myslim ze L17tku budu z furce vyuzivat ludia iduci na terasu , akurat v piatok a v nedelu by mala byt posilnena lebo ma po ceste dost intrakov a taky cas sa neda do nej nastupit
S tym ze 27 bola na Furci zbytocny luxus sa da suhlasit len vobec nechapem preco je vzdy problem aby linka zo spodnej casti sidliska zachadzala na NO. Tento problem takisto sposobi slabe vyuzitie aj L17. Ak by ozaj slo o km tak to nech radsej konci na Exnarovej ale na NO nech zachadza v oboch smeroch.
A to som este zvedavy ci na Furci ostane zbytocna kombinacia 50 + 55......
Ahoj Roman
Ja som to ani nebral osobne. S týmto, čo si napísal teraz sa dá plne súhlasiť. Tu je problém v tom, že sa "kompetentní" nevedia dohodnúť na systéme dopravy, ktorý by vydržal aspoň rok bez neustálych opráv. Ak sa vydávajú služobné cestovné poriadky zo dňa na deň tak je problém plánovať služby pre vodičov. Presne ako sa to chystá teraz. Od 14.12. mala prísť väčšia zmena. Nepríde. Ale čo sa zmení ešte neviem ani ja. Pritom sa majú CP vydávať po dohode so zástupcami zamestnancov. Nemá ich ani referát výpravy tak ako majú pripraviť rozvrhy služieb.
To ako to tu funguje je dlhodobý protiprávny stav, ktorý nikto riešiť nechce. Ospravedlňujem sa - jeden z vedenia by to aj chcel - ale skôr sa dočká odvolania z funkcie.
Vlado Stankovič
Neviem, čo sa rozčuľuješ. Furča dostala 50-ku, ktorá poriešila akútne problémy smer Mier a smer NO cez Sečovskú. Interval 27-ky bol na Furči zbytočne hustý, chodila nevyužitá a tak je výsledné riešenie (17-ka s menšou kapacitou) len logickým vyústením a zoptimalizovaním kapacitných potrieb.
Re #40717 Yogi616: Po Sokolovskú to nebude to isté, lebo 17-ka ide z NMM cez Hlavnú poštu a nie okolo TU. Nikoliatko, pokiaľ sa nemýlim, je ten prípad s priamou túžbou od vchodu k TU, tak ju prosím nezavádzaj.
Na preplnenú 27-ku sa nikto normálny z Furče nesťažoval, keďže bola vždy a zásadne prázdna až poloprázdna. Nemôžem si na tomto mieste odpustiť jednu samochválnu podrývačskú poznámku. DPMK musel 4 mesiace prevádzkovať polodementnú 27-ku, aby prišiel na to, čo som ja tvrdil už dávno pred spustením nového LV #28025, #31202).
boze chran nas od Eurobusu... ? ...co sa tyka tej 17tky....podla mna je to fajn ze ju potiahli na furcu...akurat to chcelo potiahnut ju cez secovsku....a sucasnu L27 nechat tak ako je......som zvedavy este na interval tej 17tky....mal by byt minimálne taky ako ma 15tka....
My sme tu 17ku nepytali aj etio dobra kktina, šak to je to iste jak L27 len zmenia čislo linky a daju nam horši interval ? ? Už nech tu je eurobus hoc budem nastupovať na predne dvere.
Podľa toho čo som tu čítal sa mi zdá že Furči, ktorá najviac pindala na linkové si ešte pohorší, taká L17 s horším intervalom, už aj bez zachádzky na NO.
Dúfa že L52L bude zapísaná v rovnakom CP ako L52, aby bol z toho chaos prvej triedy.
Ak bude takýchto zmien viac, tak petíciu podpíšej už aj ja.
ne ved od 15.12. bude jazdit tato linka...len pojde cez Presovsku,nie cez Secovsku...a pojde z Lingova a nie z Exnarovej...takze po Sokolovsku to bude to iste...od tamat uz pojde na Lunik VIII... ?
Ja viem, že L30 je zladená s L20, ale:
1. Keď namiesto priamej linky zavediem napájač, mala by dotyčná časť dostať bonus v podobe hustejšieho intervalu. Nezapamätateľný 40' miesto 60' je výsmech.
2. Keď už tá linka ide k Optime, mali ju natiahnuť ku kruháku alebo Sp. pavilónu, aby mali možnosť prestúpiť na viac smerov. (Je to smiešnych pár km navyše.) Dnes môžu prestúpiť len na jedinú linku 20, čo je výsmech.
3. Aj keby linka z Pereša a Lorinčíka šla až na NO, nebude to žiadne oslabenie ED oproti dnešnému stavu. Dnes predsa celý Pereš a Lorinčík prestupuje na L20 (teda autobus) a nie električku. Keby šiel napájač až ku kruháku, vtedy by viacej ľudí využilo električku na prestup ako dnes.
4. Aj keby mali celodenne priamu linku do centra, toto ED určite nepoloží. Tieto 2 dediny električku nezachránia ani nezničia. "Kopírujúci" úsek Optima - NO je pomerne krátky a nedá sa porovnať s autobusom, ktorý kopíruje ED od Važeckej po NO cez Južnú triedu.
5. MHD je pre ľudí a nie ľudia pre ňu. Nedá sa robiť tak, že riešiteľ bude so sebou maximálne spokojný a 99 % Pereša ho bude naháňať s motykami. Úspech nedosiahneš, kým nebudeš mať spokojných zákazníkov. A so súčasným riešením (Pereš a Lorinčík) spokojní byť nemôžu, lebo je jedno z najhorších, aké sa tam dalo urobiť.
Taký Miklóšsky darček Ti tu nikto nesplní. ? Ale když přijede Eurobus, tak tu budes mať okružné linky premávajúce iba v špičke. ? Takže si budeš môcť užívať všetkých výhod "konkurencie". ? ? ?
"akoze linka 30 bude premavat len v useku Pri hati - NO??"
- Áno
"...a co bude jazdit do Lorncinka okrem 52L??sak ta bude jazdit aj cez vikend??...ked nie,co ine tam pojde??"
- To má byť sedlová linka.
Zajtra niečo dostanem a v utorok budem múdrejší (to se budete čubrnet).
mohla by sa otáčať doslova na Perešskej. Problém by však vznikol s linkou z Lorinčíka. Inak, je 1 miesto tesne pred perešským mostom, kde sú oba smery cesty prepojené asfaltom - síce opačne zatočené, než by to bolo vhodné, ale využiť by sa dalo. Momentálne je prehradené zábranami. Takže, ak by bola vôľa, pre MHD by slúžiť mohlo.
L 30 je momentálne odchodmi z Perešskej napojená na L 20, takže nie je dôvod pre obyvateľov Perešu a Lorinčíka voziť sa až k Optime. Najideálnejší stav by bol ukončiť L priamo na Perešskej a prestup na električku ( a samozrejme zrušiť TZR ).
Opätovné zavedenie dlhej linky kopírujúcej ED je ešte horší stav ako dnešný.
TA
Opätovné zavedenie dlhej linky kopírujúcej ED je ešte horší stav ako dnešný.