BM: Dovolím si tvrdiť, že nástup prednými dverami na vybraných linkách NEPLNÍ účel. Väčší efekt by sa dosiahol častejšími kontrolami. A už vôbec nehovoriac o atraktívnosti MHD. Ja neviem, kedy konečne DPMK pochopí, že cestujúci NIE JE POVINNÝ trpieť cirkus typu "na tejto linke prednými dverami áno, na tejto nie, na tejto áno, ale len v noci, na hentej len v tamtom úseku trasy....". V konečnom dôsledku si kope len vlastný hrob.
Služba musí byť jednoduchá! Tzn. nástup všetkými dverami bez obmedzenia, prípadne aj s nejakými obmedzeniami, ale presne a jasne stanovenými a platnými pre všetky spoje, všetky linky, všetky denné a nočné doby.
A čo sa týka kontroly CL vodičom, vieme dobre ako sa to kontroluje. V BB pred pár rokmi redaktor STV-čky spravil pokus, že si na kmeňovm liste vymenil svoju fotku za fotografiu psa - vlčiaka. A prešiel....
Ak sa zvažuje prestupná tarifa a možnosť preferencie koľajovej dopravy, je to len dobré. Bude síce veľa kriku a škrípania zubami, ale cestujúci pochopia, že to tak bude lepšie.
Električka však musí byť rýchlejšia. Ako raz niekto (už ozaj neviem kto) napísal, Trieda SNP sa dala vyriešiť lepšie aj bez preferencie električiek, keby sa zastávka nachádzala po trase vždy striedavo pred a za semaforom. Ale to už asi dnes nikto prekopávať nebude.
Služba musí byť jednoduchá! Tzn. nástup všetkými dverami bez obmedzenia, prípadne aj s nejakými obmedzeniami, ale presne a jasne stanovenými a platnými pre všetky spoje, všetky linky, všetky denné a nočné doby.
A čo sa týka kontroly CL vodičom, vieme dobre ako sa to kontroluje. V BB pred pár rokmi redaktor STV-čky spravil pokus, že si na kmeňovm liste vymenil svoju fotku za fotografiu psa - vlčiaka. A prešiel....
Ak sa zvažuje prestupná tarifa a možnosť preferencie koľajovej dopravy, je to len dobré. Bude síce veľa kriku a škrípania zubami, ale cestujúci pochopia, že to tak bude lepšie.
Električka však musí byť rýchlejšia. Ako raz niekto (už ozaj neviem kto) napísal, Trieda SNP sa dala vyriešiť lepšie aj bez preferencie električiek, keby sa zastávka nachádzala po trase vždy striedavo pred a za semaforom. Ale to už asi dnes nikto prekopávať nebude.
Bolo na čase, bo nástup prednými dverami s štikanie lístkov nie je pre vynaliezavých východniarov prekážka ako sa neodviesť načierno
Budete mať dúfam lepšie výnosy = a to by malo znamenať lepšie výkony. Ľudia musia pochpoiť, že MHD je služba a za služby treba platiť.
Diggi
Sarko to máš odkiaľ, že jednu za 1,5 melóna. V Korzári o tom nepíšu nič, ale v New Time bolo, že za 15 ks majú chcú 9,5 melóna, čo je cca 650 000 na kus.