Inak som to tu zabudol napísať, že včera som si všimol na VA USS, že na nových železničných výhybkach, ktoré sa normálne nepoužívajú sú už zabezpečené zámkami. Budú to pravdepodobne výmenové zámky, ale nie som si istý, či som dobre pochopil výklad Balkyho.
Na výhybke, ktorá sa reže po hrote naopak ubudlo závažie na prestavníku a vyzerá ako všetky ostatné prestavníky na R-dráhe, kde sú závažia pravdepodobne šlohnuté.
Na výhybke, ktorá sa reže po hrote naopak ubudlo závažie na prestavníku a vyzerá ako všetky ostatné prestavníky na R-dráhe, kde sú závažia pravdepodobne šlohnuté.

J
#1057 Vladimír: No ja by som nástup prvými dvremi urobil u nás na linkách ako L38, 29, L28, L91, L191, L37, L53,... Samozrejme až po prehode do II. pásma. Revízory by sa tak mohli venovať len I. pásmo. Ideálne by bolo keby si revízora stretol raz za mesiac. To ťa v Ba výjde 1400,- a za 1500,- je električenka.
Ako názoné ukážky?! Myslíš článok ala Nový Čas a jeho blud, že si ľudia kreslia čísla na lístky lebo vedia kedy asi budú nastupovať? A že si lístky namáčajú v acetóne či Save? Potom keď sa pýtali revízora tak povedali občas je to vidieť u študentov ale lahko sa to zistí, bo okrem čísielok to robí aj dierky a nikdy sa netrafíš rovnako