Reply on: PvvS #1092:
No skúsim sa opýtať Krnovákov, tí mi hovorili akurát o tom, že na 1737 je tá veľká škatuľa nad NP článkom preto taká veľká, lebo sú tam pôvodné veci spod podlahy. Na 1738 je už skutočne nový a oveľa menší statický menič. Inak čo sa týka vypruženia, tak údajne do všetkých GO v KOS Krnov sa dosadzujú tlmiace silikónové vložky na všetky spoje a spodok vozidla je nastriekaný antivibračným lakom. Na tie podvozky sa však ešte opýtam, ale som presvedčený, že sú pôvodné.

Sarko
Tie "visiace" koľajnice má na svedomí momentálne náhle oteplenie a absencia čo len jedinej dilatačnej špáry. Keďže v KE máme do 80% tratí na neosvedčenom systéme zvanom BKV (Blbec, Kto Vymyslel..), tak ešte môžeme byť radi, že sa to občas stane len na jednom krátkom úseku. Možno si ešte niekto pamätá, keď jedno leto prišli náhle horúčavy, ako sa na križovatke Tr. SNP-Toryská vydula koľajnica o celých 50 cm! Čiastočne sa ju podarilo skrotiť až privolaným hasičom, ktorí ju chladili prúdom studenej vody, ale pred električkou sa koľajnica doslova hadila ešte v úseku cca 50 metrov... :->