Reply on: Vladimír #2072:
S tou obsaditeľnosťou si je na vine DPMK sám, keď urobil také netransparentné intervaly. Ak DPMK neupraví intervaly alebo linku jednoducho zruší, fakt to svedčí len o tom, že im na tom vôbec nezáleží.


. Co bude namiesto nej? Opat W (premavat len cez nedele samozrejme) alebo uz len R1? Som zvedavy ci DP na tejto linke nieco zarobil alebo stratil.
Sarko
O dĺžke L6 sa hádať nebudem, všade sú uvedené iné údaje. Jazdná doba na L6 je 22'/24'/28'. Je mi jasné, že Ti vyhovuje uvádzať schválne práve 28' min...
Takže ešte raz, po sčítaní všetkých jazdných dôb v oboch smeroch a dĺžky všetkých liniek v oboch smeroch, je priemerná cestovná rýchlosť bratislavskej električky 20,57 km/h a priemerná cestovná rýchlosť košickej električky 26,7 km/h.
Aby som bol objektívny, v príspevku #2019 som rozdelil aj mestské (cestovná rýchlosť 20,49 km/h) a rýchlodrážne linky (cestovná rýchlosť 31,02 km/h), z čoho jasne vyplýva, že električky v meste sú porovnateľne rýchle a na rýchlodráhe podstatne viac.