Reply on: Esicko #2077:
Nikdy sa to tak nerobila a neda sa to??? Veď práve takto sa to robí! 
Vonkajšiu koľaj, slangovo tzv. "šestkovú" obsadzuje L6 a jedno poradie L5. Druhé poradie L5 zvykne vyčkávať na vratnej koľaji. Ostatné linky prechádzajú slučkou cez vnútornú "dvojkovú" koľaj.
S tým zachádzaním L6 a 9 k Optime to podľa mňa dobrý nápad nie je.
1. Museli by to byť všetko KT-čká.
2. Absolútna väčšina cestujúcich by brala zachádzku ako zdržiavanie dopravy (ani nehovoriac o L9 vo vzťahu Maratón - Jazero).
3. Komplikované otáčanie pri Optime - zastavíš na jednej zastávke, potom stojíš za úvraťou, čakáš kým vodič prejde vozňom atď., zastávka na druhej strane, no skrátka píliš zdĺhavé.
Re #2078 Sarko: Áno, na mestskú časť Moldavskej jednoznačne 10 min. interval patrí. Minimálne 10 min.
Vladimír
Od soboty sa zavádza ten nový Optima bus. Zdesenie pre Optimu však bolo, že DPMK do ďalšieho obmedzenia dopravy, ktoré ako som spomínal má košického cestujúceho postihnúť v priebehu februára, započítal zrušenie L5. Reálne tak hrozí, že najnovšia košická linka sa nedožije ani prvého mesačného výročia svojho vzniku a Optima bude vrážať prachy do Busu, ktorý sa bude kľukatiť kade-tade po sídliskách a pritom z centra pôjde raz za hodinu R-ka!