Som trochu ponaháňal googloviča ? a ten mi vypľul Zuzanu (bývajúcu rovnako na Zinkovej zwancig). Ale to by už mohli naši investigatívci z Korzáru vylúštiť čo je za tým. Že tam chodí L12 Melničákovi nenapadlo. Rozumiem, na VSS je si zaťažko prestúpiť. To treba zísť po schodoch, čakať na zelenú na semafore a potom ešte trochu ísť ku označníku no a tam nastúpiť. Zložité... ? Vodiči 4-kári budú mať z tejto zmeny isto "radosť", na Lokomotíve komfortné odpočívadlo budú musieť vymeniť za záchodík na Amfiteátri. ?
10minutovy CL je lepsie riesenie,a urcite vela ludi by ho vyuzivalo, ale narozdiel od presova mame aj bck s el.penazenkou a uz vidim ten chaos pri optimalizovani.., ked povedzme 6 zastavok bude trvat 9 minut a spoj to bude robit v spicke viac ako 10min...
Ak sa mi to nezdá, tak tá medzera nad kolesom je na zadnej náprave o dosť väčšia ako na prvých dvoch. Je teda celá vlečka nová, alebo ide len o vymenené čelo?
A keď už som načal tému o takýchto privatizéroch verejného záujmu tak pre skompletovanie dodávam:
dvojdňová L32 - privatizér Jutka
nová L13 a L52L - privatizér Kažimír
zachádzka L54 na Dneperskú - privatizéri Forgáč (po "usmerňujúcom" telefonáte a zmienke o jeho manželke) a Jenčová.
Presne tak, tým privatizérom linky 4 je Melničák (KDH). Lenže Jožko sa prerátal. A keď bude treba robiť korekcie (pridávať spoje), tak táto sprivatizovaná linka pôjde prvá na odstrel. ?
RDZ 50