Reply on: Sarko #2080:
Zaujal ma tvoj napad s tou zastavkou. Je to vsetko pekne, dobre premyslene. Ale fungovalo by to jedine vtedy, ak by ludia dodrziavali vsetky predpisy a nariadenia. Takze v reale by nebol ziaden nastup vlavo, vystup vpravo, ludia by sa tlacili cez jednu stranu elektricky a samozrejme cez tu, ktora by bola blizsie k Optime. A podla tvojho navrhu by to bola prave zastavka medzi kolajami, co nie je z hladiska bezpecnosti vhodne. To mas nieco podobne, ako ked idu tesne za sebou 2 spoje po spolocnej trase. prvy je natlaceny, druhy prazdny.Ale je tu este dalsia moznost, o ktorej tu zatial nikto nepisal.Hovorite o elektrickach, ale co busy? Co keby pred Optimu zachadzali niektore z liniek ako 22,23,25,38?Stacila by napriklad dvojica 22(23),25 a hned mate z pred Optimy odchody v polhodinovych intervaloch.A hlavne by sa usetrilo na L5 a spojenie s centrom by bolo zachovane. Je to pre DPMK taky problem?
Sarko
Tak porovnajme...
Bratislava:
-dĺžka električkových liniek obojsmerne- 243,8 km
-počet zastávok elektr. liniek obojsmerne- 508
-priemerná vzdialenosť zastávok- 479,9 m
Košice:
-dĺžka mestských el. liniek obojsmerne- 109,2 km
-počet zastávok mestských el. liniek obojsmerne- 218
-priemerná vzdialenosť týchto zastávok- 500,9 m
-dĺžka R-liniek s označením "Z" obojsmerne- 159,4 km
-počet zastávok R-liniek s ozn. "Z" obojsmerne- 147
-priemerná vzdialenosť týchto zastávok- 1084,4 m
-dĺžka R-liniek bez označenia "Z" obojsmerne- 243,8 km
-počet zastávok R-liniek bez ozn. "Z" obojsmerne- 170
-priemerná vzdialenosť týchto zastávok- 1434,1 m