Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Sobota 10.09.05:
L1: 1510/1, 1506/2
L6: 1502/1, 1516/2
L7: 1512
L22: 349BJ/3
L25: 715BE/1r, 026AV/1p ? , 348BJ/2 ? ? , 824BK/3
L26: 695AR
Reakcia na: 5 #302:
ad L25 - áno, presne tak, ide o dôsledok odbavovacieho "systému... ?
ad IAD - nešlo o niekoľkonásobnú náhodu... ?
Reakcia na: 5 #302:
Tie futbalové lopty síce patria do iného fóra, ale ľaahká odpoveď. To je ešte pozostatok socializmu. Kedže Horná ulica má ešte len dostať nový šat a mesto moc bohaté nieje tak na to kašle. ?
Reakcia na: LUK #301:
Tak tento exponát by som nepostavil ani do múzea... deti by sa mohli zľaknúť ?

Ale inak váš novší mestský náter sa mi páči, červeno-biela kombinácia mi k mestskej doprave pasuje najviac.
Zaujalo ma ešte, keď sa okolo mňa niekoľkokrát prehnali 2 za sebou idúce klbáky na L25. (Žeby dôsledok odbavovacieho "systému"?)
Trolejbusom som šiel len raz, ale mal som šťastie, keďže prišiel 1001 (na L8). Drobné som nemal, tak som skúsil platiť 50-korunáčkou. Nebol žiadny problém (neviem prečo, ale čakal som, že bude) ?

Dosť ma prekvapila bezohľadnosť vodičov IAD v BB oproti KE. Vôbec nedávajú prednosť chodcom čakajúcim na priechodoch. Ale pripúšťam, že šlo len o niekoľkonásobnú náhodu ?

A jedna off topic vec na záver (to akože idem rýpať): Načo sú na Hornej ulici pozavesované tie futbalové lopty? ?
Reakcia na: 5 #300:
to je ďalší exponát pouličného múzea histórie MHD v BB... ? ? ?

Streda 7.9.05:
L1: 1003 (to čo sú už zase za experimenty??? ? )
L22: 092AG/2

Štvrtok 8.9.05:
L1: 1517/1, 1521/2r, 1516/2p ?
L6: ?/4

Vozidlu 1516 nesvietia ciele na prednom transparente a na bočnom mu svieti s prepáčením "Žel. sranica"... ?
L1: 1506, 1510
L2: 1511
L6: 1516, 1526
L7: 1505

L20: 692BI
L24: 351BJ
L25: 241AY, 244AY, 294BD, 348BJ, 775AB
L34: 297AH
L35: 606BE
L36: 824BK
L54: 587AF
L91: 244AR

Za "naj", čo som v BB videl, považujem vozidlo 1526. Ako môže taká ohava behať po meste?
Aj dnes na L25 Ikarus BB-367AJ.
Utorok 6.9.05:
L6: 1526/4
L51: 485AI/2
L55: 877AF/2
Reakcia na: Schuhu #296:
áno, a robili ho takmer celé tie dva mesiace... Videl som to na vlastné oči...

Ešte som zabudol toto: 1509 na skúšobnej jazde (cca 10:15 z NEM)
Zabudol som ešte napísať, že počas letnej odstávky kĺbakov konečne opravili 352BJ (mám na mysli ten otlčený roh po januárovej nehode).
Reakcia na: Ali B. #293:
dobrá práca ?

Ja len doplním a poopravím:
L3: 1003/3, 1527/4
A - záloha: 026AV/2
T - záloha: 1518 (aj na 7/1422(?) )
Prvý deň školského roka bola situácia na križovatke pri mestskom parku naozaj kritická. Zápcha sa okolo 10-tej šírila až vyše kruhového objazdu na Tajovského, cesta bola takmer neprejazdná, aj napriek tomu, že križovatka bola riadená policajtmi. Spoj 25/1002 (244AR) išiel zo zast. Tajovského, SOUS na Strieborné nám. rekordných 20 minút!!! Celkové meškanie v Sásovej bolo 25 minút. Potom si niekto myslí, že spoj vynechal, keď nejde ani vtedy, keď už za 15 minút má ísť ďalší.
Inak nie je nič neobvyklé, keď je zápcha až po Medený Hámor. Situácia na tejto križovatke je už fakt neúnosná a treba to riešiť.
Takže mám tu takmer kompletnú prvú "c" výpravu. Píšem sem všetky vozy, ako dnes jazdia.
Takže pondelok 5.9.2005:

L1: 1510/1, 1506/2, 1503/3, 026AV/4 ? (spoj 1/823), 1005/5, 1520/6, 1526/7 ?
L2: 1511/1, 1001/2, 1529/3, 1007/4, 1507/5
L3: 1515/1, 1006/2, zvyšné neviem
L6: 1502/1, 1516/2, 1524/3, 1514/4
L7: 1512/1, 1517/2 ? , 1505/3
L20: 695AR/1, 692BI/2
L22: 294BD/1, 244AY/2, 349BJ/3, 033BM/4, 839AK/5
L24+25: 715BE/1, 716BE/2, 348BJ/3, 775AB/4, 367AJ/5, 241AY/6, 352BJ/7, 712AO/8
L26: 038BM/1, 298AH/2 ? , 997BS/3
L34: 631AS/1, 589AF/2 (žeby išla späť na svoje bývalé poradie?), 606BE/3, 756BX/4, 630AS/5, 028AG/6
L41: 284AT
L42: 868BA
L43: 824BK
L51: 297AH/1, 694BI/2
L52: 651BU
L53: 088BK/1, 629AS/2
L54: 587AF/1 ? , 632AS/2
L55: 245AY/1, 877AF/2, 588AF/3, 649BU/4
L56: 027AG/1, 995BS/2 ?
L80: 867BA
L90: 351BJ/1, 039BM/2 ? ?
L91: 993BC/1, 244AR/2, 036BM/3

Ďalej na linke Pieninská - Zvolen bol voz 244BR (spoj 7:30 z Pieninskej) a striedal sa so Zvolenským ZV 253BA (spoj 8:15 z Pieninskej)

Ešte taký malý postreh: 1/6 na spoji 1/808 z ŽSR bola na Štefánikovom nábr.,OVS 8:30, t.j. meškanie 15 min.!

Teda takmer všetko späť v starých koľajách... ?
LUK: Tá 932-ka bola 589AF ? , ale len poobede. Do obeda bola na 22/1 955BC (neviem síce prečo). Dnes už tam 955BC nebola.
Kami: jasné, že 56-kári... Tá 932 nebola náhodou 597AJ? Patrila by tam podľa rozpisu.
Reakcia na: LUK #288:
akoby nemohli dat na pol dna Karosu. Ved to robia 56-kari, nie?

22: 091AG (s reklamou Rodinne tajomstva), 996BS a nejaka 932 (zabudol). Konecne mam odfotene vsetky prevadzkove vozy.
Aj ostatné mikrovlnky klasicky:
L53: 512AT
L99: 409AT
L56: 284AT - na spoji 56/910 kapacita ponúknutá dopravcom nepostačovala...
Reakcia na: Schuhu #286:
v stredu bola 349BJ na L22... ?
Ešte doplním LUK-a:

L25: 026AV/1, 716BE/4, 997BS/5, 091AG/7 + 036BM a 241AY
L26: 651BU/2
L90: 606BE
L98: 601AR

Takže dnes v premávke celkovo 6 kĺbakov. Len akosi 22-ka zostáva stále sólová.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.