Papyr #9734: neviem, ale revizori boli zruseni davno po zavedeni tohto systemu. Hlavny argument je zvysenie trzieb v prvom roku zavedenia (1994), resp. zamedzenie uniku trzieb. Mozme diskutovat ci dopravca nemal inu moznost ako prezit, ale vtedy to bez DP asi neslo.
Kazdopadne, v strednodobom horizonte sa ucinnost vsetkych opatreni straca a vysledkom je neustaly pokles hybnosti obyvatelstva, cize poctu cestujucich, cize trzieb.
Kazdopadne, v strednodobom horizonte sa ucinnost vsetkych opatreni straca a vysledkom je neustaly pokles hybnosti obyvatelstva, cize poctu cestujucich, cize trzieb.
PIT
- na linke 502503 došlo k prečíslovaniu všetkých šiestich spojov
- spoj 11 linky 502503 do Dudiniec s odchodom z BB, AS o 8:15 sa mení od 12.06.2005 na spoj 1,
- spoj 14 linky 502503 do Turzovky s odchodom z BB, AS o 14:30 sa mení od 12.06.2005 na spoj 2,
- spoj 16 linky 502503 do Turzovky s odchodom z BB, AS o 14:30V sa mení od 12.06.2005 na spoj 6 s odchodom z BB, AS o 16:10(5), nepremáva 1. VII. - 7. IX., 28. X., 18. XI., premáva aj 30. VI. a 27. X.,
- spoj 18 linky 502503 do Turzovky s odchodom z BB, AS o 19:00N sa mení od 12.06.2005 na spoj 8 s odchodom z BB, AS o 19:00(7), nepremáva 3. VII. - 2. IX., 30. X., premáva aj 1. XI.,
- spoj 3 linky 603501 do Piešťan s odchodom z BB, AS o 9:05 je od 08.07.2005 zrušený,
- spoj 4 linky 603501 do Brezna s odchodom z BB, AS o 15:50 je od 08.07.2005 zrušený.