Ešte tak L3, potom by boli vykryté všetky smery k Rooseveltke... ale to by chcelo aspoň jeden ďalší. Alebo tam nasadiť tú 952E s plošinou. Keď už sú v prevádzke Agory, na L80 nemá vysokopodlažné vozidlo čo hľadať.
Agory (cize Citybusy) boli kupene na linku 80. Jeden na prevadzku, druhy kus ako zaloha. To ze jeden vodic musi mat vzdy delenu smenu a teda nemoze realne robit zalohu druhemu vozu je tragedia tak BBDS, ako aj SAD ZV. Ked uz v ZVHD nepremava trolejbusova 1, jedine logicke nasadenie NP autobusov mimo linky 80 je prave tato linka.
Jasne ... garantované po bystricky. Keď bola porucha, tak na 80 staré haraburdy.
Ináč mňa by skôr šokovalo, keby na 98 bol Ikarus, alebo ešte lepšie Tambus. ?
Pri dvoch kusoch nízkopodlažných vozidiel je smiešne hovoriť o ich systéme zaraďovania do MHD. ?
Ani za čias úžasnej BBDS neexistovali GARANTOVANÉ nízkopodlažné spoje. ?
A na záver : zaradenie BB-868BA na linku 42 nie je humorné ? ?
Tak po dlhšom čase opäť nechápem. Čo je zlé ( nevhodné, neekonomické, urážajúce, prípadne humorné ... ) na zaradení vozidla BB-868BA ( Karosa City bus 12M ) na linku 98 ?
Alebo zaraďovanie vozidiel predchádzajúcim dopravcom je čosi ako sväté písmo, axióma, najvhodnejšie a najideálnejšie ... v galaxii ?
516AI aj dnes na linke Polomka - BB. Takze kto ma zaujem, 11.30 pride opat do BB, mala by potom odist z BB 12.20. Dost casu na nejaku tu foto.
LUK: ano, mas pravdu, nie z Polhory ale z Polomky. Dodatocne som to zistil z fotiek. Vcera to bolo male a skor som sa zameral na fotenie, nie na citanie toho papiera v euroobale.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.