pri striedani zmien robi NP elektricka R1 do US Steel, pretoze cez vikend su na 6-ke aj R-kach solo vozy a NP poradie je KT-cko, teda ako velkokapacitna jazdi na hlavne striedania do USS. Tri zvysne medzitym tocia na 6ke a potom kvoli prestavkam sa to poradie miesa
Pozeral som si cestovny poriadok linky 6 na vikend (odchody zo Stanicneho nam.) a celkom som nepochopil ze ako je to s tym NP vozidlom.
Konkretne - jeden odchod je o 12:01, potom 3 hodiny nic (kde je ?) potom 15:01 aj 16:01 (ako to stihne ked su vo vyprave az 4 vozidla), potom je zase 3 hodiny niekde v pr*eli...?
Ja som si myslel ze su tam proste 4 vozidla a idu cely den rad za radom, ale zjavne to bude nejako inak asi. Neviete niekto ?
Neviem odkiaľ chodia takéto informácie...Praha Střešovice už má svoj historičák, o nejakom záujme o naše KT počujem prvý krát a to mám infokanály aj v Česku...
Nič také ako nejaký zápis za historické vozidlá neexistuje, stále sú to riadne prevádzkové vozy. Z našej strany je len chcenie, že až keď raz sa vyradia, tak aby ostala jedna zachovaná a potom možno uvažovať o nejakej pamiatkovej ochrane.Ale to je ešte vo hviezdach...
Nejaké retroúpravy...O to by musel mať záujem aj prevádzkovateľ.Pre nás je podstané, že to jazdí a ešte dúfam jazdiť bude...
A sakra... Zasa tá hnusná elektrika ? Nech príde generanálny vyšetriť most v železiarňach. Lebo má takmer identické symptómy. Amíci už síce diagnózu stanovili, ale jeden nikdy nevie...
Isteže!Veď nikde inde mosty ponad elektrifikované trate neexistujú,nikde po mostoch trolejbusy nejazdia len na Hlinkovej...No, ale keď to povie generálny, tak je to pravda!
Namiesto toho aby priznali, nie že nedostatočnú, ale takmer nulovú údržbu mosta za posledné desťročia,stúpajúcu záťaž a hlavne solenie ciest v zime...Ako vieme soľanka má veľmi pozitívny vplyv nie len na životné prostredie,ta ňéééé....?
Á konečne tu máme ďalší nový dôvod zrušiť trolejbusy! ?
"Generálny riaditeľ Inžinierskych stavieb Philippe Corbel podozrieva aj elektrické trolejbusové vedenie a železničnú trať, vedúcu popod most."
Prve ranne zacinaju 3:50 a potom postupne dalsie az do cca pol siedmej, ale tych neskorsich je pomenej...koncia cca o 13 az 14 (niektore aj skor aj neskor), vtedy teda zacinaju poobednajsie a tie su zvacsa do 23:30, ale zopar konci aj medzi osmou a desiatou, ale tiez ich vela nie je...nocne sa novacikom az tak casto neujdu, ale cca od 20:15 do piatej az pol osmej...este su aj tzv. trhane sluzby, orientacne od 5 do 9, a druha cast od 12.30 do 18.30...
Vratim sa este k prideleniu vozidla, najprv sa na nejakom musi uvolnit miesto, ale prednost maju vodici dlhsie pracujuci pred tebou...
zacnem pridelenim vozidla - ako novy vodic na to mozes zabudnut...zacnes ako dispozicny vodic, teda nahradzas vodicov pocas dovoleniek, PN, atd. s tym suvisi aj hodne nepravidelny pracovny cas, raz robis 4 dni, inokedy 5 alebo 6...pomedzi to mas 1, 2 alebo aj viac dni volna (zavisi od rocneho obdobia). sluzby su dlhe rozne, od 6-hodinovych az po 11-hodinove (to je cisty vykon od odratania 30 min prestavky)...
pokracovanie v dalsom prispevku
Zdravím,
mám len takú otázku ohľadom práce vodiča autobusu, aký je pracovný čas vodiča - aka dlhá je smena vodiča - doobednajšia, poobednajšia, nočná a chcel by som sa opýtať ako sa prideľujú autobusy, v ktorých vodiči jazdia, za akúkoľvek odpoveď veľmi pekne ďakujem, poprípade ako je to u vodiča električky
Ešte raz ďakujem.