Reply on: Sarko #1060:
Ajhľa, na rozdiel od BA diskusie tu s Tebou možno len a len súhlasiť:-).I.
Bolo na čase, bo nástup prednými dverami s štikanie lístkov nie je pre vynaliezavých východniarov prekážka ako sa neodviesť načierno
Budete mať dúfam lepšie výnosy = a to by malo znamenať lepšie výkony. Ľudia musia pochpoiť, že MHD je služba a za služby treba platiť.
Vladimír
Re #1055 J:
a) ako ja poznám DPMK, ani časová tarifa nemusí znamenať, že skončia hlúposti typu "na každej linke iná tarifná zásada"
b) ten nástup prednými dverami by som nevyťahoval, vzhťahuje sa len na nočný a večerný čas a cez deň len pár menej dôležitých liniek (napr. ako bratislavská L38)
c) Slovák je vynaliezavé stvorenie a myslím, že v médiách už bolo dosť názorných ukážok ako dokážu bratislavskí cestujúci podvádzať i pri prestupnej tarife
d) DPMK je typ podniku, ktorý môže zarábať koľko chce a furt môže obmedzovať dopravu. Tam ide len o úradníkov, čísla, percentá, plány výkonov a objednávku z mesta. Ak DPMK vykáže zisk 30 mld Sk ročne, mesto ich niekde rozfláka a z DP uzavrie zmluvu na ešte menší počet vozkm, zase sa bude obmedzovať...
e) posledná Tvoja veta: Myslím si, že uvedomenie si tejto vety platí rovným dielom pre cestujúcich v každom meste, kde sa nenastupuje prednými dverami (BA, KE, PO, NR, ZA). Podiel čiernych pasažierov nemá žiaden súvis s tým, o aké mesto ide, či aká tarifa je tam zavedená.