Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peter55 #46915:
Ale prečo práve spojenie škôl v Krásnej a Šaci? Prečo nie Šace a Exnárovej, prečo nie Krásnej a Exnárovej, Moldavskej a Komenského...? Veď je tu plno škôl a len tieto dve musia mať priame spojenie... Určite je neskutočne veľa študentov zo Šace, ktorí sa potrebujú dostať do Krásnej a naopak... Ja by som povedal, že je to presne taký istý počet, ako kdekoľvek inde, tak prečo nie je priame spojenie do Šace od každej školy, ale len presne tejto? Ako keby celá Krásna chodila na hutnícku školu...
Reply on: jt #46906:
v Šaci je SOŠ H,tak asi tam chceli spoj z Jazera.
Reply on: jt #46906:
Odchody a prichody sa maju prispôsobiť vyučovaniu, piše sa to v tom *.pdf.
Ja proti tomu nič nemam nechapem prečo by sa mali trepať cez cele mesto.

L11 sa nebude obmedzovať? Alebo je až taka využita, že tam potrebuju cez vikend každu hodinu spoj do mesta? Od 5:47 do 22:47 ?
Reply on: TA #46912:
a na linke 34 budú premávať malé autobusy ?
Reply on: Dispecer #46909:
Na akom voze si to videl?
Reply on: pedro77 #46910:
hej, jediným dôvodom je najskôr to, že L 34 bude nosná. Hoci taktiež sa mi to zdá čudné. Inak, podľa schémy v PDFku o novom LV, je L 34 zakreslená v smere od Optimy cez novovybudovanú komunikáciu medzi halou Cassosport a hádzanárskou halou.
Reply on: 280 #46904:
a nas ostatnych pripravis o kulturny zazitok ? nieeeeee ?
nechapem preco je nova L34 nosna, stara L34 v useku kvp-lunik 8 nebola taka vyuzita ako v useku mesto-kvp, ovsem nejaki ludia v nej predsa len boli, co asi ukazal aj prieskum, lenze jednu krutu pravdu prieskum neukazal, a to ze vacsia polovica(!) cestujucich prichadzajucich na lunik 8 nenastupila na kvp ale v meste!. bohuzial cesta naokolo cez kvp je asi rychlejsia a istejsia ako nejake spekulovanie s prestupom na L10. lenze teraz stara L34 konci, L17 sa obmedzuje a tak ostava len L10 s uzasnym jednosmernym prestupom pri krajskom sude 😞 ?
Prečo u R1 smerujúcej do USS je ako konečná uvedený prázdny text? ❓
nova L30 je vlastne polovica z L27 z 2.8.2008 a ta aj napriek bonusu v podobe zachadzky na NO bola (v useku lingov-stanica) malo vyuzivana, zlom nastal az vymenou za L17, kde na identickom useku uz bola vyuyita viac. Som zvedavy ako to bude s novou L30
Reply on: TA #46903:
to vies, nejde o to ktora vetva je silnejsia, ale ktora prechadza lunikom ix a na nej teda musi ostat povodne cislo 🙂 navyse nova L34 je titulovana ako nosna.. hmmmm
Reply on: Peter55 #46905:
Úlohu školského spoja s intervalom 60´. ? A nechápem čo za spojenie je škola v Krásnej a v Šaci. Či to sa budeme skladať na súkromnú linku pre určité skupiny obyvateľstva, ktoré navštevujú špeciálnu školu na Jazere a v Krásnej? Nejaké sociálne výhody by mali mať, ale tak toto je myslím riadne prehnané. A myslím, že takých ľudí treba začleňovať do spoločnosti, nie ich diferencovať do špeciálnych škôl, na špeciálne sídliská a do špeciálnych autobusov, to len tak na okraj.
Reply on: jt #46893:
A čo je na tom zle? 52ka ma mať ulohu školskeho spoja tak nevidim dôvod aby sa trepala cez cele mesto keď do šace ide z mesta L20.
Reply on: RDZ 50 #46825:
to ti radsej poviem osobne a bez cenzury...
Reply on: Crossfire #46900:
evidentne je vetva ŤHC - KVP silnejšia a viac využívaná ako vetva KVP - OC Cassovia. V zásade je to jedno, ako bude označená, ale prečo to meniť, ak to nie je potrebné? ( Ešte navyše vetva KVP - OC Cassovia zároveň upravuje svoju trasu. )
Na
autobusy linky 21 bude možné prestúpiť z električkových liniek R pri OC
Optima alebo z autobusových liniek RA na zastávke Perešská.
To všetky RA-čky budú zastavovať na perešskej? ?
Reply on: jt #46872:
" Systém dokázal rozoznať, že keďže som na zastávke NO nastúpil do iného vozidla, musel som na tej istej aj vystúpiť, a teda zo stanice som prešiel iba 4 minúty, hoc som ešte čakal na zastávke na ďalšiu linku. Precestovanú dĺžku mi nepočítal 30 - 10 min, ale 30 - 4. "

--->>> to je somarina. CL platí nie na 30 minút cesty, ale 30 minút od zakúpenia podľa jazdnej doby v CP ( nie reálneho času ). Do doby platnosti CL sa ráta aj čas potrený na prestup, Tebe ho nezarátal. Príčinou by teoreticky mohla byť mimoriadna udalosť na trase, o ktorej bol systém aktuálne informovaný ( sme v Košiciach, takže neverím ), a preto Ti vyhodnotil cestu takto - teda napr., že spoj, do ktorého si nastupoval po prestupe meškal a podobne. Skôr by som vysvetlenie tejto udalosti hľadal v zle nastavenom čase v 1 z vozidiel, ktorými si cestoval.
Reply on: TA #46899:
sak ju delia na polku ty kks, tak jedna vetva ostava ako L34 a druhu musia dat inu nie??? alebo vies co... niee... navrhujem, aby jedna bola 34Ť - akoze tahanovska vetva.. a druha 34O - akoze OPTIMA vetva.. a smerujuce na KVP by boli 34K ?
Reply on: Crossfire #46898:
" tak to kosickej cestujucej verejnosti moze byt sum a fuk "

--->>> ak to je, ako vravíš, prečo si potom robiť námahu prečíslovaním linky, keď je to podľa Teba jedno?
Reply on: TA #46894:
to co je za blbost, ze by to bolo pre cestujucich jednoduchsie??? kks, to uz cele kosice su ako vyebany Lunik IX?? ze su zvyknuti na 11tku (dve palicky), tak im nechame 11tku?? a kedze THC malo 34ku, tak im nechame 34ku, aby sa to chudatkam neplietlo?? boha uz sa spamatajte... hoc by ju premenovali aj na linku 1547, tak to kosickej cestujucej verejnosti moze byt sum a fuk .. dolezita je trasa ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.