwToken=5a0fbaf33b2c960c0333ed5808b99157
PO - PI:
http://www.upnito.sk/download.php?dwToken=a3271c30d03b3c5a8d12d54aef05f685

?
Reply on: Dimi #45886:
A knapíkovci dajú na to €€€ ?
Reply on: VLI #45884:
Zda sa, ze ano
Reply on: eMareq #45881:
vidis a teraz je to preco taky problem ale podla mna je to to teraz zbytocne ked linka x bude chodit kazdu chvylu tak sa nehadam

a ked sme pri vozoch tak urcite tam nedaju len male vozy ale nasukaju tam ikarusi ktore teraz su bez kazdov kedze na trhane isli B941 a este k malym vozom preco by tam nemohol ist maly voz ved L3 chodi solo to je ako maly voz

a ked sme pri vyluke podla mna k tomu ze autobusi budu chodit aj po kolajniciach podla mna je to dobry napad aspon nebudu ich az tak brzdit zapchy na jazere ale z opacnej strany ked sa na to pozrem tak ked autobusi budu chodit po tych paneloch hmm ramy sa budu lamat ako na beziacom pase

pedro77:17 je podla mna dost dlha linka uz teraz a dost vytazena nemzslis ze na male autobusi ktore chodia plne uz teraz je este optima dost hlupa vec podla mna je teraz dobre ako je ze tam chodi L10 s velkokapacitnymi autobusmi
http://www.kosice.sk/article.asp?id=5412 ... električkové križovatky na ul. Čsl. armády, ... zatiaľ nie na samotnú trať. Bude sa realizovať ešte tohto roku?
K tej ankete "doprava k optime", som zahlasoval za L17, ale predpokladam ze zachadzka na michalovsku by sa tym padom zrusila.
Sľúbené fotky z DOD v DPMK s menším meškaním...

http://kosice.cnds.cz/fd/fd110.htm

? ?
Reply on: Isidor #45876:
Je celkom logické, že R2 bude R8, nakoľko R2 bude končiť v Barci (aj linky 3, 7, 9 tam budú končiť, len L4 sa bude otáčať pri Rybe, kvôli malej kapacite obratiska).

/Keby súdruhovia nezrušili počas rekonštrukcie trate do Barce v 1984 obratisko pri Hraničnej, tak by L4 mohla končiť tam./

Tie neprípoje X na zvyšok a opačne bude "úžasná" vec (+ náhrada súprav tedomom, alebo iným malým CNG vrakom). ?

Re #45879 franko5240: Naozaj? Keď prednedávnom montovali nové vedenie VN na Jazere, tak prípoje spraviť "záhadne" šlo.
ako na moldavskej si robili elektrickari co chceli raz stali na jednej strane raz na druhej a autobus prichadza k spol.pavilonu a elektricka nepocka aj ked dispecer mu povie nech caka ako hamba a vsetci nadavaju na vodicov autobusov ze co maju teraz robit ked odisla elektricka a to nebolo raz

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.