Reply on: d3k0 #47014:
No ano pointou mestskej hromadnej dopravy je chodit peso....doteraz bola tato linka platna...cez vikend si moze kludne byt interval polhodinovy aby sa k nemocnici dalo dostat stale na celu a usetria sa km....este nema nerovnaky interval...ked sa nerovnaky interval neda tak nebude....30 ma sluzit ako pripojovy spoj k 17-ke.Ako to chcu dat dokopy pri rozlicnych intervaloch? Potom cela 30-ka bude uplne zbytocna...lebo na stanicu pojde zopar ludi...a tak ju zrusia uplne.A mozme chodit peso stale...Re #47015 Dimi: Mozno by tam pomohlo nieco ako je to na stanici.Ale pri Lidli funguje fakt doprava rychlejsie pri vypnutych semaforoch...
Isidor
Ale inak, nie je vozkm ako vozkm. Predsa každá trakcia má iné náklady, takže záleží na tom, či použijem viac električiek alebo busov. Prípadne je zásadný rozdiel medzi tým, pridať jeden autobus (ktorých je málo, potrebujem ďalšieho vodiča a spotreba paliva sa lineárne zvýši) a zavesiť za sólo električku ďalší vozeň (napr. cez víkend - viac-menej len náklady na el.energiu, aj to nízke) - ale oboje sa počíta ako rovnaký vozkm navyše ?
Kresliť linkové vedenie systémom "tu máš X vozkm a vojdi sa do toho" je dosť nesystémové (ak sa to takto deje)...