Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Tizo #46990:
Kľudne by tam v sedle mohol zájsť aj jeden spoj L30 (druhý spoj by bol L25).

BTW, nikto si v tom celom humbuku nevšimol, že cez Americkú triedu nejde zase pravidelne nič. Síce tam je len zastávka kostol, ale nemám ten dojem, keď existovala L36, žeby nebola nevyužitá. Čo keby sa L27 odklonila z Madridskej a potiahla na Hanojskú (do tohto pseudoobratiska) a spustila dole Európskou triedou a potom by šla od HM TESCO svojou trasou? A naopak L34 by sa potiahla až po Madridskú?
Reply on: Isidor #46986:
No.. Ono to je tak.. DPMK ma presne vycislene, kolko stoji jazda ktorym autobusom, elinou ci trolikom. Ked si to zratas za rok, potom zistis, kolko kilometrov mozes najazdit pri danom prijme DPMK, ci uz zo strany platiaceho zakaznika, alebo zo strany dotacii mesta. Ak ti raz da mesto (priklad) 500 mil (bavme sa v sk) na rok, tak ty vies, ze za ne mozes najazdit 15 mil. kilometrov.. Ak sa mesto nesnazi navysit dotacie na mhd, priratas inflaciu, ceny phm, narast miezd vodicov a co ja viem, potom sa kilometre musia znizit, aby si ich mal za co zaplatit. A to este nehovorim o desat percentnej viazanosti rozpoctu mesta v ramci hospodarskej krizy. (ak si to dobre davam dokopy, znamena to, ze mesto moze siahnut kazdej institucii, ktoru dotuje, na desat percent z dotacie) .. A toto sa deje tu u nas, dal na to odporucanie Fico. Takze z 500 milionov dostanu 450 milionov. A ako pocitas, tak pocitas, neostava ti nic ine, len ist dolu s vykonmi, lebo na viac jednoducho nemas. Takze nie objednavka mesta na kilometre klesa, ale DPMK si podla prijmov a dotacii vypocitava mozny rozsah raocnych kilometrov. Proste na viac DPMK nema... Preto pisem, ze pustme do riti (sorry) cele EHMK a dajme viac na dopravu... EHMK nam nedonesie nic dobre... Iba vyciciava peniaze mesta, ktore sa tesi, ze ma EHMK ... Nadhera..
Reply on: eMareq #46987:
No to sa potesia...tazko je tam presunut kazdy druhy alebo treti spoj z linky 27? Je to myslim 5 zastavok.Posta,nemocnica,alvinczyho zaciatok slovenskej a koniec slovenskej.
Reply on: Dimi #46984:
Linku 17 som vyzival pravidelne kazdy den.Ak mala meskanie tak raz za mesiac.Aj to musel nejaky expert zablokovat cestu havariou alebo niecim podobnym.takze argument ze sa stiahla a rozdelila koli meskaniu je somarina.Skor bol problem v tom ze niekedy neprisla vobec.A to castejsie v smere z Lunika VIII.
Reply on: Dimi #46983:
Ja som Knapika nevolil a cele vedenie magistratu by som tam ani nikdy nedosadil nieze vyhodil.Obmedzovanie kliometrov od nich je nehoraznost pretoze jednym z bodov samospravy v mestach je prioritne zabezpecit dopravu.Miesto toho idu peniaze na to na co nemaju...ako je napriklad stavba cesty pri Auparku ktoru mal financovat on,Somarina tisicrocia EHMK v nekulturnom meste s nekulturnou dopravou a v neposlednom rade aj byrokraticky aparat magistratu ktory nevie kde je sever ked chces nieco vybavit....je jedine riesenie...o rok a pol su volby..nevolit ich....
Reply on: Dimi #46984:
Zachádzať nebude, lebo tam bude chodiť L30. ?

Re #46978 Tizo: Na Slovenskú nebude chodiť nič.
Dotaz do pléna (Dimi??): keď sa hovorí, že "magistrát obmedzuje výkony", tak o kom je teda reč? Kto konkrétne určuje, resp. navrhuje a schvaľuje počet vozkm? Je to mestské zastupiteľstvo, mestská rada, rada starostov, komisia dopravy MZ, referát dopravy MMK, Knapi3,14k, Filipko, Kolárčik...?
Reply on: Dimi #46981:
Povodny navrh Ing.Nagya bol blbost.Do povodneho stavu: zas sa vracia linka 18 tam kde bola,linka 17, linka 19 ide az do Krasnej,Tahanovcanom sa zobrala linka cez Watsonovu..vsetko toto bolo doteraz oficialne zle ale uz to zrazu zle nie je...pritom stacilo tak malo....z linky 55 spravit celodenny spoj a zrychleny zrusit..natiahnut ho od NO po nemocnicu resp.KVP a na Furci sa nemuselo nic menit iba intervaly.Miesto toho sa to zas cele preoralo a zas zbytocne lebo ludia zas nebudu suhlasit s tymto navrhom....
Reply on: Tizo #46982:
L15 bude an stanicu zachadzat vo vecernych hodinach, tak ako doteraz. L17 bola rozdelena aj kvoli minimalizovaniu meskania a aj kvoli tomu, aby snad v buducnosti mohla byt L30 zrusena ... 😉 😃
Reply on: Tizo #46978:
Mimochodom, preco tie body o LV pises tu a nepripravis TY linkove vedenie ? Nech sa paci, mas k dispozicii 14,2 miliona kilometrov od mesta na rok, dany pocet vozidiel a vodicov, ale, co je najvaznejsie, pripomienky a nesuhlasy starostov ku tvojmu vytvoru. Ak presiahnes 14,2 mil. kilometrov, neprejde to mestom, lebo viac penazi na kilometre nedaju. Ak nedodrzis vodicov a vozidla, s LV skrachujes a dostanes vypoved ako R. Nagy, lebo budes mat v tom obrovske diery. A ak neuposluchnes starostov a "odbornikov", budes mat tolko staznosti a kritiky, ze za prve ti to nepodpisu a za druhe, ak aj, tak pridu peticie, zacne sa tym zaoberat primator a zase pridu upravy tvojho LV, z ktoreho tak ci tak vznikne paskvil a potom pride niekto dalsi a bude nadavat na TEBA, aky si amatera a ako fuseracky si to zvladol. Nechapes, ze treba vykopat ludi z magistratu, aby pochopili, ze mhd je priorita, dokonca A TO HLAVNE pred EHMK ? Mam pokracovat dalej ? ....
Reply on: Dimi #46980:
Ved priame spojenie sidliska so stanicou bolo aj doteraz linkou 17 takze toto nie je velmi presvedcivy argument...17-ka mohla byt ponechana tak ako doteraz a nemuseli sme davat novy spoj.Furca bude tymto sposobom ukratena.Miesto doterajsieho 20-min intervalu bude 30-minutovy a linka 15 na stanicu zachadzat nebude.Pochybujem zeby toto bol ciel starostky.....
Reply on: Tizo #46978:
Ukaz, co vracaju do povodneho stacu ? 😉 .. A za dalsie, zda sa ti, ze prerobili zase cele LV ? Mne nie. Su tam zmeny, ale nie markantne. A to, ze v minulosti tvrdili, ze tento system je dobry, to mali pravdu. Prvotne LV vypracovane Ing. Nagyom, bolo dobre. Ale prisli "odbornici" na dopravu = starostovia a rozne spekulantske zivly, manipulujuce so snurkami mesta a povedali, ze tato linka nie a tato ano, ale inou trasou, lebo tam robi moja manzelka. Povedz, kto to pokaslal ? DPMK, alebo mesto ? Ja skor typujem toho druheho vinnika. Ten prvy moze len za to, ze to spustil aj za okolnosti, ze zacal odliv vodicov a nebolo ani vozidiel. Za "nemotornost" spaskvileneho LV moze mesto Kosice.
Reply on: Nikoliatko #46973:
L30 bude, resp. v novej uprave LV je zriadena kvoli tomu, ze starostka furce chcela mat priame spojenie sidliska so stanicou. Pokial by sa ale zase malo nieco menit, kvoli "doklepnutiu", tak urcite tu L30 vezmu. Je tam preto, aby bol klud. Zatial...
Reply on: Nikoliatko #46970:
Viac ako 50 km/h si trolejbusom nesla. To bola iba tvoja naivna predstava. Malokedy a malokde sa stane, ze s trolejbusom pojdes viac ako 50tkou. Nabuduce viac sleduj tachometer cez sklo u vodica
Coho sa ten dopravny podnik chyti to pokasle.Miesto doladenia sucasneho systemu na ktory si ludia konecne zvykli opat vsetko prehodi a pokasle.Rok tvrdili ze tento system je dobry a zrazu vratia vacsinu do povodneho stavu.Uz by bolo nacase vymenit tych politickych amaterov vo vedeni aj na magistrate ktori urcuju nezmyselne pocty kilometrov.Hlavne ze ich kilometre na autach ktorymi chodia do roboty sa skrtat nebudu a budu sa nadalej preplacat z nasich dani.
1. "Linka 17 bude mať vzhľadom na značné dopravné zápchy na trase, meškania a nepravidelnosť charakter doplnkovej linke so zodpovedajúcim intervalom a s nadväznosťami na rýchliky"? To maju dufam na mysli po zacati vystavby Auparku lebo tvrdenie ze linka 17 mala doteraz meskanie je somarina.
2.V tom zozname mi chyba Slovenska ulica..doteraz tam chodila linka 30.
3.na linke c.30 ktora zabezpecuje podobnu trasu ako linka 27...cize rovnaky ciel su intervaly 30 min a 8 min....zaujimalo by ma ako nasadia toto ako pripojovy spoj na linku 17 ked ta ma odchody kazdych 20 minut....
4.Co je to za blbost priradovat linku 20 k Furci ked ta sa o Furcu tak akurat skrtne...to len aby vyzeralo ze viac autobusov?
5.Linku 27 zrusit.Dat linku 25 na stanicu a pokracovat dalej do Polova(do Polova kazda druha alebo kazda tretia).
Reply on: Nikoliatko #46964:

odpoveď na otázku číslo 3 : v KE niekedy boli skutočné zrýchlené spoje? Nevšimol si. To by boli len linky, ktoré boli označené špeciálnou číselnou radou s jazdnou dobou takmer úplne rovnakou, akú mali bežné linky. Takže ich zrušenie, resp. nahradenie bežnými linkami, je správny krok.
Reply on: Nikoliatko #46964:
K otazke cislo 1 neviem odpoved, ale ked je bez zmeny trasy, tak asi ANO. Cislo 2: Nie trolejbus je na vine, ze s nim VODIC jazdi pomaly. Raz a navzdy si to zapamataj. cislo 3: L55 bola precislovana na Lx8 (x= nejake cislo), s celodenoou prevadzkou. Naco ti je dalsia L55 ? A L50 sa proste zrusila, lebo nemame vozokilometre. Namiesto nej sa posilnila linka L15, na ktoru sa dali klbove vozidla a "spravidelnila" sa casova obsluznost zastavok. Suma sumarum: Takto "nakonfigurovana" L15 bude podla vsetkeho lepsim prinosom ako terajsia L15+L50 dokopy. Aspon tak sa to javi. Nechajme to na prax.
Reply on: jt #46963:
Marek vie, preco to sem nedal
Reply on: Isidor #46962:

" Na vedenie DPMK sa v auguste minulého roka po zavedení vtedajšieho nového linkového vedenia zosypala kritika odborníkov na dopravu, ale najmä Košičanov. "

--->>> ktorí odborníci na dopravu kritizovali to linkové vedenie? Starostovia ( ktorí si ho sami navrhli ) ❓

Inak, v zmenách je spomenutá aj L 52 - nie však zmenou trasy, ale tým, že bude jazdiť iba v špičke, čo jazdí aj teraz.
a ete ma zaujíma aký je rozdiel medzi tým, keby tú L17 nechali tak, ako je teraz aspoň sa tým niekam dostanem, ako L30 ktorú už teraz vidím prázdnu, pretože z Lingova Miú Zupkovej a Exnárovej neverím že dakto pôjde na stanicu 30 keď tu je L15 ktorá je omnoho skôr na stanici ... hoci treba ísť pešo ... škoda no že to takto zasa dokašľali, lebo tam asi veľmi kilometre neubrali

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.