Reply on: Nodes #2066:
Netuším. Jedným z návrhov bolo zrušiť prvý a posledný spoj na každej linke. Ale zatiaľ sa nevie nič, len to, že treba obmedzovať. Mám pocit, že tentokrát už ani samotní pracovníci DPMK nemajú fantáziu na to, ČO EŠTE sa dá v Košiciach redukovať... 
Re #2065 eMareq: Zrušenie L5 je navrhnuté, nie schválené. Či sa obnoví W, netuším, ale možno hej.
Sarko
O dĺžke L6 sa hádať nebudem, všade sú uvedené iné údaje. Jazdná doba na L6 je 22'/24'/28'. Je mi jasné, že Ti vyhovuje uvádzať schválne práve 28' min...
Takže ešte raz, po sčítaní všetkých jazdných dôb v oboch smeroch a dĺžky všetkých liniek v oboch smeroch, je priemerná cestovná rýchlosť bratislavskej električky 20,57 km/h a priemerná cestovná rýchlosť košickej električky 26,7 km/h.
Aby som bol objektívny, v príspevku #2019 som rozdelil aj mestské (cestovná rýchlosť 20,49 km/h) a rýchlodrážne linky (cestovná rýchlosť 31,02 km/h), z čoho jasne vyplýva, že električky v meste sú porovnateľne rýchle a na rýchlodráhe podstatne viac.