Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eMareq #45958:
sám neviem ake je to čelo, lebo zadné sklo je pôvodné.
Reply on: eMareq #45958:
Original štýl ? povodne sa uz asi nevyrábajú, tak pracovala fantázia a vznikol dalsi nezameninelny original bastl
Reply on: solac3903 #45955:
To je čo zač za úprava zadného čela a bokov? Mix z B961E? ? ? ?
Reply on: RDZ 50 #45954:
Železničné 60, staršie 36 - 50. Tieto neviem koľko.
Reply on: solac3903 #45955:
pekne, len ten zadok mi pripada trosku nedomysleny... chyba mi za zadnymi dverami na spodnej hrane to skosenie spodku a aj cele to je akesi dlhsie. Som zvedavy jak to bude vyzerat, a ci bude fungovat Busecko ?
Karosa B941 E #3210 po generálnej oprave v Kurimanoch:

http://kosice.cnds.cz/fd/fd111.htm

? ? ?
Reply on: jt #45952:
koľkože to váži meter koľajnice? das do 60 kg?
Reply on: jt #45952:
donesú aj žeriav ked treba
Reply on: Peter55 #45951:
No čudoval by si sa. Železničiarom svojho času už takto koľajnice ukradli. Niekedy použijú aj sofistikovanejší postup a rozpília ich a odvezú, no to už asi nebudú indiáni.
Reply on: jt #45950:
No neviem či si držal už v ruke koľajnicu ale nato aby odnieslia spoň jendu by musela prisť cela osada.
Od včerajšieho popoludnia sú pod mostom VSS prichystané koľajnice. Hádam ich do pondelka naši košickí indiáni neodvezú do kovošrotu. Pred troma dňami som videl na moste zememeračov zameriavať body na chodníku, neviem či to priamo súviselo s plánovanou rekonštrukciu trate.
Reply on: 810zssk #45948:

1. s pásmom T2 nemám skúsenosť, ale v prípade niekdajšieho pásma TZR to bolo urobené tak, že ak si chcel cestovať ďalej než len v pásme T1, musel si si navoliť daný CL. Takže predpokladám, že ak daný spoj končí v pásme T2, tak Ti ako obvykle po priložení BČK k označovaču nezakúpi CL až do konca jazdy, ale len pre pásmo T1. Stopercentne si istý však nie som - no zistíš to pri pohľade na základnú obrazovku označovača, ktorý CL tam bude zobrazený ako predvolený.
2. áno - už pri 1. nástupe musíš zvoliť CL pre T2. Zmena CL na drahší sa nedá vykonať.
Otazka k EMTrestu 🙂
Cestujem linkou, ktora konci v pasme T2, ale idem nou len v ramci pasma T1. Potrebujem optimalizovat listok?

Dalej ak idem linkou co ide len v ramci T1 a prestupujem do linky ktorou idem do T2, musim vyuzit volbu zakupit PCL?

Diky moc, EMTrest som este nepouzival, zajtra prvy pokus 😃
Reply on: eMareq #45946:
A čo takto
O1: Optima - ŽST
O2: Optima - Nad Jazerom (OC Važec)
O3: Optima - Havlíčkova
O4: Optima - Štadión TU
O5: Optima - Hotel Strojár
O6: Optima - DPMK, Bardejovská
O7: Optima - Amfik
O8: Optima - Barca
? ?
Vozy by boli pochopiteľne ako prejazdy z R-iek..
Reply on: 5 #45933:

5 (?): Optima - Moldavská - Stanica
5A: Optima - Alejová - Barca
5B: Optima - Alejová - OC Važec
5C: Optima - Moldavská - Ryba
5D: Optima - Tr. SNP - Štadión TU (aj tam)
5E: Optima - Tr. SNP - Havlíčkova
5F: Optima - Moldavská - Kuzmányho - NMM

A budú zavedení striedači sediaci v MC Donalde v Optime.

? ? ?

Re #45927 Isidor: Riaditeľ Optimy bude vyrevovať, že či Cassovia si zaplatila za tie nové voze čo im tam jazdia.

Re #45944 pedro77: every thirty minutes, because we have to save public city transport costs. And people hate transfers. ?
Reply on: Isidor #45940:
Naco vyrabat novu? V Sumperku sPRASia novu kasnu a riesilo by sa to formou GO.
heeej a na toto sme zabudli:
optima – Tr.SNP – Kuzmányho – Južná trieda – Nad jazerom

Za kvalitné a hospodárne MHD.... 🙂
Reply on: pedro77 #45921:
súbeh L 5 s L 6 by sa musel ošetriť - najvhodnejšia by bola asi dokonalá koordinácia s tým, že v rannej špičke by pochopiteľne L 5 nepremávala. V popoludňajšej by ju pre zmenu mohli nahradiť spoje L R1. A samozrejme v sedle by 1 spoj každú hodinu predstavoval spoj L R1.
Hm, teraz ma však napadá, že na L 6 je sedlový interval 15 minút, čo by znamenalo 3 spoje L 5 každú hodinu, a to je už priveľa. Takže skôr by sa mohol zrealizovať variant s 1 spojom L 5 a s 1 spojom L R1 za hodinu, čo by dávalo spoločný 30-minútový interval, ktorý by sa ideálne vložil medzi spoje L 6.
Cez víkendy by nebol pri 20-minútovom intervale problém - nenavýšil by sa ani počet vozkm oproti stavu, ktorý tu bol kedysi počas celodennej premávky L 5, keďže by sa s L R1 dopĺňala na 20-minútový pravidelný interval.

Re #45932 jt: práveže u nás sa veľmi reálne rozhadzujú vozkm - viď L typu 52, 52L a pod.
Reply on: pershing #45941:
Tie solarisacke dvere koluju po všetkych vozoch.
Kedy budu elektronicke tabule na zastavkach? Dnes som bol v ziline a tam to je dost husto + na kazdej zastavke automat na listky, akurat ine mensie nedostatky v LV...

AD2: 5102 ma vzadu dvere(kridlo) z predu 390x ? ? - podla zamykania a vyhrievania 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.