Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: d3k0 #47010:
No to je pravda, len ma zaujímal tvoj názor. A čo potom s tou osamelou zastávkou? ?
Reply on: PTI #47003:
už keď ste tu pridal svoje, pridám aj ja niečo...
Konečne sa Vám chcem poďakovať za tie naše krásne kopcovité semafóry KVP, Magistrat - tam dokonca ten pre chodcov ide celú noc a nie je riadený prepnutím si chodca, ale je na pevno... potom na Furči Poliklinika, Lidl... proste nadhera...
Viete koľko nafty, elektriky sa už vďaka tomu spotrebovalo... Ďakujeme aj za zvyšenie emisií od rozbiehajúcich sa do kopca, najmä nákladných áut, autobusov... ?
Reply on: eMareq #46992:
Riesit na Tahanovciach protismernymi linkami spojenie Mlynska basta - Bruselska... No veru neviem neviem... Ujde mi 27ka, tak utekam na druhu stranu cesty, ci nepojde 36ka? 🙂
Reply on: Dimi #46991:
Hm. Čiže výkony MHD priamo schvaľuje mestské zastupiteľstvo prostredníctvom rozpočtu, resp. jeho úprav...no čakám, kedy niekto z poslancov začne verejne nariekať a spisovať petície ?

Ale inak, nie je vozkm ako vozkm. Predsa každá trakcia má iné náklady, takže záleží na tom, či použijem viac električiek alebo busov. Prípadne je zásadný rozdiel medzi tým, pridať jeden autobus (ktorých je málo, potrebujem ďalšieho vodiča a spotreba paliva sa lineárne zvýši) a zavesiť za sólo električku ďalší vozeň (napr. cez víkend - viac-menej len náklady na el.energiu, aj to nízke) - ale oboje sa počíta ako rovnaký vozkm navyše ?
Kresliť linkové vedenie systémom "tu máš X vozkm a vojdi sa do toho" je dosť nesystémové (ak sa to takto deje)...
Reply on: d3k0 #47005:
Dobre cize spejeme k tomu...cize aky to ma dopad na to ze 17-ka nemoze pokracovat na Furcu? Cize de facto ti ktori budu chodit len po stanicu budu na tom rovnako ako doteraz.Akurat tu 30-ku bude pouzivat menej ludi kedze ju kopa ludi vyuzivala miesto trolejbusu....
Reply on: PTI #47003:
Suhlasim
Reply on: jt #46999:
Nie je to tak, ako pises. My sme nezavisli kompletne na kazdom. Mame vlastne, nepoliticke obcianske zdruzenie, venujuce sa doprave. Co sa tyka toho, ze marek vie, preco to tu nedal, je to, akym sposobom tie informacie poda. Tvorca systemu ich musi podat a nie my. Pozri sa napriklad na Korzar. Miro Sambor sa nejakym sposobom dostal k pracovnej verzii LV a podal to velmi divne v korzari. Napisal, ze sa rusi to, alebo ono, ale neinformoval nikde, preco sa to rusi a cim sa to nahradi, alebo preco to bude po novom lepsie, co sa obsluhy zastavok tyka. Co na taky clanok povedia ludia? Len to, ze v DPMK su hovada, zase nas, ktori platime idu obrat o spoje, zase to bude len horsie... Preco Sambor nepodal aj protiinformaciu o tom, preco sa to deje a co sa zlepsi oproti terajsku ? .... O tom to je. Informovat musi tvorca... Lebo on vie, ake zasahy urobil a preco ich urobil. On ich aj vysvetli. Korzar nie.. Ani my nie. Nechceme byt novinarmi, ze daju von vsetko, co dostanu, bez patricneho usmernenia verejnej mienky.. 😉
Reply on: Tizo #47001:
34ka ide z Haly Cassosport a nie len z Lunika VIII. 36ka ma ist z Moskovskej a nie od Klastora. Rozdiel je v tom, ze na KVP nebude taky rozptyl v odchodoch ako teraz, takze hoci zdrzanie pri nemocnici bude rovnake, spoje budu chodit pravidelnejsie. A taktiez je rozdielom to, ze tam bude linka v lepsom intervale, teda aj pri meskaniach pride spoj skor.
Reply on: Nikoliatko #46964:
to je dlhodobý problém v Ke... Trolejbusy sú odstrkované... plus samé zákazy príkazy a takto to vyzerá... Ešte asi vedenie podniku nebolo kuk iné mestá, ako má trolejbus jazdiť... Plus totálne o ničom je vrchné vedenie a to najmä na furču... (Dimi vysvetlí viac ak chces) a podobne.... Tlaky palíc, sledovanie vodičov cez čierne skrinky... rýchlostné výhybky na manipulačnej trati a na najdôležitejšej križovatke pri Tescu, naše 20ročne spomalovače... jetoho veľa, čo by sa dalo urobiť, ale nie je chuť zo strany podniku... aj tú stanicu by mohli zatrolejovať, európske fondy... a bla bla... ?
Podľa všetkého sa stavia zriaďovateľ
teda MMK (a poslanci MZ) k DPMK a MHD asi z týchto rovín:
1. DPMK máme nato, aby sme mohli mať poslancov v dozornej rade a valnom zhromaždení
2. DPMK máme na to, aby sme mali na čom šetriť
3. DPMK máme na to, aby sme pred voľbami sľubovali Košičanom lepšiu MHD.

Ale v skutočnosti ju máme na to, aby Košičania čím viac používali IAD, lebo tá MHD je na....

Môj návrh:
1. Ihneď by malo mesto Košice sa poďakovať a vystúpiť z akcie EHMK2013.
2. Ihneď by mesto malo začať riešiť nevyhnutné oblasti fungovania - MHD, odvoz TKO, dlhy Luníka IX, dopravnú infraštruktúru ohľadne MS v hokeji 2011, zníženie počtu mestských častí, racionalizáciu a efektivitu samosprávy.

A vtedy snáď budú v Košiciach potrebné financie aj na životne dôležitú MHD.
Reply on: jt #46999:
Ano bolo to nadnesene. Lebo pri jednych linkach je rozdelenie idealnym riesenim a pri druhych zas nie.Aj ked maju takmer rovnaku trasu.....
Reply on: d3k0 #46997:
A aky je rozdiel v tom ked na semafore pri nemocnici bude stat 36-ka ktora ide len od Klastora alebo 34-ka ktora ide z Lunika VIII? 17-ka ma na svojej trase od Lunika VIII dokopy po Nemocnicu mam pocit ze 2 semafory. Cize aku ma toto spojitost s tym ze nemoze pokracovat na Furcu? Alebo si myslis ze ked pojde 36-ka len od Klastora bude pri nemocnici na tom semafore stat kratsie?
Reply on: d3k0 #46993:
dobrý postreh, ale aj teraz tá nová L19 ak to prejde, bude síce nie len tam, ale najmä pri Jumbe naberať meškanie, lebo na kruhák ho nikto nebude chcieť pustiť.... Už dnes sa tam stojí 5 a viac minút... ?
Reply on: Dimi #46975:
Áno, viem čo je zmyslom tejto stránky. Informovať. Neviem aké vzťahy (oficiálne) máte s podnikom, Zoznamom a je mi jasné, že si nemôžete robiť čo chcete. Aj redaktori, správcovia sa musia riadiť pravidlami a tie sú pre všetky mestá jednotné.

Re #46988 Tizo: Tak s týmto sa do bodky stotožňujem. Toto mesto sa ide hrať na najkultúrnejšie na Slovensku, ale má ďaleko čo i len k najkultúrnejšiemu stádu.

Re #46996 Tizo: Ako som súhlasil vyššie, tak teraz nesúhlasím. Hádam si to napísal len trocha nadnesene, lebo toto je maximálna hlúposť v košických podmienkach.
Reply on: d3k0 #46997:
politika je špinavá vec, to vieme, ale starostka Furče, nech sa zobudí a L30 len od Exnárky a L18 iba od Tesca treba pustiť... (prestavky by boli vo vozovni a prestup na Mieri, kde je svetelne riadená križovatka pre chodcov) ? ?
Reply on: Tizo #46994:
34 sa kvoli meskaniam rozdeluje, 19 ma pre zmenu taky interval, ze v spicke mas vzdy istotu, ze ti do 10-12 minut nieco pride, co je este znesitelne.
Reply on: Dimi #46995:
Tak potom urobme totalne prestupovy system.Zrusme nezmysly ako 34-ka,18-ka,19,71, a zavedme totalny system.Prestupove body: NO, NMM, ZST.Miesto Auparku vybudujme velke parkovisko.Do tychto bodov budu chodit busy z Mestskych casti a odtial budu chodit dalsie.Nikto nebude ukrateny lebo vsetci vystupia tam a prestupia si na iny ktory pojde na ine sidlisko.
Reply on: Tizo #46994:
Nie zrusit. Ale porozdelovat. A ver tomu, ze to pomoze.
Reply on: d3k0 #46993:
Ja som tou linkou chodil kazdy den.ked mala meskanie 17-ka potom mala aj 34-ka aj 19-ka ktore tam tiez prechadzaju nie? Potom riesenie by malo byt v tomto pripade ake? Zrusit tieto linky smerom na Jazero a Tahanovce? To je zas nezmyselny argument.A tazko visela v zapche ked smerom na Lunik VIII sli 3 za hodinu ale naspat sa vratili 2 za hodinu.Ale to je skor problem v niecom inom ako v linkovom vedeni.Stat sa tam mohlo vselico.
Reply on: Tizo #46989:
17ka ma zdokumentovane meskania az do 20 minut (staci sa postavit v popoludnajsej spicke pred Novu nemocnicu a sledovat, na kolke svetla 17ka prejde). A to, ze neprisiel nejaky spoj, kludne moze znamenat aj to, ze zostal tych 20 minut visiet v zache...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.