hej, jediným dôvodom je najskôr to, že L 34 bude nosná. Hoci taktiež sa mi to zdá čudné. Inak, podľa schémy v PDFku o novom LV, je L 34 zakreslená v smere od Optimy cez novovybudovanú komunikáciu medzi halou Cassosport a hádzanárskou halou.
nechapem preco je nova L34 nosna, stara L34 v useku kvp-lunik 8 nebola taka vyuzita ako v useku mesto-kvp, ovsem nejaki ludia v nej predsa len boli, co asi ukazal aj prieskum, lenze jednu krutu pravdu prieskum neukazal, a to ze vacsia polovica(!) cestujucich prichadzajucich na lunik 8 nenastupila na kvp ale v meste!. bohuzial cesta naokolo cez kvp je asi rychlejsia a istejsia ako nejake spekulovanie s prestupom na L10. lenze teraz stara L34 konci, L17 sa obmedzuje a tak ostava len L10 s uzasnym jednosmernym prestupom pri krajskom sude ?
nova L30 je vlastne polovica z L27 z 2.8.2008 a ta aj napriek bonusu v podobe zachadzky na NO bola (v useku lingov-stanica) malo vyuzivana, zlom nastal az vymenou za L17, kde na identickom useku uz bola vyuyita viac. Som zvedavy ako to bude s novou L30
to vies, nejde o to ktora vetva je silnejsia, ale ktora prechadza lunikom ix a na nej teda musi ostat povodne cislo navyse nova L34 je titulovana ako nosna.. hmmmm
Úlohu školského spoja s intervalom 60´. ? A nechápem čo za spojenie je škola v Krásnej a v Šaci. Či to sa budeme skladať na súkromnú linku pre určité skupiny obyvateľstva, ktoré navštevujú špeciálnu školu na Jazere a v Krásnej? Nejaké sociálne výhody by mali mať, ale tak toto je myslím riadne prehnané. A myslím, že takých ľudí treba začleňovať do spoločnosti, nie ich diferencovať do špeciálnych škôl, na špeciálne sídliská a do špeciálnych autobusov, to len tak na okraj.
evidentne je vetva ŤHC - KVP silnejšia a viac využívaná ako vetva KVP - OC Cassovia. V zásade je to jedno, ako bude označená, ale prečo to meniť, ak to nie je potrebné? ( Ešte navyše vetva KVP - OC Cassovia zároveň upravuje svoju trasu. )
Na
autobusy linky 21 bude možné prestúpiť z električkových liniek R pri OC
Optima alebo z autobusových liniek RA na zastávke Perešská.
To všetky RA-čky budú zastavovať na perešskej? ?
" Systém dokázal rozoznať, že keďže som na zastávke NO nastúpil do iného vozidla, musel som na tej istej aj vystúpiť, a teda zo stanice som prešiel iba 4 minúty, hoc som ešte čakal na zastávke na ďalšiu linku. Precestovanú dĺžku mi nepočítal 30 - 10 min, ale 30 - 4. "
--->>> to je somarina. CL platí nie na 30 minút cesty, ale 30 minút od zakúpenia podľa jazdnej doby v CP ( nie reálneho času ). Do doby platnosti CL sa ráta aj čas potrený na prestup, Tebe ho nezarátal. Príčinou by teoreticky mohla byť mimoriadna udalosť na trase, o ktorej bol systém aktuálne informovaný ( sme v Košiciach, takže neverím ), a preto Ti vyhodnotil cestu takto - teda napr., že spoj, do ktorého si nastupoval po prestupe meškal a podobne. Skôr by som vysvetlenie tejto udalosti hľadal v zle nastavenom čase v 1 z vozidiel, ktorými si cestoval.
sak ju delia na polku ty kks, tak jedna vetva ostava ako L34 a druhu musia dat inu nie??? alebo vies co... niee... navrhujem, aby jedna bola 34Ť - akoze tahanovska vetva.. a druha 34O - akoze OPTIMA vetva.. a smerujuce na KVP by boli 34K ?
to co je za blbost, ze by to bolo pre cestujucich jednoduchsie??? kks, to uz cele kosice su ako vyebany Lunik IX?? ze su zvyknuti na 11tku (dve palicky), tak im nechame 11tku?? a kedze THC malo 34ku, tak im nechame 34ku, aby sa to chudatkam neplietlo?? boha uz sa spamatajte... hoc by ju premenovali aj na linku 1547, tak to kosickej cestujucej verejnosti moze byt sum a fuk .. dolezita je trasa ?
Všimnite si tiež rozdiel oproti súčasnému stavu, teda o koľko sa zvýši/zníži prepravná kapacita. Najžiarivejší príklad:
Krásna
špička ráno 144%
špička popoludní 120%
sedlo 287%
voľný deň 215%
V sedle navýšenie na 287%, cez voľné dni viac než dvojnásobná kapacita. Navyše na trase, ktorá vedie popri električkových koľajách, na ktorých sa ruší jedna celá linka takmer v plnom rozsahu. Veď z Krásnej jazdia už počas okraja popoludňajšej špičky doslova prázdne autobusy. Už viackrát som odtiaľ šiel napríklad o štvrtej, piatej a niekoľkokrát som bol okrem vodiča jediná osoba vo vozidle. Čo potom bude v sedle napríklad na pravé poludnie, keď je každý v práci, škole? Práve vtedy treba zvýšiť kapacitu takmer trojnásobne a ako bonus nechať na paralelnej električkovej trase o jednu linku menej. ? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
jt
Krásna
špička ráno 144%
špička popoludní 120%
sedlo
voľný deň
V sedle navýšenie na 287%, cez voľné dni viac než dvojnásobná kapacita. Navyše na trase, ktorá vedie popri električkových koľajách, na ktorých sa ruší jedna celá linka takmer v plnom rozsahu. Veď z Krásnej jazdia už počas okraja popoludňajšej špičky doslova prázdne autobusy. Už viackrát som odtiaľ šiel napríklad o štvrtej, piatej a niekoľkokrát som bol okrem vodiča jediná osoba vo vozidle. Čo potom bude v sedle napríklad na pravé poludnie, keď je každý v práci, škole? Práve vtedy treba zvýšiť kapacitu takmer trojnásobne a ako bonus nechať na paralelnej električkovej trase o jednu linku menej. ? ? ?