Reply on: PvvS #1092:
No skúsim sa opýtať Krnovákov, tí mi hovorili akurát o tom, že na 1737 je tá veľká škatuľa nad NP článkom preto taká veľká, lebo sú tam pôvodné veci spod podlahy. Na 1738 je už skutočne nový a oveľa menší statický menič. Inak čo sa týka vypruženia, tak údajne do všetkých GO v KOS Krnov sa dosadzujú tlmiace silikónové vložky na všetky spoje a spodok vozidla je nastriekaný antivibračným lakom. Na tie podvozky sa však ešte opýtam, ale som presvedčený, že sú pôvodné.
Sarko
No to mi vaša šéfka tvrdí, že pri niektorých obmedzeniach obmedzenie ako také nebolo potrebné, ale že sa pozerala do nejakého predpisu, že v niektorých oblúkoch na tratiach z BKV panelov je údajne konštrukčná rýchlosť do 30 km/h...
Že sa 10 rokov po týchto úsekoch jazdilo a občas aj načierno jazdí aj 50 km rýchlosťou a nikdy sa nič nevykoľajilo, tak to na to nemám slov a vulgárne slová si odpúšťam.